Mephedrone + GHB?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Haaiiii,

Vanavond heb ik GHB en mephedrone..

Valt dit te combineren met elkaar, en hoe?

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik zou het zelf niet echt aanraden, maar als je eerst je
GHB neemt kun je daarna wel mephedrone doen maar dan moet je geen ghb meer bijpakken. Anders heb je het risico dat je zonder te merken je ghb overdoseert.

Spor

Wijs gebruiker
Mijn mening is echt NIET DOEN !! Ik doe zelf veel combi;s en rare dingen, maar dit lijkt me echt een slecht plan. Beide zijn erg gevoelig voor overdosering, ze hebben tegenovergesteld effect wat het voor beide aannemelijker maakt dat je overdoseert.

Beide drugs behoren in vergelijking tot de meeste drugs toch wel tot de risicogroep die zware lichamelijke gevolgen kunnen hebben mits verkeerd gebruikt.

Ik zou t niet doen.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hmm,

Waarom is de combinatie MDMA + GHB dan wel vaak gedaan / aan te raden door mensen??

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Spor zei:
Mijn mening is echt NIET DOEN !! Ik doe zelf veel combi;s en rare dingen, maar dit lijkt me echt een slecht plan. Beide zijn erg gevoelig voor overdosering, ze hebben tegenovergesteld effect wat het voor beide aannemelijker maakt dat je overdoseert.

Beide drugs behoren in vergelijking tot de meeste drugs toch wel tot de risicogroep die zware lichamelijke gevolgen kunnen hebben mits verkeerd gebruikt.

Ik zou t niet doen.

Ik deel mijn mening met Spor.
Lijkt me niet echt ongevaarlijk die 2 te combineren

Paperplane.

Wijs gebruiker
edblok2 zei:
Niet doen vriend. Lijkt me erg onverstandig.
Dude. Ik heb toen ik gister stoned was echt letterlijk een uur lang zitten kijken hoe jou avatar werkte, eindelijk mezelf overtuigd dat hij niet klopte, ging ik weeer denken dat het wel kon. T zou verboden moeten worden.

edblok2

Bewuste gebruiker
Ja gaaf he :grin:
Dan vind jij de schilderijen van de alom bekende Escher vast ook wel leuk.

Bovenaan