Meeting Regio Eindhoven

grotegek

Experimenterende gebruiker
Wie zou het leuk vinden om iets te doen rond Eindhoven stad en keertje, Zou leuk vinden om iemand rond de leeftijd van 18-24 leeren kennen die heeft ook wat probleemem door de shit, iemand mee te praten en zo,Laat weten
en
GroteGek

speeseend

Wijs gebruiker
Die vraag heb je al meer dan eens gesteld, Grote Mafketel.

p.s. mijn antwoord blijft dus hetzelfde, mocht de vraag nogmaals in je opkomen.

AkA_1

geen interesse

te ver weg

en ben al te oud :tongueout:

ik chat soms en daar meet ik wel eens bij, achteraf denk je dan altijd van pffff wat voegde dat nou toe, jullie letters zijn veel leuker dan jullie in persoon ...

:wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Ik ben niet oud, maar wellicht wat paranoia aan het worden: toen ik het las schoot als eerste door me heen: wil jij niet gewoon scoren?

Zal wel aan mij liggen, niet persoonlijk bedoeld...

Maar waarom face to face willen praten? Ik denk dat op dit forum meer eerlijkheid en openhartigheid dus automatisch meer effect wordt bereikt...

Hoi! :wave:

Sarori

Bewuste gebruiker
Wat één oproepje toch al niet kan doen.. :tearsofjoy:

Misschien kan Mr. Super Crazy zelf wat meer duidelijkheid geven over zijn motieven?
Nu is hij al zowat afgemaakt voor hij zijn bek heeft kunnen opendoen.

Ik ben benieuwd...

PS: ben zelf niet geinteresseerd in daten en val buiten je leeftijdsrange.

Lenin

Belezen gebruiker
Val ik gvd nou net in die leeftijdscategorie! Anyhow vind het maar een vage post en ik ben toch te duur voor je! :wink:

grotegek

is puur voor de reden om ander mensen in de echt leren kennen die heeft of gehad de zelfd streken en probleemen, ik woon hier al te lang zonder mensen echt te kennen praten mee, ik ken al scoren als ik wil, maar dat heb ik niks aan, ik probeer van bruin weg te blijven en gebruik methadone , maar ben nou ziek dat ik heb niet gewoon meteen gestoped nou dat ik moet kei lang met methadone ziekness zitten, maar weet als ik zou bupe vinden ik zou lekker makkelijk ziekness hebben, dat is en ander verhal, de meeting was meer te weten dat ik ben niet de eeneste jong gek die heeft die probleemen hier want iddereen ik ontmoet en ken zijn zo zo anders.. anyways sorry for wasting your time by the sounds of it..
en
GroteGek

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
you werent wasting our time je wist gewoon niet dat de meesten hier geen behoefte hebben aan irl contact. Vragen staat vrij toch, dus tis je goed recht hoor :)

Ergens snap ik het ook wel, zeker als je weg wil blijven van dope en je kent alleen maar mensen die gebruiken in real life, dan kun je best in een gat vallen, qua sociale omgang enzo.

Das juist 1 van de dingen waarom mensen vaak terugvallen .. ze hielden geen rekening m et na het afkicken en het sociale leven wat je dan opeens weer graag zou hebben, maar wat je niet meer hebt omdat je niet meer omginh met cleane mensen

waarom kijk je niet of er in eindhoven praatgroepen zijn van het jip .. jongeren informatie punt. of kijk even bij maatschappelijk werk of zij niet iets weten om terug te keren in de (sociale) maatschappij. Zeker voor mensen onder de 25 zijn er in bijna alle grote steden zulke projecten opgezet.

e waarom ga je niet chatten .. tegenwoordig zie ik steedws meer mensen op de chat van drufsforum als ik even langs kom hoppen, vdus misschien is dat het proberen het wel waard

:wave:

Yoro

Bewuste gebruiker
Met Arie eens. Tuurlijk staat het vrij om te vragen. :wink:
Alleen is er hier misschien weinig ambitie om een echte meeting te houden.
Maar dan spreek ik voor mezelf.

Ik kan me ook wel indenken dat je sociale contacten op wilt bouwen hoor.
Daar zijn volgens mij ook best manieren voor.
Arie noemde al een paar goede tips hiervoor.

En wie weet komen hier toch mensen op het forum die hetzelfde zoeken als jij.
Dus stel gerust je vraag, en ik hoop voor je dat je vind wat je zoekt.

Good luck :)

Bovenaan