men eerste keer opium

hypersnap

Bewuste gebruiker
Voor zover ik weet doe ik het nooit meer, ik was ongeveer 16 jaar toen ik opium base'de en het enige wa ik had was dat ik lijkblijk werdt en toen ik buitekwam spontaan begon over te geven, ze zeide me dat ik teveel had gedaan (3 x een lijn) maar toch NOOIT meer van men leven nog opium... :(

hypersnap

Bewuste gebruiker
ja, elke keer dat je zo met je zilverpapier een stukje hebt gedaan, noemen wij "een lijn" (Chinzen eigenlijk)

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ik en soma hebben vandaag eens juist opgezocht wat het juist was en helaas is het geen opium maar bruine dat ze me hadden voorgeschoteld... Ze maakte me wijs dat het opium was... Ik voel me nu zo fucked omdat het men neven waren die het me gaven...

hypersnap

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
dan was het vast een streep ipv een lijn hahaha
Idd, de substantie zag wat geel (zoals griezel van op opritten) en wanneer he tverbrand werdt liet het een zwarte streep achter.

BillyBilo

Badass junkie
hypersnap zei:
BillyBilo zei:
Idd, de substantie zag wat geel (zoals griezel van op opritten) en wanneer he tverbrand werdt liet het een zwarte streep achter.

een streepje halen, betekent dat je een gedeelte van een gram haalt, netzoals een ons wiet zeg maar. zo heb je streepjes en kwartjes en een hele gram

hypersnap

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
hypersnap zei:
BillyBilo zei:

een streepje halen, betekent dat je een gedeelte van een gram haalt, netzoals een ons wiet zeg maar. zo heb je streepjes en kwartjes en een hele gram

Hier rekenen we eig nie tper grammetjes maar per bedrag van geld. Bv; 2.3gr (hangt af van je dealer of ie je beript of niet) voor 12.50€ etc...

Bovenaan