mental breakdown

pythregius

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
nou, ben weer terug van de dokter, gelukkig geen medicijnen om mijn hoofd in orde te krijgen, jammer genoeg geen medicijnen voor me rug en knie.

Mijn werk opgezegt, tenminste zodra ik ander werk heb, dus zoeken geblazen. Alleen de chaos in mijn hoofd is er nog steeds, hoe krijg ik die in godsnaam weg. :(

als je geld hebt dan moet je exht emotieve therapie proberen, werkt erg goed veel beter dan de gangbare therapiën, alleen niet elke ziekenfonds dekt de kosten zoe je eens moeten uizoeken of de jouwe dat wel doet.
bel dit nummer even: 06 20069755 dan krijg je een meester in het vak aan de lijn Ronald Duchateau, hij doet sessie's in groningen en in utrecht in de avonduren, even bellen en informeren kan geen kwaad vraag hem wat hij voor jou kan betekenen.
deze therapie is een soort combinatie tussen meditatie en hypnose waarbij je geest ontmanteld zou moeten worden, exact weet ik het niet maar dat kun je natuurlijk informeren! doen zou ik zeggen :)

space scientist

Wijs gebruiker
gedumpt, dat kon er ook nog wel eens bij. :(

het gaat me nooit goed af, maar dan ook nooit. En dan vraagt de dokter zicht af hoe ik een probleemdrinker werd.

morgen eens goed met een goede vriend praten, en niet naar de coke grijpen hop ik, de alcohol alleen kon volgens de dokter in het ziekenhuis al extreem slecht/dodelijk uitvallen i.v.m mijn lever maar daar heb ik nu al schijt aan, het maakt het leven zo veel makkelijker

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kom op man ... je moet alle drugs vermijden en wees blij dat ze je dumpt.
das weer een probleem minder.....
echt hoor als je nu niet even je zelf tot orde roept dan staat de duivel op je te wachten.

je bent nu het meest kwetsbaar, een lijntje coke of een biertje gaan je niet helpen.

het vermijden wel !

ik zou je wel is willen aanraken en alle kracht van mij overhevelen naar jou.
Als een soort jezus je ellende afnemen !

Bonie

space scientist

Wijs gebruiker
helpt toch geen tering meer, heb net al een halve fles wodka achter over

waarom loopt mijn leven toch nooit zoals het hoort.

drugs heb ik altijd al gebruikt om problemen te vergeten, het heeft me altijd goed geholpen, waarom nu niet.....

Djo

Badass junkie
Space Scientist, heel veel sterkte. Hoop dat je weer als herboren zult voelen heel spoedig. Nu zie je het mega somber in, maar er is een weg, als je wilt. Er zijn zoveel mooie dingen als je er even bij stilstaat. En nu zie je een hele slechte uitweg.
Je lichaam gaf vorige week toen je benauwd werd al aan, dat hij het er niet meer mee eens was. Was het hyperventilatie?
Hopelijk heb je goede vrienden die je mee uit je dal kunnen halen. Het zal ook van jezelf af moeten komen, daarom wens ik je alle kracht toe die je maar kunt wensen. :hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Het klinkt waarschijnlijk heel ongeloofwaardig, maar ik weet EXACT hoe je je nu voelt. Een dik half jaar geleden stond ik er precies zo voor als jij nu... Blijf geloven dat je wel gelukkig kunt zijn.. Een half jaar geleden wilde ik alleen maar dood.. Want van binnen was ik al dood en erger dan dat kon t niet worden.. Maar de laatste tijd ben ik voor t eerst sinds heel erg lang weer echt gelukkig. Blijf daar in geloven.. En als je ooit wilt praten met iemand die je t niet allemaal uit hoeft te leggen, weet je me te vinden... Take care..

Riel

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
helpt toch geen tering meer, heb net al een halve fles wodka achter over

waarom loopt mijn leven toch nooit zoals het hoort.

drugs heb ik altijd al gebruikt om problemen te vergeten, het heeft me altijd goed geholpen, waarom nu niet.....

Drugs onderdrukken de problemen maar dan ben je ze nog niet kwijt. Problemen los je op door actie te ondernemen en er over te praten. Ik denk dat heel veel dingen jou van binnen dwars zitten. En door drugs en alcohol te gaan gebruiken maak je het alleen maar erger. Organiseer je leven! Maak een plan/doel en streef daar ook naar! werk aan jezelf en heel jezelf. Je zult zien dat je je steeds gelukkiger gaat voelen. Dit is de enige weg en wees niet bang om die te nemen. Het is een moeilijke en enge weg maar wees sterk en kies niet voor de makkelijk weg van gebruiken want dat werkt gewoon niet. Ga sporten, bezoek vrienden/familie, hou een dagboek bij, eet gezond, ga de natuur in etc.

veel sterkte!!! :wave:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Hey Space,
Soms zit het even tegen en zie je het allemaal niet meer zitten..
Maar geef nou niet meteen op,
want er schijnt altijd een zonnetje voor jou hier aan de top.
Blijf praten over je problemen,
want dat laat je de drugs toch niet van je afnemen?
Er is nog zoveel meer in dit leven
als ik het kon zou ik jou alle kracht ervoor geven,
Heb nog even geduld en alles komt wel weer goed
dan kan je later goed inzien wat die duivelse drugs je aandoet.

:wave: :rolleyes:

Dus zoek vooral afleiding en voorkom verveling ! Zoals l25 al zei
:)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
space scientist zei:
helpt toch geen tering meer, heb net al een halve fles wodka achter over geslagen.

Nou dat was het dan he .... ik zou maar serieus gaan overwegen om in eenafkick kliniek te gaan wonen.

space scientist zei:

Als je dat niet begrijpt dan moet je dus toch in behandeling heel langdurig.

:wave:

hallotje

Bewuste gebruiker
Wees een man en vecht tegen jezelf.... of zoek hulp... De uitweg is te makkelijk met drank/drugs. Gooi je problemen er bij iemand iets of wat dan ook uit. Werk aan gezondheid en ga je goed voelen.

Besef even goed dat Drank/Drugs een plaatje van geluk laat zien. Laat Drank/Drugs dit plaatje je alleen zien wanneer je gelukkig bent om nog mee geluk te hebben.

Wilde je zo worden? wat is zo je toekomst? Maak een toekomst met een uitzicht zo mooi als het noorderlicht! Zoek desnoods hulp... iedereen wil je wel helpen maar je moet je echt ff overgeven....

Deranged

Badass junkie

BelgonX

Belezen gebruiker
Ach wil niet met de vinger wijzen maar het moet toch uit jezelf komen. Dat je je meteen weer naar de drank grijpt wijst op weinig karakter en zelfgeloof. Ok, problemen hebben we allemaal en we worden allemaal wel eens geconfronteerd met ons drugsgebruik maar slechts weinigen lossen dit op???? door een halve fles achterover te kappen.

Ik ken jou niet noch je situatie maar get into fucking reality man. Drugs zijn er voor de lol en niet je problemen te vergeten. Wat jij nodig hebt is met je twee voetjes op de grond komen en voor lange tijd. Volgens mij heb je een verkeerd beeld van de realiteit omdat je zoveel gebruikt(e). Nogmaals ik gok dit maar, maar iedereen verwerkt problemen op zijn manier. Hard zijn en je erover heen zetten is de oplossing en vooral beter proberen doen naar de toekomst toe. Vergeet de drugs man, ga lekker iets anders zoeken om je mee bezig te houden en houdt het vooral zo lang mogelijk clean zodat je de echte wereld weer leerkt kennen en je beter met je eigen emoties leert omgaan want dat lukt nu duidelijk niet zo denderend. Hoelanger je naar de drugs blijft grijpen hoe erger het er je in je koppie zal aan te gaan en hoe erger je problemen zullen worden. Be a man and face it....

Kan zijn dat ik je situatie volledig verkeerd inschat en in dat geval mijn excusus, vergeet wat ik net tipte... Moest je er toch iets aan hebben grijp dan al je moed bijeen en laat die kutdrugs voor een tijdje staan en let op jezelf voor het te laat is ok?

Grtz en sterkte ! :wave:

buzzrider

Wijs gebruiker
hallotje zei:
Wees een man en vecht tegen jezelf.... of zoek hulp... De uitweg is te makkelijk met drank/drugs. Gooi je problemen er bij iemand iets of wat dan ook uit. Werk aan gezondheid en ga je goed voelen.

Besef even goed dat Drank/Drugs een plaatje van geluk laat zien. Laat Drank/Drugs dit plaatje je alleen zien wanneer je gelukkig bent om nog mee geluk te hebben.

Wilde je zo worden? wat is zo je toekomst? Maak een toekomst met een uitzicht zo mooi als het noorderlicht! Zoek desnoods hulp... iedereen wil je wel helpen maar je moet je echt ff overgeven....
hier ga ik nou eens volledig mee akkoord, heb ook iets gelijkaardig meegemaakt en dit is de beste raad die je kunt krijgen. Ik wens je alvast heel veel sterkte toe en als je wil geef ik je een adres van een heel goed centrum waar je altijd terecht kan, je zegt het maar :wave:

Mayan

Bewuste gebruiker
Geef een alcoholist dat 10 jaar van de drank is 1 pint en hij is weer vertrokken.
Eens een drinker, altijd een drinker.
Dat is mijn gedacht erover. Ik heb het dan ook over gelegenheidsdrinkers en weekenddrinkers.

Drank is den duvel

space scientist

Wijs gebruiker
ik leef nog, me kop is wat rustiger geworden. Binnenkort de verslavingsarts bereiken, is een grote stap voor me

met de rest van de klachten is het een stuk slechter, ziekenhuisbezoeken zat weer dalijk :(

nog steeds zit ik thuis, werken kan ik niet, pijnstillers krijg ik niet :angry: ALs gevolg drink ik veel, zodat ik geen pijn heb. is natuurlijk niet de beste oplossing maar ach je moet toch wat.

en zit dan toch nog 1 pluspunt in het verhaal, ben zo extreem verkouden dat een snuif gewoon onmogelijk is :P

Flameon

Badass junkie
space scientist zei:
ik leef nog, me kop is wat rustiger geworden.

Gelukkig dat het weer wat rustiger in je hoofd is geworden. Ik geloof graag dat het naar de verslavingsarts gaan een drempel voor je is, toch goed dat je besloten hebt om die stap hem te zetten.

Succes en beterschap

space scientist

Wijs gebruiker
mijn hoofd is helemaal weer in orde, alle drugs de deur uit gedaan, en weg gegooit. :P al die pillen, ghb, dxm, coke en andere shit die ik nog had zijn weg

alleen wiet, alcohol, en natuurlijke shit voor mij voorlopig (lees: paar jaar)

Ziekenhuis voorlopig ook gehad, onderste gedeelte van me ruggengraat is vernouwd, lang leve het zware werk. Had er al veel eerder mee moeten stoppen, maarja zonder geld geen ....... :flushed:

pythregius

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
mijn hoofd is helemaal weer in orde, alle drugs de deur uit gedaan, en weg gegooit. :P al die pillen, ghb, dxm, coke en andere shit die ik nog had zijn weg

alleen wiet, alcohol, en natuurlijke shit voor mij voorlopig (lees: paar jaar)

Ziekenhuis voorlopig ook gehad, onderste gedeelte van me ruggengraat is vernouwd, lang leve het zware werk. Had er al veel eerder mee moeten stoppen, maarja zonder geld geen ....... :flushed:

Heel fijn om dit te horen, maar wil je wel even op het hart drukken dat je geen onderscheid moet maken tussen natuurlijke middelen en chemische.
en denk dat ik je vast niet hoef te vertellen om toch ooit weer wat van je gebruikelijke middelen te gaan nemen.

in ieder geval gefeliciteerd met de overwinning!

groetjes,

minamo

Bewuste gebruiker
hehe,zo te zien gaat het de goede kant op!

het gaat nu om doorzetten he, succes!

greetz,
Minamo

Bovenaan