• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mega harde salvia avond.

Birdie

Newbie
Mijn eerste tripreport en tevens post op dit fantastische forum, waar ik al een aardige tijd leuke tripreports heb gelezen...dus be gentle, ik heb m'n best gedaan het goed te verwoorden :P. Ik copy/paste het vanuit word dus ik weet niet hoe de layout hier is, maar we zien wel. Oh en hij is vrij lang, maar wel de moeite waard om te lezen. Enjoy!

Dit zou mijn 3e keer salvia worden, Ik en m’n trip buddy hebben eerder redelijk hard op 10x extract getript (Ik heb met Azteken gepraat en hij was een stukje uit een chocolade puzzel :P). Ik had samen met hem nu salvia 20x extract gehaald, want we wilden nog betere trips maken. We hadden besloten om die avond op een afgelegen parkeerterrein in de auto te gaan zitten en daar de salvia te roken (uit een pijpje).
M’n maat ging eerst, maar kreeg alleen een body-high..dus toen ging ik met een iets grotere portie.
Ik nam een dikke hit en gaf het pijpje aan m’n maat. Ik voelde die bekende zware body high weer terwijl ik in m’n autostoel gedrukt werd, ik voelde hoe de zwaartekracht me steeds verder de stoel inzoog. Ik dacht “kut, ook ik voel er niks van” en terwijl ik het tegen m’n maat wilde zeggen, flikkerde ik door het autoraam heen (alsof het openstond en smolt) en zag ik hoe een boom iets verderop omboog en in een soort van Winnie-the-Pooh-kleur-geel veranderde terwijl er een gezicht op vormde (zoals bij Kirby op de NES voor de oldschool mensen :tongueout:). Ik begon te grinniken en al snel sloeg het grinniken over in een gigantische lachkick, waarin ik steeds probeerde OVER m’n lach heen te komen, dus ik ging steeds hoger/harder en anders lachen. (dit duurde 5-8 minuten volgens m’n maat). Tijdens het lachen werd alles om me heen diezelfde gele tekenfilm kleur en de bomen kwamen naar me toe lopen, ook stond er naast de auto bij het raam een man (denk ik) die steeds tegen me zei “haha kijk die Jakob (m’n tripbuddy dus) lachen” en ik hoorde Jakob ook hard lachen (achteraf bleek ie gewoon stil te zijn) en daarom moest ik alleen nog maar harder lachen. Terwijl ik lachte en om me heen keek was de hele auto van de binnenkant van een soort van caramel gemaakt ofzo…fucking weird. Ik sloot m’n ogen en zei tegen mezelf: “Nu wil ik met God praten ook”. Ik zag een gezicht als een beeld wat rond me zweefde en een soort van spoor achterliet, en het hoofd zei “Je wil dat ik praat? Blablablablablablabla” terwijl z’n mond razendsnel bewoog. Ik opende m’n ogen en merkte dat ik er weer ongeveer uit was.

Hit nummer 2:
Nadat m’n maat klaar was met trippen (de hele wereld was weer een puzzel voor hem ofzo :grin:) rookten we een sigaretje om ‘na te praten’ en even te kalmeren voor de volgende hit. Ik tekende een paar hartjes op het beslagen ruit zodat ik iets had om naar te kijken de volgende hit. Dit keer deed ik een nog grotere portie extract in het pijpje want ja…je leeft maar één keer…toch?
Anyway, ik nam de hit en al terwijl ik de rook nog in m’n longen hield, kreeg ik tunnel-vision en ik schoot weg alsof ik in een fucking Star Wars film zat, kickass. De wereld stond al snel weer stil en ik keek uit het raam..”nou alweer over?” dacht ik. Totdat ineens het dak van de auto erafgescheurd werd alsof het een blikje was. Ik keek naar boven en werd uit de auto geholpen door een vaag persoon/wezen (was onduidelijk of ik weet het niet meer). Die zei iets tegen mij in de trant van “Ok zo is het genoeg geweest, nu moet je maar eens zien hoe het leven echt werkt”. Ik bevond me in een soort van fabriek met OVERAL lopende banden, die gevuld waren met wat ik het best kan omschrijven als…Post-it notitieblokjes met daarop een kleine gele cilinder (Nutricia chocomel :P?).
Alles in de fabriek was gemaakt van deze voorwerpjes en ik zag nu dat ook de auto ervan gemaakt was. Ik zag mezelf en m’n maat zitten in die vreemde auto terwijl ik naast het wezen stond. Ik voelde echt zo hard dat m’n hele leven nep was geweest en dat het maar een product was uit die fabriek. Nu pas stond ik BOVEN het leven. Alles boven me scheurde uiteen in verschillende lagen (van die voorwerpen) alsof ik in een tent zat die openscheurde. En die tent was de soap van mijn leven. Onbeschrijvelijk wat ik toen heb gezien. “Nu zie je het” zei het wezen en ik vroeg hem “Maar Jakob dan?” (dit heeft m’n maat me ook horen zeggen haha). En ik wilde Jakob uit de auto halen terwijl ik er terug indook. Toen besefte ik me dat ik de hele tijd tegen het dichte raam heb op zitten kruipen en ik dacht dat ik weer normaal was. Ik zag dat m’n tekeningetjes uitgeveegd waren (zelf gedaan tijdens het bovengenoemde avontuur :P) en buiten voor m’n zij-raam stond iemand met een compleet donker/zwart gezicht over het raam te vegen, m’n tekeningetjes te verpesten. M’n maat vertelde me later dat ik tegen het raam heb zitten schelden als een malloot “Waarom doe je dat nou, kanker op, kanker op godverdomme”. Hierna kalmeerde ik wat en besloot m’n ogen dicht te doen en onderuit te gaan liggen. Ik had nog een shitload aan kleine hallicunaties maar dat waren er te veel om te onthouden, ik weet alleen nog dat ik over een achtbaan ging die over het lichaam van een slang liep, dat soort kleine korte shit die zich razendsnel afwisselde.
And it was then that I came down, and had a shitload of stuff to talk about.

J0rrit

Badass junkie
Boh ja, goed tripreport, ben er snel doorheen gelezen, fucking vake shit toch die salvia, moet het ook een keer 'echt' goed doen ng.

azgaza

Badass junkie
Erg goede reports, geweldig om te lezen en klinkt als hele interessante ervaringen. Toch maar eens proberen dan, dat salvia.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Salvia works in mysterious ways en valt met niets te vergelijken.

Interessant tripbericht, niet zozeer vanwege de schrijfstijl, als wel de mogelijkheden die Salvia biedt om ver weg te reizen.

Birdie

Newbie
ErnstJünger zei:
Salvia works in mysterious ways en valt met niets te vergelijken.

Interessant tripbericht, niet zozeer vanwege de schrijfstijl, als wel de mogelijkheden die Salvia biedt om ver weg te reizen.

Bij paddo's had ik 2x gewoon een euforisch gevoel met redelijk sterke hallicunaties, maar ik had wel door dat het hallicunaties waren en kon ze ook redelijk sturen (ik kon de wolken opzijduwen etc.).
Maar bij Salvia word je echt heel hard in een trip meegezogen, ik was echt 100% zeker dat wat ik meemaakte waar was (ook al duurde het maar heel even, het leek echt heel lang). De hallicunaties kunnen heel erg sterk zijn en daarom is het fantastisch om zo nu en dan eens te doen.
Qua hallicugenen heb ik alleen Salvia en Paddo's gedaan, maar ik denk dat Salvia toch wel de kortste, heftigste, en meest mind-blowing trips oplevert (als ik naar tripreports van andere drugs kijk dan).

Dus azgaga en Darkscope gewoon een keertje proberen, maar zorg wel dat je het goed doet (10x-20x extract, buthaan aansteker met een goede bong of een pijpje, met een vriend(in) en omstebeurt op elkaar letten, rustige omgeving waar je kan zitten/liggen) :wink:
Have fun <3

J0rrit

Badass junkie
Birdie zei:
ErnstJünger zei:

Dus azgaga en Darkscope gewoon een keertje proberen, maar zorg wel dat je het goed doet (10x-20x extract, buthaan aansteker met een goede bong of een pijpje, met een vriend(in) en omstebeurt op elkaar letten, rustige omgeving waar je kan zitten/liggen) :wink:
Have fun <3

Ik heb het al 3 keer geprobeerd, zelfs 20 x, maar nooit fatsoenlijk effect.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb het ook 3x geprobeerd, allemaal extract 10 en 15x. Enige wat ik merkte was goeie bodyhigh en veranderende zwaartekracht. Nog nooit echt getript op salvia dus. Hou het nu ook vooral bij paddo's en lsd omdat ik hier wel goed op trip en het is way cheaper :)
Bedankt voor het reportje, altijd leuk om te lezen wat voor vage dingen je mee kan maken :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zo zo je hebt al echte harde break throughs gehad, je inspireert mij wel om het ook weer eens te gaan proberen! Maar wat denk je van die wezens? Allemaal waanbeelden of zijn we echt een vaag product uit iemand of iets? :wave:

Adreno

Birdie

Newbie
Adrenochroom zei:
Zo zo je hebt al echte harde break throughs gehad, je inspireert mij wel om het ook weer eens te gaan proberen! Maar wat denk je van die wezens? Allemaal waanbeelden of zijn we echt een vaag product uit iemand of iets? :wave:

Adreno

Haha naja het zijn vast waanbeelden, maar zoals ik het meemaakte was het 100% realiteit, ik had echt zo'n 'moment of clarity' waarin ik zag dat er nog zoveel meer was dan mijn leven, en dat mijn leven slechts een soort van soap was die als entertainment voor die wezens diende. Ik kan m'n salvia-trips niet sturen zoals bij paddo's, en m'n trips hebben totaal niks te maken met m'n dagelijks leven of problemen, dus dan vraag je je toch af, waar komt de inspiratie voor zo'n trip vandaan? Tsja je weet maar nooit he :P

Um

Belezen gebruiker
gisteren voor het eerst ook salvia gebruikt, het 20X extract

drie keer gedaan op een dag en het was bizar

eerste keer voelde ik me wat anders, dus vijf minuten maar grotere portie geinhalleerd en zo lang mogelijk binnen gehouden, terwijl ik de rook uitblaasde was ik totaal weg aan het zakken, voelde dat mensen mij omver aan het duwen waren in de grond, voelde echt druk op mijn lichaam en een bokser steekte mijn neus in brand en paar minuten later was ik terug beetje bij positieven en alles was vaag, moest echt even goed nadenken wie ik was en wat ik had gedaan

daarna hasjolie gerookt en nog eens aan salvia gegaan en toen kreeg ik weer een klop en was ik weer even van de kaart

apart spul, apart spul...

Jeller

Badass junkie
ik heb nu de afgelopen week een halve gram gerookt en niets speciaals gevoeld, het brak nooit door

dikke geldverspilling voor mij dus :(

Um

Belezen gebruiker
Jeller zei:
ik heb nu de afgelopen week een halve gram gerookt en niets speciaals gevoeld, het brak nooit door

dikke geldverspilling voor mij dus :(

welk extract?

ik heb drie keer salvia gedaan en mjin score is
IK 0 Salvia 3

in totaal iets minder dan 0.5 gram gerookt denk ik in drie keer van dat 20x spul

ben drie keer geveld geweest van dit spul en echt een rare lichamelijke minitrip gehad die best gestoord was

henkie84

Bewuste gebruiker
Een vriend nam laatst op m'n kamer een flinke hit van 20x extract uit een waterpijp, terwijl hij op m'n bed lag. Hij zei nog "ik voel niks", twee seconde later werd hij als het ware naar de zijkant van m'n bed gelanceerd en knalde face-first VOL tegen een grote houten balk aan. Hij viel op de grond met z'n gezicht helemaal onder het bloed en begon hevig om zich heen te trappen. Tegen die tijd had ik hem vast om erger te voorkomen.

Hij had het beleefd alsof hij in een megagrote schroef beweging was, begeleid door een vrouwenstem. Hij moest met zijn hele lichaam de schroefbeweging meemaken anders zou het fout gaan. Het voelde echter aan dan de 'normale' realiteit zei hij.

De schade aan hem viel gelukkig mee, een blauw oog, een paar blauwe plekken en een sneetje onder zijn oog, bij de EHBO konden ze dat plakken. Mijn kamer was wel een beetje overhoopgeschopt :). Al met al was het een heftige ervaring, ik heb nog nooit iemand zo weg zien zijn op drugs. Het duurde maar drie minuten, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik voortaan het liefst buiten op een grasveld ofzo salvia doe ipv binnen. Heel interessant, maar lijp spul waar een sitter totaal geen overbodige luxe is.

shokora

Wijs gebruiker
Ik wil binnekort ook weer eens salvia gaan proberen. Ik heb eens salvia gekocht toen ik 15 was (5x extract), maar dat werkte totaal niet. Ik kreeg alleen een beetje body high zoals ik dat ook kreeg bij hetroken van de bladeren.

Achteraf ben ik gigantisch blij dat het niet gelukt is aangezien ik toen alleen nog maar een basiskennis had (in vergelijking tot nu) en ik het gevoel heb dat ik toen ook nog niet klaar was voor dat soort dingen.

Bovenaan