metaldrome?ofso...?

cindy098

Newbie
hoi,

ik heb lang aan de drugs gezeten, met name cocaine...
nu is een bekende van mij zeeeer verslaafd aan speed en alles eigenlijk, ik heb laatst van haar een zakje wit poeder gevonden, en heb dat geproefd, het was geen speed en ook geen cocaine.ik vraag mij af wat dit den wel is, ik heb iets gehoord over Metaldrome ofzo??

wie kan mij hier meer over vertellen??

het is bijna geurloos wit en het proeft een beetje bitter....maar ook niet heel erg ofso..

help aub!!??!!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerlijk gezegd denk ik dat dit weinig gaat opleveren. Weet je echt niet meer erover?

cindy098

Newbie
cindy098 zei:
hoi,

ik heb lang aan de drugs gezeten, met name cocaine...
nu is een bekende van mij zeeeer verslaafd aan speed en alles eigenlijk, ik heb laatst van haar een zakje wit poeder gevonden, en heb dat geproefd, het was geen speed en ook geen cocaine.ik vraag mij af wat dit den wel is, ik heb iets gehoord over Metaldrome ofzo??

wie kan mij hier meer over vertellen??

het is bijna geurloos wit en het proeft een beetje bitter....maar ook niet heel erg ofso..

help aub!!??!!

en wou nog ff zeggen, dat je het bijna niet aan dr kan zien dat ze gebruikt heeft...weinig apartje'trekjes'zegmaar... allees hele grote pupillen.....en ze eet verdomd veel....kan iemand mij helpen??

Hier vind je meer info over mephedrone: erowid.org en wikipedia.nl. Je zou je bekende ook kunnen navragen welk middel het was, want op basis van jouw informatie is het niet mogelijk om een correcte uitspraak te doen over wat het middel is.

cindy098

Newbie
Neurofruit zei:
Hier vind je meer info over mephedrone: erowid.org en wikipedia.nl. Je zou je bekende ook kunnen navragen welk middel het was, want op basis van jouw informatie is het niet mogelijk om een correcte uitspraak te doen over wat het middel is.

thnx voor deze info iig!

ik kan haar niet vragen want ze liegt er toch over...ze zit tot over dr oren aan die troep....

toch bedankt voor de info...en als iemand toch nog wat weet hoor ik het graag:)

Bovenaan