meningen....

looyke

Experimenterende gebruiker
Hai mensen :wave:

Tja ik mis hier even een drugs tussen en wil toch wel weten wat mensen van die drugs vinden e.d.
Ik heb het over Ketamine.
Ik weet niet of iedereen het kent, mensen die in t 'drugswereldje' leven denk ik wel. Veel mensen hier kennen het tenminste niet.

Maar wat vinden jullie van die drugs en als je het ooit hebt gebruikt, hoe is het jou bevallen?

xxx

Hey..ja ik weet wel wat ketamine is, ook wel de death drug geloof ik..op het slagveld in Vietnam vaak gebruikt bij de soldaten.
Je raakt erdoor van de wereld en komt een hele nieuwe wereld binnen schijnt, en t duurt niet zo lang. Ik ken wel een meisje die het elke dag neemt, heel gevaarlijk...maar ik ga het zeker een keer proberen, het schijnt echt een kosmische ervaring te zijn.

needlefreak

Bewuste gebruiker
ketamine heb ik maar 1 keer gebruikt omdat ik het nooit meer tegengekomen ben. bij ons noemen ze het special K. het schijnt een paardemiddel te zijn. je mag er echt maar een klein lijntje van snuiven!! ik had er teveel van gesnoven en alles was wazig. ik kon niet meer recht lopen en liep overal tegen.

looyke

Experimenterende gebruiker
Ik weet wel wat t is. Ik gebruikte het zelf dagelijks..
Maar ik was nieuwschierig wat jullie van K vinden enzo

special K
Is de best er is gebruik ongeveer 150 mg per keer!!
echt top spul maar gebruik et thuis met vrienden en vertrouwd!!
Je kan er niet aan sterfen als je te veel gebruikt je komt dan alleen in de k-hole maar dan moet je wel bijna 300 mg gebruiken maar k-hole is wel heel vet als je maar goed in je vel zit anders moet je het niet gebruiken!!!
Gr
Clubmaster

special K
Is de best er is gebruik ongeveer 150 mg per keer!!
echt top spul maar gebruik et thuis met vrienden en vertrouwd!!
Je kan er niet aan sterfen als je te veel gebruikt je komt dan alleen in de k-hole maar dan moet je wel bijna 300 mg gebruiken maar k-hole is wel heel vet als je maar goed in je vel zit anders moet je het niet gebruiken!!!
Gr
Clubmaster

Drazzic

Bewuste gebruiker
Nog niet gebruikt, ken wel wat mensne die het geprobeerd hebben, moet schijnbaar ook leuk zijn, wil het toch wel een keertje proberen. Maar je kan het ook slikken he?
en wat zijn de effecten vooral?

Keta is wel vet alleen jammer dat er bij ons in tilburg zo moeilijk aan te komen is. Ik voelde me egt slap toen ik keta ophad maar kon gelukkig nog wel fietsen. Je komt in een totaal andere wereld. Sommige mensen vergelijken de effecten van keta met die van alcohol maar dat vind ik niet. Het enige effect wat misschien een beetje te vergelijken is met die van alcohol is dat je er nog moeilijk van op je benen kunt staan als je teveel ervan neemt. :rolleyes: Ik wil trouwens nog vragen of er iemand is die weleens een hele slechte ervaring heeft gehad met ketamine en hoe dat verliep......

Drazzic

Bewuste gebruiker
laatst ook gebruikt hele erge vage drugs, van alles wat ik nu gebruikt heb vind ik het effect van keta het moeilijkst te beschrijven heel erg vaag. was leuk voor 1 keer verder zie ik er geen vervolg in voorlopig.

doopie

Bewuste gebruiker
die special k of keta
word bij mij in de buurt kazaam genoemt waarom weet ik niet :P
maarja hebt het wel een keer gebruikt ik vin dhet ook een vaag soort drug weet dus eigenlijk ook niet goed of ik het nou eigenlijk wel echt lekker vond of niet.

Bovenaan