Heyhey,
Ff mijn toevoeging aan dit topic, ik zie namelijk veel waarschuwingen voor combinaties etc, ik heb zelf rond de 10 keer getript met meta-keta, en dit is mijn ervaring:
1-4 puntjes, het eerder omschreven wazige gevoel, alsof je stevig hebt gedronken, weinig oriëntatie en coördinatie, gelukzalig warm.
5-10, de reden dat ik dit hier post, over deze effecten hoor ik namelijk weinig. Effecten die ik kreeg waren: headtrip, beleven van andere werelden(op een niet zeer intense manier), flitsende beelden, het niet herkennen van je ledenmaten(het gevoel dat ze van iemand anders zijn) en het gevoel alsof je lichaam als los zand wordt weggeblazen. Daarnaast kunnen beelden buiten je hoofd veranderen, afstanden lijken groter of kleiner, de kamer kan krimpen en groeien en op een bepaald punt leek het alsof ik van iedere seconde maar de helft kreeg en de andere helft werd vervangen door een zwarte dis, waardoor een soort knipper-effect ontstond.
Verder heb ik het zelf met alcohol, wiet en rohypnol gecombineerd, en gebruikt de dag na een truffel, en een LSA trip, allemaal gaven een andere toevoeging, maar geen van alle was echt vervelend, behalve misschien de meta-trip na de LSA trip, waarbij ik ook blowde, dit combineerde een vervelende couch-lock met het effect, maar was 1 malig, daarna nooit meer last gehad van wiet + meta.
Dus mijn advies zou zijn, begin rustig, wacht altijd 30 minuten voor je bij neemt en luister naar je lichaam.