melatonine na speed gebruik

Plimu

Bewuste gebruiker
hallo,

wanneer ik een avond gespat heb (zeer sporadisch), kan ik wel slapen, alleen word ik af en toe wakker, soms zelfs dat ik niet me er in slaap kan komen.
wanneer ik melatonine neem word ik normaal gezien niet meer wakker tijdens het slapen, is het veilig melatonine te nemen wanneer je gaat slapen na speed gebruik, of kan dit met elkaar gaan reaggeren in het brein of wat dan ook....

ty

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, melatonine is een lichaamseigen stof. Die heb je dan als je wilt slapen ook al in je lichaam, alleen verhoog je het gehalte dan met het melatonine pilletje.

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er worden alleen maar goede eigenschappen aan verbonden. Sterke antioxidant etc.

Plimu

Bewuste gebruiker
dus het zou zelfs aan te raden zijn bij speed voor het slapen een melatonine pilletje te nemen??

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar speed zorgt voor oxidatiefe stress en dan werken anti-oxidanten daar positief op. Bij vitamine C is bewezen dat het goed is bij gebruik van amfetaminen. Melatonine lijkt me dus ook waarschijnlijk.

Winehouse

Badass junkie
goed van je! dat je alleen melatonine nodig heb,dat kan geen kwaad.
sommige mensen (zoals ik) moeten eerst een paar benzo's eten, dat is een stuk schadelijker.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik heb er qua inslapen geen goede ervaringen mee. maar ook helemaal geen slechte bijwerkingen.
volgens mij volkomen veilig...

Robdebob

Bewuste gebruiker
Melatonine is inderdaad een zeer sterke antioxidant en heft enigzins schadelijke na-effecten van amfetamine op. Het is dus inderdaad juist aan te bevelen om hier wat van te nemen.

Plimu

Bewuste gebruiker
hehe, okay het leek me wel een goed idee:P

over dat slapen, ik weet het niet maar het lukt me gewoon, vind het zelf wel appart omdat de kwaliteit van de goods echt goed zijn....

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb het hier al gelezen denk ik, misschien erover gekeken, in dat geval mijn excuses.. Kun je dat gewoon bij de apotheker krijgen zonder voorschrift? Lijkt me wel.. Maar goed. Toch even vragen. :)

BacingsPen

Badass junkie
helpt dat je echt ja? Als ik flink gebruikt heb, helpt zelfs een 4 dubbele dosis melatonine niet...

Als ik eenmaal slaap echter, slaap ik wel langer dan normaal... (wat ik eerder als nadeel zie :P)

ik heb melatonine aangeschaft bij de apotheek, sterkere die gebruikt worden door stewardessen met jetlag. kost 20 eurie voor 500 minitabs.

gebruik de laatste tijd aardig pep...lees naam ideaalvoorbeeld /geen tijd voor sport/20 uur job/hbo voltijd

max dosis 6 , na speed 6 genomen maar heb weinig gemerkt.

ik kan zowiezo erg veel hebben voor een meid van 21, 1.63 en 55kg
per persoon verschilt zo erg!

mijn vriend neemt er 2 en slaapt als een roosje

try it! gewoon bij de apotheek vraag er naar en try!

succes :grin::grin: ps nog tips om goed te slapen als je aan de pep zit?

BacingsPen

Badass junkie
IDEAALvoorbeeld zei:
ik heb melatonine aangeschaft bij de apotheek, sterkere die gebruikt worden door stewardessen met jetlag. kost 20 eurie voor 500 minitabs.

gebruik de laatste tijd aardig pep...lees naam ideaalvoorbeeld /geen tijd voor sport/20 uur job/hbo voltijd

max dosis 6 , na speed 6 genomen maar heb weinig gemerkt.

ik kan zowiezo erg veel hebben voor een meid van 21, 1.63 en 55kg
per persoon verschilt zo erg!

mijn vriend neemt er 2 en slaapt als een roosje

try it! gewoon bij de apotheek vraag er naar en try!

succes :grin::grin: ps nog tips om goed te slapen als je aan de pep zit?

erg herkenbaar! Na overmatig gebruik van pep, helpt melatonine ook niet echt...

Zeker niet nu ik gestopt ben met blowen...

Vanavond maar iets anders proberen, de nacht doorhalen, en dan savonds pas gaan slapen (dan moet het toch lukken zou je zeggen :P)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Ja de middelen uit de drogist zullen bij stevig gebruik niks uithalen weet ik uit ervaring. Dat is gewoon geld weggooien. L-tryptofaan/5-htp helpen wel tot op zekere mate heb ik ervaren. Als je iets wil dat echt helpt kom je al snel uit bij benzo's,opiaten en ghb/gbl.

Ik ben wel benieuwd naar phenibut een gaba-analoog die wel de bloedhersenbarriere doordringt. Met spierverslappende/anxyolitische en bloeddrukverlagende effecten. Mensen ervaring mee?

SperSIZEboon

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik heb het hier al gelezen denk ik, misschien erover gekeken, in dat geval mijn excuses.. Kun je dat gewoon bij de apotheker krijgen zonder voorschrift? Lijkt me wel.. Maar goed. Toch even vragen. :)
kan je gewoon halen bij de kruidvat of de etos ofzo

SperSIZEboon zei:
W.F.L. zei:
kan je gewoon halen bij de kruidvat of de etos ofzo

recatie: je kan bij de apotheek melatonie halen van phital geen etos of kruidvat helaas
heb laatst gekeken voor de prijs en is dus nu 12.95 voor 500 minitabs.. ben je moe na het uitgaan neem er dan een stuk of 4

Robdebob

Bewuste gebruiker
0.1 mg is erg weinig, dat zet geen zoden aan de dijk. Je kan beter even op internet zoeken voor tabletjes van zo'n 3 mg.

Free Bird

Newbie
melatonine wordt vaak aangeraden als dexamfetamine voor gescchreven zijn. Als het goed is hoor je normaal 0.1 mg in te nemen. maar dit is in een normale situatie als je gewoon zeker wilt zijn van je slaap. een kennis van mij slikt 30 mg dexamfetamine op voorschriften en zij zou 3mg melatonine per avond mogen nemen. hoewel zij 1mg werkelijk slikt. volgends mij kan je moeilijk teveel slikken omdat er zover bekend weinig (tot volgends mij geen) slechte werkingen aanzitten. behalve moeite met opstaan de volgende morgen.
volgends mij moet het op een goede dosis prima werken. hoewel met een dosis speed van 300mg of iets is dat behoorlijk hoog. voor 60mg dexamfetamine is 10mg melatonine voldoende dus misschien gwoon verekenen bv 60mg dexamfetamine ===> 10mg melatonine dus 150mg dexamfetamine ===> 25mg melatonine

Ik weet dit alleen uit voorgeschreven gebruik van dexamfetamine maar volgends mij schijnt melatonine alleen maar voordelen te hebben en schijn t het zelfs gezond elke avond 0.1 mg melatonine in te nemen voor het slapen gaan. Dit ondanks dat het stofje niet erg lang bekend zou zijn.
ik weet hier niks van zeker. natuurlijk speelt het waarschijnlijk ook mee in deze situaties dat al deze dingen voor dexamfetamineen melatonine gebruik voor mensen met ADHD geld maar volgends mij is het hetzelfde verhaal als je het voor je pleziertje slikt :wink:

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Maar wel interressant want anders had ik dit nooit gelezen.

Nu heeft mijn moeder zo'n gratis pakje gekregen.

Melatonine 0.1 mg
Het zijn geloof ik iets van 50 mini tabletjes en het gekke is..

Er staat geen dosering op,
Er staat alleen op:

Voor inslapen: 1-2 uur voor het slapen gaan de tabletjes innemen
Voor doorslapen: 1/2 uur voor het slapen gaan de tabletjes innemen

De ingredienten staan erop, en dat het van sleepzz.nl is.

Beetje vreemd, hoe weet ik nu hoeveel tabletjes ik zou moeten innemen?

Het lijkt me dus niet zo gevaarlijk anders zou het er wel opstaan.
Mocht ik er bijna aan dood gaan, verwacht ik op z'n minst een schade vergoeding.

Arizona

Bewuste gebruiker
hmm bij staat op het potje: doseringsadvies- 1 tablet per keer ook van sleepzz
nou is tablet een groot woord, want het zijn hele kleine pilletjes :wink:

Carlitos

Badass junkie
Inderdaad 30 vroeger tegelijk uit het potje,maar potje 0,1 is kut als je gewoon 5 mg kunt kopen en nog (veel) goedkoper ook.
Heb nu 5 mg pilletjes werken goed naast me dagelijkse benzo,anders duurt langer voordat ik in slaap ben en iets minder doorslaap.
Van 3 mg werd ik juist wakker midden in de nacht,5 doet perfect af voor me.
Er in slaap vallen bij pep zeker niet,daarvan heb je andere materialen nodig.

Bovenaan