Met welke hasj beginnen

Utca

Newbie
Hallo iedereen

Ik had in een eerdere topic gevraagd hoe ik het beste kon beginnen met hasj roken. Nu is mijn volgende vraag welke hasj raden jullie mij aan om mee te beginnen. Ik kom uit Utrecht

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ik jou was zou eens langs de Wietstock (of het grasje) gaan en daar even vragen. Kwaliteit is daar erg goed iig.
Zou met superpolm, zero polm of afgaan die iets lichter is kiezen.

Ga je het in een (water)pijp roken of joint?
Je hebt hasj die hard is en hasj waar je mee kan kneden. Smaken verschillen daarin.
De hasjboot die nu "Culture boat" heet is wat minder goed ivm vroeger, maar ook een bezoekje waard.

Peace :)

Utca

Newbie
Tijdloos zei:
Als ik jou was zou eens langs de Wietstock (of het grasje) gaan en daar even vragen. Kwaliteit is daar erg goed iig.
Zou met superpolm, zero polm of afgaan die iets lichter is kiezen.

Ga je het in een (water)pijp roken of joint?
Je hebt hasj die hard is en hasj waar je mee kan kneden. Smaken verschillen daarin.
De hasjboot die nu "Culture boat" heet is wat minder goed ivm vroeger, maar ook een bezoekje waard.

Peace :)
Thnx Tijdloos, ik ga het in een joint roken

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou ook iets van een superpolm ofzo adviseren, niet te sterk. Maar vraag ook vooral in de shop wat een goede hasj is voor een eerste keer.

Utca

Newbie
Psychedelibee zei:
Ik zou ook iets van een superpolm ofzo adviseren, niet te sterk. Maar vraag ook vooral in de shop wat een goede hasj is voor een eerste keer.

Thnx is er ook een manier dat de joint wat softer aan komt?
Misschien als je het anders vult??

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon ff twee hijsjes, dan 10 min wachten. Daarna evt weer twee hijsjes en zo langzaam opbouwen tot je stoned genoeg ben :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een joint hoeft zeker niet in een keer op. Toen ik net begon met blowen ben ik soms veels te hard gegaan omdat ik dacht dat je een joint in een keer hoort op te roken...

MeejheM

Badass junkie
dat kan ook prima, maar als je met meer bent gooi je er n halve gram in, als je em in je eentje oprookt ken je er dus een stuk minder in doen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Een joint hoeft zeker niet in een keer op. Toen ik net begon met blowen ben ik soms veels te hard gegaan omdat ik dacht dat je een joint in een keer hoort op te roken...

Haha ja dat was vroeger meer , nu doe ik met een goede joint uren meestal.

Bovenaan