Mescaline: San Pedro

Hey,
Ik ben sterk aan het twijfelen om een san pedro cactus te gebruiken voor mij eerst trip aan mescaline. Ik heb al ervaring met andere psychedelische drugs met o.a. Truffels,2CB en paddos.
Heeft iemand wat tips in verband met de dosering enzovoort? En op welke minimum leeftijd je dit kan nemen?...

Greetz :openmouth:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Capibararegenboog zei:
Hey,
Ik ben sterk aan het twijfelen om een san pedro cactus te gebruiken voor mij eerst trip aan mescaline. Ik heb al ervaring met andere psychedelische drugs met o.a. Truffels,2CB en paddos.
Heeft iemand wat tips in verband met de dosering enzovoort? En op welke minimum leeftijd je dit kan nemen?...

Greetz :openmouth:
Hallo, zit met dezelfde vragen qua dosering als jij maar dan met Peyote.
Het verstandigste is om mescaline te nemen wanneer jij voelt dat je er klaar voor bent, maak wel dat jij fysisch & geestelijk al goed volgroeid bent, dus ik zou zeggen dat het safe is vanaf 18-21 jaar. Wees wel zeker dat jij 100% mentaal in orde bent want Mescaline is 1 van de sterkste tripmiddelen die echt enorm intens is, het is wel goed dat je begint met San Pedro die is wat vriendelijker van aard.
Ik zou je kunnen helpen qua dosering als je zou kunnen zeggen hoe groot je cactus is en hoe breed, begin in jou geval zeker eerst met de helft van de gewenste dosering en daarna met de andere helft. Qua misselijkheid kan gember goed helpen maar naar mijn mening vind ik een hit van de bong met PURE wiet beter om misselijkheid te voorkomen.
Wees goed op de hoogte dat mescaline niet echt een genotsmiddel is, het dient met de juiste houding te worden gebruikt.

Greets Herbalisme

Bedankt voor je hulp en ja ik heb bewust voor san pedro gekozen omdat deze ook al zachter is van aard en sneller groeit. En op het moment is de cactus 35 cm en zo een 7 cm breed, maar ik ben van plan om hem nog 2 jaar te laten groei want ik ben nu nog meer aan het expirimenteren met paddos, 2cb, lsd etc... En is het ook geen goed idee kwa dosering dat je poeder maakt van je cactus en het dan in capsules steekt zodat je meer zeker bent?

Greets Capibararegenboog

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Capibararegenboog zei:
Bedankt voor je hulp en ja ik heb bewust voor san pedro gekozen omdat deze ook al zachter is van aard en sneller groeit. En op het moment is de cactus 35 cm en zo een 7 cm breed, maar ik ben van plan om hem nog 2 jaar te laten groei want ik ben nu nog meer aan het expirimenteren met paddos, 2cb, lsd etc... En is het ook geen goed idee kwa dosering dat je poeder maakt van je cactus en het dan in capsules steekt zodat je meer zeker bent?

Greets Capibararegenboog
Heb gelezen dat dit tegen misselijkheid helpt en dat je zo ook de vieze smaak kan vermijden, maar weet niet hoe je er poeder van kan maken.

Greets Herbalisme

Herbalisme zei:
Capibararegenboog zei:

Greets Capibararegenboog
Heb gelezen dat dit tegen misselijkheid helpt en dat je zo ook de vieze smaak kan vermijden, maar weet niet hoe je er poeder van kan maken.

Greets Herbalisme

Dit filmpje kan je dan mssh helpen :)
http://www.youtube.com/watch?v=1OH8t-KY ... re=related

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Capibararegenboog zei:
Herbalisme zei:
Capibararegenboog zei:

Greets Capibararegenboog

Greets Herbalisme

Dit filmpje kan je dan mssh helpen :)
http://www.youtube.com/watch?v=1OH8t-KY ... re=related
Bedankt!!
Heb ook een vraag, 2 van mijn peyote's, allebei ongeveer 4 jaar oud, zijn dood aan het gaan, ik ben nu van plan om ze te consumeren. Maar ze zijn wel al wat gekrompen ;/
Zou dit effect geven of niet?
Greets Herbalisme

Bovenaan