Meta Ketamine?

Danktank

Experimenterende gebruiker
Mijn maar en ik wilden dit weekend ketamine gaan proberen, helaas kan onze dealer alleen nog maar iets verkopen wat hij meta ketamine noemt, na wat rondvragen kreeg ik te horen dat het in principe hetzelfde effect had maar dat het alleen wat sterker was waardoor een kleinere dosis nodig was.

Ik kan op internet er niks over vinden dus besloot ik het hier te vragen, heeft één van jullie hier ooit van gehoord?

Met vriendelijke groet
Danktank

Hier heb ik ook van gehoord en ben nieuwsgierig wat dit nou precies is, de term ''super k'' kwam ook voorbij. Dit scheen een sterkere beter ketamine te zijn?

Gegroet Langpappie

PoweredBy

Newbie
Ik denk dat hier om methoxetamine. Mijn dealer had dit ook ooit aan mij verkocht onder de naam ketamine terwijl dit niet zo was.
Verschil in dosering is heel belangrijk bij dit!!

Gelukkig begonnen een maat en ik voorzichtig met doseren waardoor we niet teveel in een keer hadden. Het duurt ook een tijdje voordat het effect helemaal op volle toeren is.
Dus wees voorzichtig met bijnemen. Als het echt methoxetamine komen de mg erop aan.
Een keer een puntje teveel genomen...terwijl het effect van het eerste snuifje nog geen volledig opgenomen was. Kon niet meer lopen wist niet waar ik was of wie ik ben.

Met 1 gram hebben we toen super lang gedaan. In tegenstelling tot ketamine. Daar heb je wat meer voor nodig om het goed te voelen.

Volgens het drugsinfo team:
Methoxetamine (MXE)

Consumenten melden, dat een lichte tot gemiddelde dosis 10 - 40 mg is. Na enkele uren wordt nog wel eens 10 mg bijgenomen.
Een zware dosis met trippen gaat tot 90 mg.
Boven 100 mg neemt het gevaar tot overdoseren sterk toe. Bij anaal gebruik en spuiten liggen de doseringen veel lager.

Het combineren van Methoxydine (4 meo pcp) en Methoxetamine (MXE) met andere drugs met een verdovende werking versterkt de verdovende werking van die andere drugs. Dat kan tot gevaarlijke overdosering leiden.

Dus vraag het anders nog eens voor de zekerheid aan je dealer of het echt MXE is. Ik weet het vrijwel zeker. Het komt idd onder de namen meta meto etc voor.

Doe voorzichtig!

groet,

Methoxetamine

Thx voor de informatie het was inderdaad methoxetamine!

Gister samen met Danktank methoxetamine geprobeerd. We hebben nog nooit keta gedaan en konden op het moment alleen methoxetamine krijgen. Hier genoegen mee nemend hebben we er een gram van gehaald.

In de avond hebben we eerst een klein lijntje gelegd. Na een uur zaten we op 2 kleine lijntjes en begonnen we wat te voelen. Een best mellow gevoel in onze benen en armen en alles werd wat trager. Zelf begon ik een beetje weg te zakken in de bank. Uiteindelijk ging ik de muziek anders ervaren en bewoog mee met de muziek maar niet op het ritme. Met mijn armen zwaaide ik door de lucht en voor mijn gevoel sloot het perfect aan op het nummer. Het was nog niet heel intens dus hebben we gedurende de nacht steeds wat bijgepakt om het op te bouwen.

Halverwege de nacht zijn we een wandeling gaan maken. We voelden ons zeer op ons gemak ondanks dat we een nachtelijke wandeling door de polder aan het maken waren. Het lopen ging bij mij wat moeizaam en ongecontroleerd. Tijdens deze wandeling waren we erg wazig en schenen met de zaklamp over een akker heen en dat was op dat moment een wonderbaarlijk tafereel. Het was een avontuurlijke tocht.

Terug thuis aangekomen hebben we weer wat gepakt en toen begon het voor mij echt erg wazig te worden. Mijn ogen draaiden weg en bleven hangen op een bepaald punt. Persoonlijk vond ik het zeer prettig om in die waas te blijven hangen. Voor m'n maat Danktank zag het er vreemd uit en vroeg of het goed ging. Ik zei dat het prima ging en hij was tevreden. Vervolgens werd Danktank ook wat waziger. Hij had er niet bij geblowd en ik heb een paar jointjes gerookt, zou dit verschil gemaakt kunnen hebben? Tijdens het lopen was de coördinatie aardig verstoord.

Op het einde waren we allebei erg verdoofd en voelden onze ledematen niet echt meer. Mijn lichaam voelde aan als een steen waar een heerlijk mellow gevoel doorheen vloeit. We konden ons nergens op concentreren en luisterden muziek. Ook had ik geen behoefte om m'n lichaam te bewegen want ik lag heerlijk. Danktank dacht hier precies hetzelfde over en het was prettig om diezelfde mindstate naar de muziek te luisteren. Uiteindelijk zijn we vroeg in de ochtend gaan slapen en werden vrij fris wakker.

Over de gehele avond hebben we redelijk wat genomen voor ons gevoel maar omdat het geleidelijk opbouwde tot het eind hebben we er echt van kunnen genieten.

Het was een zeer prettige en unieke ervaring, vond het moeilijk uit te leggen

Schip ahoy

Marcko

Belezen gebruiker
Hoeveel heb je betaald?/ Het is nl nog legaal en kost bij de smartshop 20 euro per gram of mag ik
geen prijzen noemen? Verwijder het dan maar.

Danktank

We hebben er 30 EU voor betaald, dat is dus iets meer dan in de smartshop maar niet verschrikkelijk veel.

Het was de ervaring zeker waard en we hebben nog enorm veel over, we gaan het zeker nog eens doen!

PoweredBy

Newbie
Kan je het serieus is nederland kopen bij de smartshop nog? onder welke naam?
En is het dan ook nog echt voor 20 euro?

Danktank

PoweredBy zei:
Kan je het serieus is nederland kopen bij de smartshop nog? onder welke naam?
En is het dan ook nog echt voor 20 euro?

Als ik catootje moet geloven wel, ik heb zelf geen idee.
Ik kan het me moeilijk voorstellen want het is al wel een redelijk tijdje bekend.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Het zal bij smartshops te koop zijn zoals andere research chems dat soms ook zijn. Onder een andere naam,onder de toonbank..

Dat is kwestie van mazzel hebben. Ik hoorde eens dat er iets bij de lokale smart te krijgen was. Ene dag vroeg ik ernaar, werd raar aangekeken en weg gestuurd. Volgende weekend stond er ander personeel dat me wat langer kende en haalde het zo tevoorschijn..

Skippy

Wijs gebruiker
Methoxetamine...
Link spul!!
Met hoge doseringen vooral.
Rook je er ook nog is een joint bij of gebruik je er alcohol bij.
Ga je uit je pan, gegarandeerd.
Ik sprong met waanideeen een rijdende auto uit.
Als je dit doet , neem het dan met mate.
Pak niet bij terwijl je nog in je space zit.
Verder is het geniaal spul :) Werkt veel langer als gewone keta !

Danktank

Skippy zei:
Methoxetamine...
Link spul!!

Alcohol hebben we er uiteraard niet bij gebruikt, maar een paar jointjes waren voor mijn maat echt niet teveel en het was juist een erg goede toevoeging aan zijn space.
Dat bijpakken heeft geen nadelige gevolgen gehad voor ons en ik heb nooit het idee gehad dat ik mezelf zou verliezen, ik ben over de gehele avond gewoon mezelf gebleven.

Skippy

Wijs gebruiker
Danktank zei:
Skippy zei:
Methoxetamine...
Link spul!!

Alcohol hebben we er uiteraard niet bij gebruikt, maar een paar jointjes waren voor mijn maat echt niet teveel en het was juist een erg goede toevoeging aan zijn space.
Dat bijpakken heeft geen nadelige gevolgen gehad voor ons en ik heb nooit het idee gehad dat ik mezelf zou verliezen, ik ben over de gehele avond gewoon mezelf gebleven.

Het is voor iedereen natuurlijk anders.
Daarbij , ik ben een vrouw en ik zat al aan mijn limiet :P
Maarja niet te vergeten het zijn dissociatieve drugs he , is wel ff wat anders dan een lijntje coke :grin:

Ik en een vriend van mij hebben het geprobeerd, wij zijn er vanuit gegaan dat het normale ketamine was. de vriend waarmee ik was overdrijft altijd en namen dikke sleutelpunten(ter grote van een grote speed punt). na 15 minuten voelde we er nog niks van en namen nog zon sleutelpunt.
dit hadden we beter niet kunnen doen, na een uurtje ging ik veels te hard en kon niet meer bewegen op de bank. dit was niet heel prettig. op internet stond dat het een half uurtje zou duren. maar het was meta keta en hebben we uiteindelijk redelijk lang getript
twee weken later heb ik het nog een keer gedaan in een kleinere dosis en dat ging gelukkig wel goed.

dus, pas op met de doseringen!

Heyhey,

Ff mijn toevoeging aan dit topic, ik zie namelijk veel waarschuwingen voor combinaties etc, ik heb zelf rond de 10 keer getript met meta-keta, en dit is mijn ervaring:

1-4 puntjes, het eerder omschreven wazige gevoel, alsof je stevig hebt gedronken, weinig oriëntatie en coördinatie, gelukzalig warm.

5-10, de reden dat ik dit hier post, over deze effecten hoor ik namelijk weinig. Effecten die ik kreeg waren: headtrip, beleven van andere werelden(op een niet zeer intense manier), flitsende beelden, het niet herkennen van je ledenmaten(het gevoel dat ze van iemand anders zijn) en het gevoel alsof je lichaam als los zand wordt weggeblazen. Daarnaast kunnen beelden buiten je hoofd veranderen, afstanden lijken groter of kleiner, de kamer kan krimpen en groeien en op een bepaald punt leek het alsof ik van iedere seconde maar de helft kreeg en de andere helft werd vervangen door een zwarte dis, waardoor een soort knipper-effect ontstond.

Verder heb ik het zelf met alcohol, wiet en rohypnol gecombineerd, en gebruikt de dag na een truffel, en een LSA trip, allemaal gaven een andere toevoeging, maar geen van alle was echt vervelend, behalve misschien de meta-trip na de LSA trip, waarbij ik ook blowde, dit combineerde een vervelende couch-lock met het effect, maar was 1 malig, daarna nooit meer last gehad van wiet + meta.

Dus mijn advies zou zijn, begin rustig, wacht altijd 30 minuten voor je bij neemt en luister naar je lichaam.

Bovenaan