Het was afgelopen woensdag en ik had even wat joints gehaald met wiet en hasj mixje. Het was alweer een maand geleden dat ik ff heb gesmookt
Dus ik bel erik (kameraad) even op en hij kwam even langs. We zochten een plekje op in een mooi stukje natuur op een lekker bankje.
We rookten de 1e op en we voelden ons al lekker stoned, eventjes een colaatje tussen door en toen de 2e opgestoken, we hadden hem voor de helft op toen erik zoiets zei als 'slimme harrie is niet dood' ik zei huh wat lul je
ja nee niks harrie slaapt alleen maar :P ik begon wat te grinniken wat hij al snel overnam terwijl hij zijn verhaaltje mij wat duidelijker probeerde te maken ookal snapte ik er geen ruk van
:P
ik begon nog harder te lachen en erik ook en we hebben daar echt wel 15 of 20 minuten liggen brullen en asosjaal hard zitten lachen, als klap op de vuurpijl flikkerde hij ook nog van het bankje af met zijn poot in het gips
hij had pijn dat zag ik wel aan hem, maar hij lachtte er niet minder om :P zo vaag is dat dan zie je wel dat hij pijn heeft maar hij lacht alleen maar door en ik ook evenhard
Toen we allebei een beetje waren bijgekomen hebben we flink zitten eten bij de Mc donald's en toen lekker naar huis op de bank chillen
Dus ik bel erik (kameraad) even op en hij kwam even langs. We zochten een plekje op in een mooi stukje natuur op een lekker bankje.We rookten de 1e op en we voelden ons al lekker stoned, eventjes een colaatje tussen door en toen de 2e opgestoken, we hadden hem voor de helft op toen erik zoiets zei als 'slimme harrie is niet dood' ik zei huh wat lul je
ik begon nog harder te lachen en erik ook en we hebben daar echt wel 15 of 20 minuten liggen brullen en asosjaal hard zitten lachen, als klap op de vuurpijl flikkerde hij ook nog van het bankje af met zijn poot in het gips
hij had pijn dat zag ik wel aan hem, maar hij lachtte er niet minder om :P zo vaag is dat dan zie je wel dat hij pijn heeft maar hij lacht alleen maar door en ik ook evenhard
Toen we allebei een beetje waren bijgekomen hebben we flink zitten eten bij de Mc donald's en toen lekker naar huis op de bank chillen