Meerdere keren xtc in de maand

Ik ben sinds kort begonnen met xtc en deze drug bevalt me wel. Misschien wel iets te erg, want ik heb het de afgelopen 3 weken al 3 keer gebruikt. Nu is er zaterdag een feestje wat nogal laat doorgaat en had ik een vriendin beloofd met haar xtc te doen. De vorige keren begon ik steeds met een halve en slikte (niet bij iedere keer) een halve bij. De laatste keer, dit is zaterdag een week geleden, had ik driekwart geslikt en erbij gedronken en later weer 2 keer een halve bijgeslikt. Ik weet dat je xtc beter niet meerdere keren in de maand moet slikken vanwege vermindering van het effect, maar denken jullie dat het effect geeft als ik zaterdag voor het eerst een hele slik? En eventueel daarna nog bijslik?
 

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
Je serotine levels kunnen nog lang niet aangevuld zijn. Je zal sowieso niet hetzelfde gevoel hebben van de eerste keer. Btw 3x in 3 weken is al veel.. nu keronderstel wel dat je nog steeds zal kunnen feesten maar xtc neem je toch voor dat unieke love-gevoel, je zalig euforisch voelen juist doordat je jouw neurotransmitters een handje helpt. Bij jou zal dat niet het geval zijn want je hebt te weinig serotonine.

Ik zou wachten maar ja... heb hier ook 2 vrienden die per se willen gebruiken met mij maar ik wacht tot augustus om er 2.5 maand tussen te laten en dan te gaan op dat :hearteyes: -gevoel.

Ik weet het, geen leuk antwoord maar wel een eerlijk en correct niet?
 

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
AgeOfLove zei:
Je serotine levels kunnen nog lang niet aangevuld zijn. Je zal sowieso niet hetzelfde gevoel hebben van de eerste keer. Btw 3x in 3 weken is al veel.. nu keronderstel wel dat je nog steeds zal kunnen feesten maar xtc neem je toch voor dat unieke love-gevoel, je zalig euforisch voelen juist doordat je jouw neurotransmitters een handje helpt. Bij jou zal dat niet het geval zijn want je hebt te weinig serotonine.

Ik zou wachten maar ja... heb hier ook 2 vrienden die per se willen gebruiken met mij maar ik wacht tot augustus om er 2.5 maand tussen te laten en dan te gaan op dat :hearteyes: -gevoel.

Ik weet het, geen leuk antwoord maar wel een eerlijk en correct niet?

+1
Netjes en eerlijk antwoord! 'Aangeraden' word om het niet meer dan eens 3 maanden te nemen. Hoe leuk het spul ook is!

Geniet met mate! :sunglasses:
 
Bovenaan