Meeting

Drientje

DF-koning
^Dat werd niet gezegd maar het is wel waar dat mensen met een bepaalde attitude soms leuke bijeenkomsten kunnen verzieken. Ik hou er ook niet van om mensen in een hokje te stoppen. Gabbers bestaan daarom ook niet voor mij, iedereen is uniek.

Claim je uniekheid en loop niet mee met groepjes! Onderscheid jezelf en overstijg het zogenaamde klit element!

acidboy

Badass junkie
Flameon zei:
Drientje zei:
Ik hoef geen massale meeting, ik ontmoet zo af en toe wat mensen en daar voel ik me prima bij. Ik denk niet dat ik me fijn zou voelen tussen mensen die compleet van de wereld hun neus/maag vol stoppen. Ik gebruik het liefst in een bekende omgeving waar ik me prettig bij voel.

Daar sluit ik me bij aan. Een meeting met de vaste groep leden lijkt me overigens erg gezellig.
Maar als je het gaat doen met veel mensen die je van 3 post kent en verder niet, lijkt het me niet leuk en verstandig.

br1ins1 zei:
18+ :openmouth: ik ben 17 maar ik gebruik als een 18 jarige :P dus ik kom mee met paar vrienden die 18+ zijn... ik heb ng niemand gezien op dit forum die mijn record heeft gebruikt of in de buurt ervan is geweest dus dat vind k wel 18+ waard :) ik wil meeeee....:P

Dat bedoel ik. Dan denk ik dat we de ambulance al klaar kunnen zetten.
Drugs gebruiken is geen wedstrijd van wie het meeste op kan / records kan verbreken.
Zoals safiertje heel duidelijk aangeeft, gebruik verstandig of gebruik niet !!!

+ 10

br1ins1 zei:
18+ :openmouth: ik ben 17 maar ik gebruik als een 18 jarige :P dus ik kom mee met paar vrienden die 18+ zijn... ik heb ng niemand gezien op dit forum die mijn record heeft gebruikt of in de buurt ervan is geweest dus dat vind k wel 18+ waard :) ik wil meeeee....:P

hahaha

Hylke

Belezen gebruiker
Miss J zei:
Hylke zei:
Ik zit liever niet tussen een stel gabbers die de boel gaan lopen verzieken.

Ja want alle gabbers zijn hetzelfde en ze verzieken altijd alles.... :rolleyes:

Je begrijpt wel wat ik bedoel. Gabbers, macho's, aso's, klootzakken, agressieve lui, hoe je ze ook maar aan wilt duiden. Heb zelf eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen met gabbers, dus vandaar.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hylke zei:
Miss J zei:
Hylke zei:
Ik zit liever niet tussen een stel gabbers die de boel gaan lopen verzieken.

Ja want alle gabbers zijn hetzelfde en ze verzieken altijd alles.... :rolleyes:

Je begrijpt wel wat ik bedoel. Gabbers, macho's, aso's, klootzakken, agressieve lui, hoe je ze ook maar aan wilt duiden. Heb zelf eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen met gabbers, dus vandaar.
Ik ken genoeg aso klootzakkerige egotrippende hippies en normale mensen, dus what's your point. :wink: Niet zo generaliseren, dan word de wereld een mooiere plek! :wink:

Hylke

Belezen gebruiker
Tsja, het is ook een kweste van interpretatie nietwaar? Iig. bedoelde ik er niets mee, en de wereld zou ook een betere plaats worden als niet iedereen zou struikelen over formaliteiten :wink:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter

deadlock

Badass junkie
Hoi, misschien is het een idee om dit op GC of Onzin te bespreken zodat het niet in google opgenomen wordt en de niet leden het niet komen verstoren :openmouth:

Groetjes,

Bas

Immo

Badass junkie
gNuxx zei:
Normale gabbers zijn uberrelaxed.

Definieer een normale gabber?
Als ik aan het woord gabber denk komen de woorden rascist en fascist bij mij naar boven dat zijn nou niet echt termen die ik aan "uberrelaxed" zou linken.

deadlock

Badass junkie
Immo zei:
deadlock zei:
Hoe oud ben je?

20
Okay, dat verklaart je denkbeelden een beetje. Ik ben nu 27 en zat er destijds middenin. De gabbers bij ons op school en in de wijde omgeving waren wel rechts, maar niet rechtser dan de gemiddelde boer (kom van het christelijke platteland). Mijn beste vriend is opgegroeid in Slotervaart en daar speelden de gabbers, suri's, antillianen, marokkanen, alto's, turken en chinezen gewoon basketbal met elkaar en ze zopen whiskey op het speelpleintje om de hoek met elkaar. Dus ach, het valt allemaal wel mee.

Angramar Temenos

Badass junkie
Lijkt me best leuk om een keer te doen hoor.. Ik ben een beetje zo'n vaag punk/alto/nerd type, ik doe zowiezo niet aggresief of whatever.. 'k ben 17 trouwens. Ben aleen een beetje bezorgd om groepsdruk om dingen te gebruiken waar ik geen behoefte aan heb >.>

Delirium

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Lijkt me best leuk om een keer te doen hoor.. Ik ben een beetje zo'n vaag punk/alto/nerd type, ik doe zowiezo niet aggresief of whatever.. 'k ben 17 trouwens. Ben aleen een beetje bezorgd om groepsdruk om dingen te gebruiken waar ik geen behoefte aan heb >.>

ZET DIE SPUIT IN JE ARM GODVERREDOMME!

:wink: Meetings gaan vooral om het meeten zelf, niet om drugs te gebruiken. Als iemand wat wat in z'n lichaam wil stoppen dan mag dat natuurlijk, wordt ook niet raar over gedaan dan, maar dat beslis je dan voor jezelf.
Er wordt niemand gedwongen om een thumbprint LSD te nemen ofzo :tearsofjoy:

Angramar Temenos

Badass junkie
Haha, okay :). Ik ben ook niet van plan om naar een meeting te gaan gewoon om helemaal strontwappie te worden (Dat kan ik thuis ook doen :stoned: ). Lijkt mij gewoon leuk en gezellig om een keer wat te doen. K'zit niet zo super lang op het forum of zo, wel leuke sfeer (Soms hele onintelligente opmerkingen, maar dat terzijde).

L

Lid 6909

Gast
Oh lijkt me zalig lekker drugsgebruiken onder dwang :grin: hahaha

deadlock

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik meet me al 5 jaar de longen uit mijn lijf, waarvan anderhalf jaar met DF'ers ook. En het is *iedere keer* een groot succes. Mensen zijn IRL heel anders dan online en hebben meer diepgang. Groepsdruk hoef je je geen zorgen over te maken. Er zijn hooguit mensen die hun speedvoorraad panisch bewaken (meeting 1 jaar geleden naamzoek :grin::grin::grin:).

The_kid

Experimenterende gebruiker
Stoneboot zei:
nicolai zei:
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. :grin: (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je :confused: )

Ik vind het een heel leuk idee, zo kan je andere mensen van het forum eens echt ontmoeten en over iets praten wat ons allemaal interesseert, cool. Alleen iedereen woont op andere plekken en ik denk dat de leeftijden in ons forum van 13-40 verschillen. Dus afstand en leeftijd. Ik woon zelf dan wel bij een grote stad, maar ik als 14 jarig jongetje op een meeting ergens ver weg met allemaal mensen die ouder zijn? Ik weet het niet..
en dan spreken we ergens af met de trein ofzo, stappen we uit hoor je mensen zeggen "HALT, politie" dit lijkt mij hoogst waarschijnlijk :openmouth:

deadlock

Badass junkie
Nee hoor. Zo waarschijnlijk is dat niet, trust me.

Maar stonerboot; Er zijn genoeg 40+ers op de meetings geweest en ook 16 jarigen. Je hebt misschien meer feeling met je eigen leeftijdsklasse, maar het is allemaal vrolijkheid en blijheid :)

Djo naamzoek :sunglasses:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kan waarch weed meenemen, maar ik heb geen connecties voor andere dingen (ik ken geen dealers, nou ja paddo's maar dat is legaal), maar wiet is er dan denk ik al genoeg dus :tearsofjoy:

Maar ja ik gebruik ook geen pep/coke of zo, dus it's all good :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker
Oke, het is natuurlijk leuk dat er dus toch wel wat mensen zouden willen meeten...Maar nu moeten we nog gaan bedenken waar en wanneer.

En, even voor de duidelijkheid, ER IS GEEN WAAROM! Wat mij betreft dan. En daar bedoel ik mee dat het geen drugsmeeting, maar ook geen niet-drugsmeeting hoeft te worden. Als je behoefte hebt om drugs te gebruiken doe je dat en als je daar geen zin in hebt dan niet.

dfssdfde

Badass junkie
Delirium zei:
Er wordt niemand gedwongen om een thumbprint LSD te nemen ofzo :tearsofjoy:
Jammer :(
Als iemand een paar milligram acid heeft zeg ik geen nee hoor :tongueout: Waarschijnlijk even heel goed nadenken en dan "screw it" en oplikken :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
en dan spreken we ergens af met de trein ofzo, stappen we uit hoor je mensen zeggen "HALT, politie" dit lijkt mij hoogst waarschijnlijk :openmouth:[/quote]

:grin: ...meer natuur, minder tv

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, en waar gaat de politie ons voor aanhouden? Volgens mij is het prima legaal om met mensen van een drugsforum af te spreken, en ik denk dat de dealertjes onder ons het uit hun hoofd laten om niet-eigen-gebruik (of delen met een paar lui) dingen mee te nemen... En ik doe sowieso niks illegaals, ik gebruik geen harddrugs :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Je "moet" helemaal niks, dit is geen disco met uitsmijters... Als je je 18 gedraagt, geen bullshit begint, je er niet uitziet als een 12jarige en geen algemeen puberaal gedrag vertoont is er niks aan de hand. Doe je dat wel word je hoogstwaarschijnlijk weggestuurd, mogelijk met politie bellen / ouders erbij halen / etc.

Simpelweg: Gedraag je niet als een klootviool van 15 die komt van "OH DRUGS ZIJN NAET ZO KOWL WANT IK DOE SHIT DIE ILLEGAAL IS, IK BEN GANGSTA JONGUH" en het zit wel snor.

Geldt ook voor 18+ hoor.. Als 18+ers problemen gaan maken en aggresief gaan doen worden ze eerder weggestuurd dan een volwassen, normaal iemand van 16...

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Nee okee, daar ben ik het zelf ook wel mee eens maar ik denk dat heel veel mensen op dit forum vinden dat drugs gebruiken onder de 18 gewoon niet kan en dat het daarom een 18+ meeting wordt. Dat standpunt kan ik opzich ook wel gebruiken, het is ook niet goed dat kinderen drugs gebruiken onder de 18. Maar persoonlijk zou ik het wel leuk vinden om te komen, als het maar een beetje bereikbaar is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Zoals ik al zei, het is geen nazibijeenkomst waarbij je gesearcht wordt of zo. Als je je gewoon volwassen gedraagt en niet een jochie van 14 of zo bent, is er niks aan de hand. Wat denk je dat er gaat gebeuren, dat iemand van 17 naar de politie wordt gestuurd als die normaal doet?

Het klopt WEL, dat veel mensen onder de achtien daar niet toe in staat zijn. En zoals iedereen al zegt, het wordt geen "drugsmeeting", van "we komen allemaal bij een om keihard te trippen en te snuiven", drugs is vrijblijvend. Ik raad mensen onder de 18 die niet over een uitzonderlijk ontwikkeld brein beschikken om weg te blijven, want anders word je weggestuurd, ouders erbij, problemen, shit, etc. Is gewoon geen goed idee dat jochies van 14 met stoere verhalen en gangstergevoel komen..

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
iedereen tel tot 3!
dan kom je samen uit op 3.
logisch. toch?

als de meeting in utrecht is kom ik wel ff langshoppen <3

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Nick_jeweet zei:
iedereen tel tot 3!
dan kom je samen uit op 3.
logisch. toch?

als de meeting in utrecht is kom ik wel ff langshoppen <3

Die snap ik even niet eigenlijk. Maar goed, als we een plek hebben kom ik denk ik ook wel, voor zover ik weet kan ik me vrij normaal gedragen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kan met 16 (ik ben 17), legaal paddo's kopen, en ik gedraag me zeer normaal, en gebruik bovendien geen harddrugs waardoor ik ga flippen, en ik kom er zowiezo niet voor de drugs, gewoon voor een gezellige tijd :). Die drugs kunnen me gestolen worden :P

Bovenaan