you werent wasting our time je wist gewoon niet dat de meesten hier geen behoefte hebben aan irl contact. Vragen staat vrij toch, dus tis je goed recht hoor
Ergens snap ik het ook wel, zeker als je weg wil blijven van dope en je kent alleen maar mensen die gebruiken in real life, dan kun je best in een gat vallen, qua sociale omgang enzo.
Das juist 1 van de dingen waarom mensen vaak terugvallen .. ze hielden geen rekening m et na het afkicken en het sociale leven wat je dan opeens weer graag zou hebben, maar wat je niet meer hebt omdat je niet meer omginh met cleane mensen
waarom kijk je niet of er in eindhoven praatgroepen zijn van het jip .. jongeren informatie punt. of kijk even bij maatschappelijk werk of zij niet iets weten om terug te keren in de (sociale) maatschappij. Zeker voor mensen onder de 25 zijn er in bijna alle grote steden zulke projecten opgezet.
e waarom ga je niet chatten .. tegenwoordig zie ik steedws meer mensen op de chat van drufsforum als ik even langs kom hoppen, vdus misschien is dat het proberen het wel waard