Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

KoxBox

Badass junkie
Mindfuck zei:
Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook..
Heb je daar dan de rust voor??
Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P
Alei joenge! Dat is toch fijn, chatten onder invloed van MD. :grin: Onder invloed van pep trouwens ook, gaat lekker snel dan.

Mindfuck

Experimenterende gebruiker
KoxBox zei:
Mindfuck zei:
Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook..
Heb je daar dan de rust voor??
Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P
Alei joenge! Dat is toch fijn, chatten onder invloed van MD. :grin: Onder invloed van pep trouwens ook, gaat lekker snel dan.

Maar waar heb je het dan over?
De mensen aan de andere kant zijn nuchter dus ze "feelen" je niet?

cropp

Badass junkie
Misschien een beetje een stomme tijd maar ik zit nu lekker in mijn eentje te `rushen`, ik vind xtc zowiezo meer iets wat je gewoon met 5 vrienden rond een kampvuur doet als iets waar je op gaat feesten...

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?

Ik heb wel is thuis alleen XTC genomen, ik kan me prima vermaken.

Maar samen is zeker beter en gezelliger. :)

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Met z'n tweeën thuis vond ik wel leuk, alleen degene waar ik het mee deed wou constant diepe gesprekken voeren.
Ik wou gewoon feesten, dus geen drama gezeik. :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Ik heb het beiden al eens gedaan. Thuis kan het even leuk (misschien leuker zelf) zijn als op een feest ofzo.

Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.

Precies je kan thuis prima genieten. Maar de vraag is volgens mij of je ALLEEN thuis gaat space? Of met vrienden thuis gaat spacen? Daar zit natuurlijk wel een verschil tussen.

Maar de term partydrug is gewoon omdat veel mensen het gebruiken om te partyen. je kan natuurlijk zelf bepalen waar je jou drugs gebruikt en met wie.

Ik zou zeggen geniet lekker maar of met wie je maar wilt. Als je er maar van geniet is het goed toch. :sunglasses:

KoxBox

Badass junkie
Heb het ook wel eens alleen gedaan, was ook niet verkeerd moet ik zeggen. Ik heb bijna elke drug die ik al genomen heb ook wel al eens alleen gedaan.

Ik vermaak me behoorlijk goed op mijn eentje. :grin:

Mindfuck

Kan me niet voorstellen dat ik alleen zou gebruiken... met wie moet ik dan praten???
En wie zegt me dat mijn flesje nog dicht is als ik niet snap waarom er geen water uitkomt? En wie verteld me dat ik de peuk die ik zoek op mijn lip heb? Wie steekt hem voor me aan als ik het niet meer geregeld krijg?

pascal828

Badass junkie
Mensen op DF/msn natuurlijk. :P (dit was voor vóór de edit)
Nee, MDMA vind ik sünd in mijn eentje. Mijn eerste keer mdma was in me eentje. Was wel apart, maar doe liever samen met iemand.

pascal828

Badass junkie
Maar op de rest van je post, thuis heb je meer controle, niet zoals de chaos van het feest.
En anders zul je toch een slaaf in moeten huren.

Mindfuck

Nee maar ik bedoel ook niet perse op een feest, maar gewoon ergens buiten met wat vrienden of desnoods thuis met vrienden maar gewoon niet helemaal in je eentje. Kan me niet voorstellen hoe dat is.. want dat veelbesproken love-gevoel en de verbondenheid kun je dan toch niet delen snapje?

pascal828

Badass junkie
Je vind altijd wel iets te doen. Maar ik vind het ook verspilling hoor.
Doe het liever met een meisje. :rolleyes:

Dan kun je je tenminste niet voor lul zetten op een feest, minder risico. voor mij meer plezier.

WappieWappie

Belezen gebruiker
MDMA is inderdaad veel leuker als je minimaal met z'n tweeën bent. Ik heb het ook wel eens alleen gedaan, was niet zoveel, 60-80 mg ofzo. Ik geloof dat dat op een doordeweekse avond was, de volgende dag had ik vrij. Verveelde me 's avonds dus heb toen wat MDMA genomen en ben toen een stuk gaan rijden in de auto, lekker peukjes roken, heb nog een hele tijd in een natuurgebied aan de waterkant gezeten. Was wel grappig opzich, ik vermaakte me op de één of andere manier prima en verveelde me absoluut niet. Maar je mist toch wel een gesprekspartner. Met anderen is dus veel leuker.

safca

Vind de essentie van XTC juist lekker eruit komen op feestjes. Thuis rushen is niet echt aan mij besteed maar heb 't begin dit jaar een keer gedaan uit verveling. Had trek in coke, wilde dat niet gaan gebruiken en toen bedacht dat een pilletje ook een idee was. Dat gedaan, buiten gaan lopen (was toen in die periode dat 't zo sneeuwde). De hele tijd wegglijdend buiten en ik vond het prachtig allemaal. Daarna 2 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Ging nergens over uiteraard. Bij thuiskomst nog een sneeuwpop gemaakt. Dacht dat 'ie prachtig gelukt was. Toen ik de volgende dag ernaar keek leek 't nergens op. Maar ik hield van 'm! :hearteyes:

Was een leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar. Op feestjes is het zoveel gezelliger. Veel meer mensen om van te houden!! :hearteyes:

Andyy

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:

ik thuis en in de auto maar in de auto is toch wel de bom
degene achter het stuur nuchter en dan de andere 3 lekker vaag zijn haha
heerlijk joh lekker op de achterbank leip zijn en dan een beetje nl door rijden snachts ghehe heerlijk

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Andyy zei:
W.F.L. zei:

heerlijk joh lekker op de achterbank leip zijn en dan een beetje nl door rijden snachts ghehe heerlijk

Het kan inderdaad geniaal zijn drugs in de auto.... Maarja meestal is de bestuurder dan ook "zwaar" onder invloed. Tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Dus ja niet heel erg verstandig, als je leven je lief is.

Maarja tot nu toe "altijd"(behalve 1 keer dan) goed gegaan.

Rustig aan. :)

W.F.L.

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
Andyy zei:
W.F.L. zei:

Het kan inderdaad geniaal zijn drugs in de auto.... Maarja meestal is de bestuurder dan ook "zwaar" onder invloed. Tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Haha, ja, het verschil is dat wij allebei knetterwaus waren en de auto gewoon in een bos geparkeerd stond. :grin:

Wil het nog steeds een keertje thuis doen ofzo, maar heb nog nooit de kans gehad. Binnenkort vast wel als er wat van m'n vrienden op zichzelf gaan wonen :grin:

Laatst ook op het einde alleen geweest, vond ik niet zo erg. Het is zoals met speed of coke, dat kan ik ook in m'n eentje gebruiken, maar het is wel fijner als er iemand bij is, vind ik. Meestal resulteert alleen zijn in een soort nadenkende roes bij mij :P

Andyy

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
Andyy zei:
W.F.L. zei:

hahaha neee de jongen waar k toen die tijd veel mee omging zat niet aan de drugs en dronk niet achter het stuur haha !!

WeirdoW

Belezen gebruiker
Ah heerlijk.. ik deed het bijna altijd thuis,, en indd vaak een wandeling maken,, dat geweldige gevoel vergeet ik nooit meer..

Ey..

Ik sta al bijna 3 jaar clean,, maar ik krijg eigenlijk best wel zin..

Wat moet ik doen? :P

Doen?

groetjes

J

Beanhead

Badass junkie
Weird_Tripping zei:
Ah heerlijk.. ik deed het bijna altijd thuis,, en indd vaak een wandeling maken,, dat geweldige gevoel vergeet ik nooit meer..

Ey..

Doen?

groetjes

J

Na drie jaar?

Lekker doen :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Weird_Tripping zei:

Ey..

Doen?

groetjes

J

Na drie jaar?

Lekker doen :hearteyes:

+1 Heerlijk doen

geemiesch-goedje

Thuis als je er een feestje van maakt, met je vriendin of zo.
Alleen is in mijn ogen een afrader en zonde.

Naar een feest gaan is toch ook wel een hele mooie beleving met een pilletje op!
De werking is dan natuurlijk heel anders.
Het voordeel van een feest is dat je heel veel prikkels om je heen hebt zodat je niet teveel met het gevoel in je lichaam bezig bent. Thuis heb ik dit namelijk veel vaker.
Op een feest lijkt het ook vaak dat je langer plezier hebt met een pilletje. Dit wijt ik aan de stimulerende effecten van de pil en de muziek.

Zo, iedereen naar decibel en lakedance ,ik samen met jolanda aan de wap.

1430 allebei FF je (1e x na goede verhalen overal maar paar op de kop getikt)

zijn benieuwd

laters :P

Karhu

Wijs gebruiker
Ik vindt het beide super!

Op het strand 2/3 personen, ipod speaker mee en los op Don't stop me now! :rockband:
Lekker avondje uit en gaan op Noisia! Wat een party's zijn dat!
Beetje afwisselen!

rr00

Deze week na een festival met een man of 10 bijgenomen en bij mij thuis doorgegaan. Wilden eigenlijk nog ergens een after doen, maar niet meer weggegaan. Heerlijk ongedwongen sfeer, niets moest, iedereen verbonden maar toch in z'n eigen wereldje, opgaan in de muziek, heel erg fijn.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
rr00 zei:
Deze week na een festival met een man of 10 bijgenomen en bij mij thuis doorgegaan. Wilden eigenlijk nog ergens een after doen, maar niet meer weggegaan. Heerlijk ongedwongen sfeer, niets moest, iedereen verbonden maar toch in z'n eigen wereldje, opgaan in de muziek, heel erg fijn.

Zo heb ik ook tijden mijn weekend doorgebracht.. :grin:

Met een grote groep totaal verschillende mensen compleet los gaan op van alles en nog wat. Iedereen met ze eigen drug en in ze eigen wereldje, en toch prima samen.

Waren mooie tijden maar gelukkig is het verleden tijd en heb ik de mooie herinneringen er aan over gehouden.

:sunglasses:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Bovenaan