Meeting concrete informatie

nicolai

Wijs gebruiker
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je)

datum: 20 - 09 - 2008
Meetingpoint: Utrecht Centraal meetingpoint
Tijd: 14:30
Duur: I`m not sleepy and there is no place i`m going too
Bedoeling: I`ve got no expectations

Wie:

Nicolai
Edwin
Big Bad "madderfakking" Aking
Delirium
Angramar Tememos
Twilight - gerben
drent

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ahh jammer 's avonds is ICON, maar misschien kan er wel wat geregeld worden en kan ik 's middags effe langs droppen :)
Leuk idee is het zeker, dus ik ga mijn best doen :)

Aking

Wijs gebruiker
ik stem gezien de datum trouwens wel voor n kroeg... stairway, boothill of weet ik t wat... iig ben ik tegen in t park zitten :rock:

Aking

Wijs gebruiker
Ik ben trouwens ook voor een wijziging van de topictitel.. iets alsin:

DF Autumnmeeting 20-09-2008 Utrecht

Dan weet men dat het iets concreets is en niet een topic met gezwets over een eventuele datum of wat dan ook... maar met het bekende kom je of kom je niet lijstje :)

L

Lid 6909

Gast
ik kan helaas niet!

En ik wil liever wel weten met wie ik ga meeten, ze eens gesproken of gezien hebben, en weten dat het goed zit als we meeten.

Maar wel leuk idee boys and girls!

Keep it up!

peace

edwin__

Belezen gebruiker
joh ! daar zijn meetings toch voor :grin:
en ik geloof niet dat er mensen zijn die erheen komen puur om zich te misdragen.
wel wil ik even meegeven dat ik het niet op prijs kan stellen als er mensen van buiten het forum worden meegenomen.

drent = present :)

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik wil er ook wel bij zijn!

Ik heet trouwens in het echt Gerben, dan is dat alvast duidelijk. :P

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Stoneboot a.k.a Jasper is ook present mits er mensen met dezelfde trein rijden als mij. Ik ga niet in mijn eentje naar Utrecht. Dus wie gaat er ook vanaf Den Haag Centraal?

Aking

Wijs gebruiker
ik kan nog steeds... al heb k ondertussen wel ook 's abends iets dus ik blijf vermoedelijk niet bis zum einde

ennuh:
Aking zei:

Dan weet men dat het iets concreets is en niet een topic met gezwets over een eventuele datum of wat dan ook... maar met het bekende kom je of kom je niet lijstje :)

nicolai

Wijs gebruiker
Aking zei:
ik vertrek uit zeist en moet na afloop naar noord-friesland ergens dus helaas
dus kom je dan wel of niet? :grin: . ik moet namelijk vanuit utrecht ook richting friesland..als ik niet ergens in utrect blijf

nicolai

Wijs gebruiker
Aking zei:
ik kan nog steeds... al heb k ondertussen wel ook 's abends iets dus ik blijf vermoedelijk niet bis zum einde

ennuh:
Aking zei:

hoe kan ik dat veranderen?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik moet helaas af zeggen! :(
Ik ben verhinderd omdat mijn nieuwe school me net pas mededeeld dat we het komende weekend ook aanwezig moeten zijn.
Ik had er erg graag bij willen zijn en vind het dus wel jammer!

Maar alsnog veel plezier allemaal!

nicolai

Wijs gebruiker
Twilight zei:
Ik moet helaas af zeggen! :(
Ik ben verhinderd omdat mijn nieuwe school me net pas mededeeld dat we het komende weekend ook aanwezig moeten zijn.
Ik had er erg graag bij willen zijn en vind het dus wel jammer!

Maar alsnog veel plezier allemaal!
aiii, dat is jammer...maar goed school gaat voor en terecht.
volgende keer dan.

is het misschien handig als de mensen die wel komen nummers uitwisselen, mochten we elkaar niet kunnen vinden :grin:

Delirium

Badass junkie
Ik moet ook afzeggen wegens andere verplichtingen :(
Ik wens de mensen die nog wel gaan meeten veel meet-plezier.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen hè? :openmouth:

Delirium

Badass junkie
Oh yay, misschien kan ik toch wel :smoke:

Misschien is het handig om nu even een tijd en meet-punt af te spreken?

Aking

Wijs gebruiker
Ik zie net trouwens dat k door werkzaamheden op t spoor eerder weg moet en dus om 14:50 al de trein moet hebben.. wordt n korte meet voor mij dus :')

nicolai

Wijs gebruiker
oke...mensen, is het misschien beter om de meeting te verplaatsen? want anders zit ik daar straks alleen :grin:

Aking

Wijs gebruiker
Er rijden bussen tussen meppel en steenwijk... de extra reistijd bedraagt ongeveer een half uur

Bovenaan