Met de bus naar Oosterijk,

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 en ik ga over een paar weken met school naar Oosterijk.

Ik heb ervaring met wiet, hash en heb ook een keer truffels gedaan(golden teachers), dat was echt een prachtige ervaring :hearteyes: !

We gaan dus met de bus naar Oosterijk en de busreis duurt zo'n 14uur.
Het lijkt mij dus wel leuk om voor of tijdens de busreis een soort drug te nemen waar je lekker op kan trippen en waarvan de rest er niet wat van zal merken, dus lekker rustig zitten en genieten! Liefst geen spacecake :P

Greetz :)

alvast bedankt :grin:

mattskovic

Wijs gebruiker
hoi,
ten eerste onder trippen versta ik: hallucinogenen.

als ik het zo lees heb je net niet genoeg ervaring of verantwoordelijkheidsgevoel...
want je zou toch wel moeten weten dat 14h op een bus met alle plaatsen volzet weinig bewegings ruimte,en al trippend je wel heel paranoid kan worden en eventueel bad gaan.

en als je aan het trippen bent dan zien ze het zoiezo wel aan je en zal binne het half uur heel de bus wel weten dat je aan het trippen bent en zal je wel in problemen komen met lectoren/leerkrachten.

maar khou je niet tegen hoor, maar ik zou het persoonlijk zelf niet doen

greetz mattskovic

roteck

Experimenterende gebruiker
Precies wat mijn voorganger zegt.
In de juiste omstandigheden, kun je uiteraard ervaring op doen met trippen..
Maar in een overvolle bus, met inderdaad weinig beenruimte, mensen om je heen.
Kun je heeeeel snel je leuke ervaring omgooien in een paranoia, en dan weet iedereen dat je gebruikt, leraren komen bij je, iedereen komt om je heen.
Geloof mij, met sterk trippende middelen.. kun je hier belachelijk bad op gaan!
Als je je mind er toch nog een beetje bij wilt houden.. dan 2CB!

Maar ik zou het zelf never nooit doen! Pak wat GHB en ga lekker slapen ofzo:P

Bovenaan