mentaaal rotslecht voelen na speed

ik heb afgelope weekend van zaterdag avond tot dinsdagmorgen elke avond een paar lijntjes speed gesnoven met een paar kamerade.heb van zaterdag tot nu amper 5 uurtjes geslapen
nu al meer dan 1dag na men laatste lijntje voel ik me nog steeeds mentaal rotslecht en kan nogaltijd niet op min gemak slapen en soms voel ik me echt onrustig enz..
weeet iemand hoe dit komtttt??????

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Fondssponds zei:
voel ik me nog steeeds mentaal rotslecht en kan nogaltijd niet op min gemak slapen en soms voel ik me echt onrustig enz..
weeet iemand hoe dit komtttt??????

meen je dit nou? kom op man

door de speed duhhh

wist ik ook wel dat dat door de speeed kwam, maaaar zo was echt niet normaaaal,
ik weet ondertuusse al dat ik paar dage in een psychose zat; niet vooor nog is mee te maken :openmouth:

BoNG

Newbie
Gebruik je het nog maar pas?
Want ik vind persoonlijk in het begin dat je wel een comedown effect hebt van amfetamine.
Een spijtgevoel, en een wantrouwen in mensen die je dicht bij het hart liggen en anderen. Hopelijk geraak je er weer snel door. als je dit effect sneller wilt wegkrijgen drink dan 's morgens een vitamine C en neem eventueel, iets van Magnesiumtabletten of MAO remmers, omdat deze je serotonine stimuleren. (serotonine is de "geluksstof" die in je brein wordt geproduceert)
Hopelijk! heb ik je hiermee kunnen helpen.

Gr, BoNG

jaapi

Belezen gebruiker
blijf maar van de mao remmers af, beetje dom plan :wink:

wat kan helpen, is minder lang aan de speed zitten, en probeer fruit te eten als je er aan zit en erna.

je hebt een veel te lange tijd aan de speed gezeten, darom voel je je crap.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Logisch, de reden ervan heb je geformuleerd in je vraag.
Je lichaam draaide verschillende dagen op reserves, geen wonder dat je je slecht voelt de dag(en) erna.
Vitamines binnenkrijgen, goed eten en goed drinken onder je gebruik helpt,

JelleSnel

Newbie
Accepteren dat er side-effects zijn m.b.t. het gebruiken van pep vind ik. Dit klinkt simpel maar je zelfbeheersing is net zo belangrijk, zo niet belangrijker tijdens gebruik. Goed eten, aantal slaapuren, eigen hygiëne enz.

ja mentaal je goed klote voelen van de pep daar weet ik alles van, was zelfs dagen down van 1 lijntje p, weet et nog goed maar ik heb het afgelopen 2 jaar wel stukken minder last van side-effects, maar ik doe het ook al vrij lang maar iemand een id waarom ik nu veel minder last heb? mss omdat ik bijna nooit meer feest en after, maar wel af en toe in het weekend met een pilsie en een snaus pep op lekker zit te chillen thuis en in de regel max 1 nachtje wakker.

MeejheM

Badass junkie
amytrip2leyne zei:
PAM kan helpen tegen het feeling down effect, neem oxa of dia, makkelijk online te bestellen en werkt voor mij cker :)

Dat is volgens mij meer uitstellen dan helpen. Oxazepam is trouwens niet echt hetzelfde verhaal als diazepam. Oxazepam zou je nog kunnen gebruiken om in te slapen, en zeker 6 uur knock out te blijven. Diazepam werkt langer door, maar het effect komt niet zo snel en duidelijk als snellere benzo's.

Beide middelen zijn te gebruiken om K.O. te raken, maar zijn niet bevorderlijk voor de kwaliteit van je slaap. Als je snel wilt herstellen zul je toch je speedgebruik zo moeten regelen dat je wel elke dag, of laten we er etmaal van maken, wat slaap hebt.

Met alcohol, benzo's, ghb of elke andere downer kun je wel in slaap geraken, maar de kwaliteit van je slaap zal weinig verschillen met 4 uur op bed liggen met je ogen dicht om daarna lekker te douchen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
amytrip2leyne zei:
PAM kan helpen tegen het feeling down effect, neem oxa of dia, makkelijk online te bestellen en werkt voor mij cker :)
Wat dacht je van gewoon minder speed gebruiken?

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik ken het kutgevoel, eerst zit ie er lekker in, maat als die uitgewerkt is, dan krijg je echt zo'n raar slap gevoel, en als je dan in je bed ligt en je kunt niet slapen, dan verveel je je ook mateloos

Kleine J

Belezen gebruiker
Klopt, en helaas blijft na die nacht van verveling (wat onder de positieve invloed al een kutgevoel heeft gegeven) in de kater nog een extra schepje slecht gevoel achter, waardoor je weer sneller bij wil pakken dan normaal

Bovenaan