mensen help mij even op mijn vraag

biancatje

Newbie
dag mensen

ik ben het weer bianca ik zit mt zoveel vragen
nou ik heb de afgelopen jaar echt veel gebruikt
6 a 7 gramm iedere dag een jaar lang nu heb ik afgelopen keren een zwangerschapstest gemaakt en waar het venstereje correct kwam kwam altyd dt het goed was gedaan maar in dat andere vensterje krijg ik nooit wat te staan kan dat met iets te maken hebben van de drugs want ik snap het niet

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
als er in het eerste venstertje wel wat komt zodat je het goed hebt gedaan en in het 2e venstertje niks betekent het alleen maar dat je dus niet zwanger bent.

Imke

Badass junkie
Er bestaan toch allemaal verschillende soorten zwangerschapstests.. kijk even op de gebruiksaanwijzijng :wink:

angel1

Experimenterende gebruiker
6 a 7 gram???was zeker vermalen met zooi want 6 a 7 gram per dag???vind ik eerlijk gezegd abnormaal veel en heb ik nog nooit gehoord....zelfs de mensen die ik ken die de grootste en gekste zooi dooreen nemen , die veel kunnen dat niet eens :confused: :confused:

JewCookie

Wijs gebruiker
angel1 zei:
6 a 7 gram???was zeker vermalen met zooi want 6 a 7 gram per dag???vind ik eerlijk gezegd abnormaal veel en heb ik nog nooit gehoord....zelfs de mensen die ik ken die de grootste en gekste zooi dooreen nemen , die veel kunnen dat niet eens :confused: :confused:

als je een hele tijd daags gebruikt schiet je tolerantie ook de lucht in hoor.. :wink:

angel1

ja dat snap ik ook wel, maar 6-7 gram is gewoon abnormaal veel voor echt elke dag te nemen, ELKE DAG.tenzij het natuurlijk rommel was....

JewCookie

Wijs gebruiker
angel1 zei:
ja dat snap ik ook wel, maar 6-7 gram is gewoon abnormaal veel voor echt elke dag te nemen, ELKE DAG.tenzij het natuurlijk rommel was....

zowizo moet je speed eigenlijk niet elke dag nemen..

Frisko

Badass junkie
angel1 zei:
meisje,ik ken een rasechte speed junk die flikkert 1 a 2 gr in 1 keer door zn neus uit,en hij verroert nog geeneens niet...
pukkelpop 2003 heeft ie op 3 dagen 23gram er door gejaagt....
hij gaat niet lang leven nee,maar gaan doet het zeker wel :)
en dat is echt geen rommel,want van diezelfde speed neem ik maar een halve gram op 1 nacht... :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
angel1 zei:
meisje,ik ken een rasechte speed junk die flikkert 1 a 2 gr in 1 keer door zn neus uit,en hij verroert nog geeneens niet...
en dat is echt geen rommel,want van diezelfde speed neem ik maar een halve gram op 1 nacht... :)
idd jah
die kerel is nie wijs
iedere keer als ik mijn stup daar ga halen ligt er een baget klaar voor mij
en wa daar klaar ligt daar snuif ik 2 dagen van

angel1

Frisko zei:
angel1 zei:
dan heb je het nog over 23 gr op 3 dagen, en daarna dan?want 6-7 gr op 3 dagen is ook rond de 23-24 gr. komt op hetzelfde neer. en na die 3 dagen?? nog altijd dezelfde hoeveelheid gewoon door??

Psykaholik

Wijs gebruiker
angel1 zei:
Frisko zei:
angel1 zei:
dan heb je het nog over 23 gr op 3 dagen, en daarna dan?want 6-7 gr op 3 dagen is ook rond de 23-24 gr. komt op hetzelfde neer. en na die 3 dagen?? nog altijd dezelfde hoeveelheid gewoon door??
nee zo erg is het nie
derna heeft die wss een tijdje in een coma gelegen ofzo denk ik (bij wijze van spreken)
nog nooit in heel mijn leven heb ik iemand gezien die er zo slecht uitzag.
die kerel was echt nemeer voor aan te zien.
maar tis wel een junk die iedere dag ettelijke grammen naar binnen speelt.
1 lijn is ong. 1 gram
ge verschrikt u rot als ge die bezig ziet
een stofzuiger is er niks tegen

SGiZO

ik ken ook zo iemand die vroeger zo bezig was, totdat hij overdreve para werd en naar ne instelling moest :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
SGiZO zei:
ik ken ook zo iemand die vroeger zo bezig was, totdat hij overdreve para werd en naar ne instelling moest :wink:
heeft die ook al een paar keer gezeten
heeft geen nut bij die
die stopt voor niks of niemand

SGiZO

schranziewanzie zei:
SGiZO zei:
heeft die ook al een paar keer gezeten
heeft geen nut bij die
die stopt voor niks of niemand
ja hij heeft 2 keer een jaar fzo gezeten.ooit gaat hij toch gepakt worden fzo dan heeft hij geen keus meer nie?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
how s zwaare gekke eah:| zelfs ik deed toen k mezelvoor junk verklaarde nog per dag niet eens een halve a hele gr.. mja leerde t al snel af als ik er para van werd.. da heeft iedere junk meen k para zijn wil echt niemand geloof mij maar

Bovenaan