Meesterlijke T-SHIRTS!

Formshift

Belezen gebruiker
Kijk dit: http://www.blinkit.nl/

Allemaal T-Shirts met moleculen van drugs, geprint op een t-shirt :grin:
Op de shirt zelf staat niet WAT het is, alleen het molecuul hehehe!

Aanbod zoals ik het gezien heb:
2C-B / Adrenochrome / Amphetamine / Caffeine / Cocaine / DOB / DXM / Ephedrine / Heroin / Ketamine / LSD / Mescaline / DMT / theobromide) / THC

Formshift

Belezen gebruiker
Zonder naam vraagt iedereen zich af wat het teken op je t-shirt betekend... dat is juist leuk hehe :P

matthijs

Badass junkie
Armani7 zei:
nja dat is ook wel leuk maar het is leuker om bij je ouders te hangen met de naam erbij :P

Heb een tijdje geleden een t-shirt laten drukken met de tekst: SPEED KILLS ACID SAVES. Konden de ouders niet zo om lachen :tongueout:

DreamWeaver

Badass junkie
matthijs zei:
Armani7 zei:
nja dat is ook wel leuk maar het is leuker om bij je ouders te hangen met de naam erbij :P

Heb een tijdje geleden een t-shirt laten drukken met de tekst: SPEED KILLS ACID SAVES. Konden de ouders niet zo om lachen :tongueout:

Hehe :grin:

Vind ze wel aan de prijzige kant voor een webshop, desalniettemin vette shirts :)

Brandon

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Armani7 zei:

ja dat kan ik me nog wel herinneren, al was het alleen omdat het hele tijd zo op en neer ging, en iemand redelijk verdrugd het aan had :grin:

*denk verder : moeten weer zo'n meeting houden (A) *

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik vind de plaatsing niet goed. De afbeeldingen zijn te groot of staan niet mooi in het midden.

Maar wel leuk gevonden.

MetaalKonijn

Badass junkie
Daarnaast hebben ze ook niet heel veel designs.

Het zou okay zijn als iemand hier nog meer linkjes heeft van webshops met dergelijke tshirts. :mrgreen:

Tazzie

Experimenterende gebruiker
MetaalKonijn zei:
Daarnaast hebben ze ook niet heel veel designs.

Het zou okay zijn als iemand hier nog meer linkjes heeft van webshops met dergelijke tshirts. :mrgreen:

Via deze site http://www.funnyshirts.nl heb ik paar leuke shirts gekocht
Prijzen zijn meestal wel redelijk hoog , maar tot nu toe geen klagen qua kwaliteit.

Zal er verder geen reclame voor maken gezien mijn postcount :mrgreen:

Tazzie

Zit net ff de site van de hoofdadverteerder van deze site te checken en daar staan ook nog wel een aantal t-shirts.
Vooral de Mental Peace shirts hebben mijn voorkeur :hearteyes:

Tazzie

Idd , niet iedereen heeft daar moeite mee.

En , zeker bij de shirts met een structuurformule , zal niet direct bij iedereen een alarmbel afgaan :)

DarkTerrorFreak

Uhu, enige nadeel is dat de moleculen niet kloppen...

Die van amphetamine is namelijk methamphetamine en dan mist er nog 1 lettertje :P

Bovenaan