• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mega lachkick van 2 hasj/wiet joints

buzzy

Badass junkie
Het was afgelopen woensdag en ik had even wat joints gehaald met wiet en hasj mixje. Het was alweer een maand geleden dat ik ff heb gesmookt :smoke: Dus ik bel erik (kameraad) even op en hij kwam even langs. We zochten een plekje op in een mooi stukje natuur op een lekker bankje.

We rookten de 1e op en we voelden ons al lekker stoned, eventjes een colaatje tussen door en toen de 2e opgestoken, we hadden hem voor de helft op toen erik zoiets zei als 'slimme harrie is niet dood' ik zei huh wat lul je :confused: ja nee niks harrie slaapt alleen maar :P ik begon wat te grinniken wat hij al snel overnam terwijl hij zijn verhaaltje mij wat duidelijker probeerde te maken ookal snapte ik er geen ruk van :grin: :P

ik begon nog harder te lachen en erik ook en we hebben daar echt wel 15 of 20 minuten liggen brullen en asosjaal hard zitten lachen, als klap op de vuurpijl flikkerde hij ook nog van het bankje af met zijn poot in het gips :rolleyes: hij had pijn dat zag ik wel aan hem, maar hij lachtte er niet minder om :P zo vaag is dat dan zie je wel dat hij pijn heeft maar hij lacht alleen maar door en ik ook evenhard :mrgreen:

Toen we allebei een beetje waren bijgekomen hebben we flink zitten eten bij de Mc donald's en toen lekker naar huis op de bank chillen :sunglasses:

minn

Badass junkie
klinkt gezellig :mrgreen:
als je stoned bent dan kost lachen ook helemaal geen moeite meer, normaal heb ik altijd zo'n buikpijn na een lange tijd lachen maar met wiet op helemaal niet :)

Jeller

Badass junkie
oneindige lachkiks heersen inderdaad, maar na een half uurtje kan je echt pijn aan je kaakspierne en in je buik hebben.. dan zeg je, stop tis niet grappig meer! dan is het 3 secondne stil en bne je weer vertrokken voor 5 minuten te lachen

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
als je stoned bent dan kost lachen ook helemaal geen moeite meer, normaal heb ik altijd zo'n buikpijn na een lange tijd lachen maar met wiet op helemaal niet :)

jij hebt nog nooit een lachkick gehad van 1.5 uur :sunglasses:

maareh, erg herkenbaar, lach door een herkenbare situatie weer erg in een deuk :)

Nogmaals @ minn: Heb jij dan echt nog nooit een week lang spierpijn gehad nadat je een hele dag door ZIEKELIJK veel lachkicks hebt gehad?

Damn, ik wou dat ik nog niet zo vaak had geblowd, dan had je vrijdag wat beleefd :sunglasses:

platypus

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
Damn, ik wou dat ik nog niet zo vaak had geblowd, dan had je vrijdag wat beleefd :sunglasses:

ja echt lelijk voor je dat je impotent bent geworden :mrgreen:

deze opmerking is goedgekeurd door moderator spacekonijn :mrgreen:

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:

jij hebt nog nooit een lachkick gehad van 1.5 uur :sunglasses:

maareh, erg herkenbaar, lach door een herkenbare situatie weer erg in een deuk :)

Nogmaals @ minn: Heb jij dan echt nog nooit een week lang spierpijn gehad nadat je een hele dag door ZIEKELIJK veel lachkicks hebt gehad?

nee niet van 1.5 uur nee, maar wel gewoon zo lang dat ik me verbaasde dat ik idd geen buikspierpijn had, mischien had ik t wel maar voelde ik t niet?

Bovenaan