Hallo iedereen,
Ik neem al een tijdje xtc (2 jaar ofzo) maar ik neem het wel met mate, dus laat er minimum 2 maanden tussen zodat het effect niet te hard afneemt.
Ik heb juist op een festival nog eens xtc gedaan, het waren nintendo's en mijn vrienden hadden ook allemaal een halfje genomen en voelde zich heel goed, in tegenstelling tot mij (iedereen praatte er altijd over dat ze zo goed zijn).
Ik voelde mij nu wel niet zo op mijn gemak voor het begon in te slaan, kvond de sfeer wat minder dus zijn we ergens rustig gaan zitten, daar is het dan opgekomen en heb ik mij 30 min - 1 uur ervan goed gevoeld, maar daarna is het heel snel weg gegaan, opeens voelde ik mij heel down, alsof ik al in mijn afkick zat net na de piek ofzo... ik irriteerde mij aan alles en iedereen en wist niet wat ik wou en was niet om aan te spreken, wel was ik goed aan het kauwen en grote pupillen. Ik heb zelfs bijna zitte wenen. Ik wou dan niet dat mijn nacht daardoor verpest was dus probeerde ik nog een halfje, was dus niet zo een goed plan, na het 2 de halfje is er gewoon niks veranderd aan de situatie dus ben ik maar gaan slapen.
Ik ben de laatste keren ook zo mentaal slecht gegaan, maar nu was het wel extreem.
Weet iemand misschien wat de oorzaak is?? het zou heel tof zijn als iemand mij hierbij kan helpen, alvast bedankt!
Ik neem al een tijdje xtc (2 jaar ofzo) maar ik neem het wel met mate, dus laat er minimum 2 maanden tussen zodat het effect niet te hard afneemt.
Ik heb juist op een festival nog eens xtc gedaan, het waren nintendo's en mijn vrienden hadden ook allemaal een halfje genomen en voelde zich heel goed, in tegenstelling tot mij (iedereen praatte er altijd over dat ze zo goed zijn).
Ik voelde mij nu wel niet zo op mijn gemak voor het begon in te slaan, kvond de sfeer wat minder dus zijn we ergens rustig gaan zitten, daar is het dan opgekomen en heb ik mij 30 min - 1 uur ervan goed gevoeld, maar daarna is het heel snel weg gegaan, opeens voelde ik mij heel down, alsof ik al in mijn afkick zat net na de piek ofzo... ik irriteerde mij aan alles en iedereen en wist niet wat ik wou en was niet om aan te spreken, wel was ik goed aan het kauwen en grote pupillen. Ik heb zelfs bijna zitte wenen. Ik wou dan niet dat mijn nacht daardoor verpest was dus probeerde ik nog een halfje, was dus niet zo een goed plan, na het 2 de halfje is er gewoon niks veranderd aan de situatie dus ben ik maar gaan slapen.
Ik ben de laatste keren ook zo mentaal slecht gegaan, maar nu was het wel extreem.
Weet iemand misschien wat de oorzaak is?? het zou heel tof zijn als iemand mij hierbij kan helpen, alvast bedankt!