Rosie
Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend heb ik een 3-daags festival gehad. Na 2 jaar geen drugs gebruik, wilde ik lekker eens feesten.
En ja, ik ben dom geweest. Ik dacht: ach een keertje uitzondering.
De vrijdag heb ik een lage dosis 2cb gehad.
De zaterdag iets hogere dosis 2cb en daarna xtc, nexusflipje dus. Aan xtc zo'n 230 mg.
Zondag xtc. Maar deze deed vrijwel niks. Hij leek op te komen, beetje het wazige gevoel, grote pupillen, dat soort dingen. Maar het zette niet door. Ik weet niet hoeveel er in deze pillen zat. Ik had meegenomen voor 1x, omdat ik dat zat vond. Dus van een vriend gehad. Als ik moet gokken, heb ik zo'n 300mg binnen.
Er gebeurde dus verder niks en ik ben heel erg op tijd gaan slapen.
Maandag niks aan de hand.
Dinsdag onwijs brak, logisch. Snel uitgeput, mega duizelig.
Nu is het donderdag. En ik ben nog steeds met vlagen enorm duizelig. Met vlagen ENORM moe. Inmiddels begin ik ook ziek te worden (koortsblaar, snot, hoesten etc).
Gisteren heb ik ook flink nachtmerries gehad.
Ik ben een dip wel gewend. Ook mentaal. Mentaal nu nergens last van overigens.
Ik ben zelf natuurlijk ook mega dom geweest door 2 dagen achter elkaar xtc te gebruiken. Nu uitzitten. Maar pfff, zwaar. Ik heb ook een dochtertje. Dat gaat gewoon door. Ik heb de hele week vrij. Eet gezond, op tijd naar bed. Overdag proberen wat te doen. Maar die vlagen duizeligheid en vermoeidheid maken dat heel lastig.
Ik had verwacht op donderdag wel enigszins hersteld te zijn...
En nu? Wat kan ik verwachten?
En ja, ik ben dom geweest. Ik dacht: ach een keertje uitzondering.
De vrijdag heb ik een lage dosis 2cb gehad.
De zaterdag iets hogere dosis 2cb en daarna xtc, nexusflipje dus. Aan xtc zo'n 230 mg.
Zondag xtc. Maar deze deed vrijwel niks. Hij leek op te komen, beetje het wazige gevoel, grote pupillen, dat soort dingen. Maar het zette niet door. Ik weet niet hoeveel er in deze pillen zat. Ik had meegenomen voor 1x, omdat ik dat zat vond. Dus van een vriend gehad. Als ik moet gokken, heb ik zo'n 300mg binnen.
Er gebeurde dus verder niks en ik ben heel erg op tijd gaan slapen.
Maandag niks aan de hand.
Dinsdag onwijs brak, logisch. Snel uitgeput, mega duizelig.
Nu is het donderdag. En ik ben nog steeds met vlagen enorm duizelig. Met vlagen ENORM moe. Inmiddels begin ik ook ziek te worden (koortsblaar, snot, hoesten etc).
Gisteren heb ik ook flink nachtmerries gehad.
Ik ben een dip wel gewend. Ook mentaal. Mentaal nu nergens last van overigens.
Ik ben zelf natuurlijk ook mega dom geweest door 2 dagen achter elkaar xtc te gebruiken. Nu uitzitten. Maar pfff, zwaar. Ik heb ook een dochtertje. Dat gaat gewoon door. Ik heb de hele week vrij. Eet gezond, op tijd naar bed. Overdag proberen wat te doen. Maar die vlagen duizeligheid en vermoeidheid maken dat heel lastig.
Ik had verwacht op donderdag wel enigszins hersteld te zijn...
En nu? Wat kan ik verwachten?