Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
binnekort wille we een keer mescaline proberen, mijn vraag is alleen hoe kun je het beste de mescaline uit de cactus krijgen en hoe groot moet de cactus ongeveer zijn als we t met zn 2e doen?
filmpje erbij!
Zou zelf even op erowid kijken voor andere manieren, mischien zitten er betere tussen.
Voor de hoeveelheid ligt 't natuurlijk ook heel erg aan hoe de extractoie is gelukt.
zelf zei de eigenaar van een smartshop dat 15 cm San Pedro genoeg is voor 1 trip (en dan heb ik het niet over extraheren). Maar kan er niet garant voor staan, zelf nog niet geprobeerd denk over een maandje ofzo..
ik zou het gewoon even checken op erowid, staan wat meer reports enzo.. kan je even vergelijken hoe hun trip was en met welke hoeveelheid ze dat bereikt hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.