mephedrone kwaliteit erg slecht tegenwoordig ?

bendrugs

Newbie
hoi,

wat mij opvalt is dat de kwaliteit steeds slechter lijkt te worden of ben ik nu tolerant geworden ?
heb van verschillende dealers gekocht, had al een paar maanden niet meer gebruikt, maar ik krijg nu nooit meer de high die ik in het begin had, zelfs niet eens meer wat in de buurt komt !
nu twijfel ik of ik steeds slechte shit koop of ben ik voorgoed serotine-verpest door de mephedrone ? heb wel altijd netjes gepreload met 5-htp en vitaminen.

Tufnut

Badass junkie
Allereerst is het zaak om je shit te testen, dan weet je iig of je kwaliteit hebt. Daarna moet je goed naar je gebruik kijken. Hoe vaak heb je het gebruikt en welke andere middelen heb je gebruikt?

bendrugs

Newbie
Tufnut zei:
Allereerst is het zaak om je shit te testen, dan weet je iig of je kwaliteit hebt. Daarna moet je goed naar je gebruik kijken. Hoe vaak heb je het gebruikt en welke andere middelen heb je gebruikt?
zou het eens moeten laten testen, maar komt er nooit van, ben er nog nooit geweest, zit een beetje tegen die drempel aan te hikken om er heen te gaan, geeft me dan zo een "echte junk" gevoel.
heb in verleden speed en coke gebruikt (recreatie), ik prefereer coke, maar tegenwoordig ook geen goeie meer te kopen, dus dat maar op gegeven.

daarna mephedrone toen het nog legaal was, daarna iets wat moest doorgaan voor mdma-crystal en 4 fmp, maar uit al die dingen weinig tot geen euforie weten te behalen.
ben tussen de gebruiken door weken tot maanden "clean" geweest, alleen 1,5 jaar geleden met de mephedrone een half jaar flink achter elkaar door gehaald (1 tot 2 keer per week, nasaal en oraal 500 mg per keer=5 lijnen 100 mg).
recent ook 4-MEC en Methoxetamine gebruikt, maar allemaal shit.

Bovenaan