Met speed vermengde coke?

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Hey DF

Gisteren heb ik coke en speed gedaan ( eerste maal ).

1:Ik heb ernstig zitten denken dat er toch wel speed door m'n coke is geramd.
Het gevoel duurde veel langer dan 30 minuutjes, en ik maakte echt rare bewegingen.
Met m'n hoofd een acht maken, m'n ogen supergroot en kauwen en vooral (zeer ambetant) m'n tong die echt spastisch rondraait en uit m'n mond vloog soms. Ook enorme klapperkapen.
Zou hier speed gemeng in zitten?

2: Daarna nog 2 gram speed gekocht, maar dit was echt bijna natte pasta. Ik kon die echt uitsmeren. Hoe snuif je dat in godsnaam?

3:Gisteren tot ong 6 u gesnoven, maar heb op dit moment nog steeds soort van spastische trekjes, zou het niet al over moeten zijn?

Grtz

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
NorthernLightBE zei:
Het gevoel duurde veel langer dan 30 minuutjes, en ik maakte echt rare bewegingen.
Met m'n hoofd een acht maken, m'n ogen supergroot en kauwen en vooral (zeer ambetant) m'n tong die echt spastisch rondraait en uit m'n mond vloog soms. Ook enorme klapperkapen.
Nee. Je bent gek.

NorthernLightBE zei:
2: Daarna nog 2 gram speed gekocht, maar dit was echt bijna natte pasta. Ik kon die echt uitsmeren. Hoe snuif je dat in godsnaam?
Wachten tot het droog is.

NorthernLightBE zei:
3:Gisteren tot ong 6 u gesnoven, maar heb op dit moment nog steeds soort van spastische trekjes, zou het niet al over moeten zijn?
Zie 1.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
NorthernLightBE zei:
Nee. Je bent gek.

NorthernLightBE zei:
Wachten tot het droog is.

NorthernLightBE zei:
Zie 1.

Nee ik ben echt niet gek hoor. Nog nooit heb ik zo'n trekken gehad ofzo. Dit kwam zeker door wat ik snoof.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Wat er dan volgens jou ook door je coke heen zit, het is zeker geen speed. Ik heb nog nooit iemand achtjes met z'n hoofd zien draaien op de speed. Misschien moet je het even rustig aan doen en je lijf laten rusten?

Verder kan ik me best in E.I.'s opvatting vinden, sinds het namelijk niet echt bepaald normaal overkomt.

Liesette

Bewuste gebruiker
ik denk gemalen meth met mdma ....

ik vermoed, schat het zo in dat de TS ér nog niet weet dat je van gedroogde en gemalen bananennerfjes een rond draaiende tong krijgt en de klapperkaakjes wijzen daar toch wel heel duidelijk heen.

:hearteyes:

Bovenaan