meteen naar de wc!!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
hoi,
ik ben benieuwd naar het volgende.Heeft iemand dit ook en wie weet hoe dit komt.?.

als ik weet wanneer er wat coke gehaald gaat worden, moet ik meteen snel naar de wc .. en niet 1 keertje, nee tot wanneer de coke er is .. dus soms wel een stuk of 4x.

hoe komt dit precies?

W.F.L.

Badass junkie
Oh shit (jaja), zie nu net dat de coke er nog niet eens is. Haha, ik vind dit wel behoorlijk amusant :mrgreen:

Misschien ben je een beetje verslaafd? :cry:

Edit: Ja en basecoke dan nog. Gewoon zenuwen :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
geen manitol! kan niet, want de coke is nog niet gearriveerd he :rolleyes: .

verslaafd? tja,
beetje misschien(of bestaat er geen beetje verslaafd-tis wel of niet he )

zenuwen...
ik poep er meer uit dan er die dag aan eten is ingegaan ..
vind wel raar: van de zenuwen poepen?!

W.F.L.

Badass junkie
Druppeltje zei:
geen manitol! kan niet, want de coke is nog niet gearriveerd he :rolleyes: .

Inderdaad, daar las ik over. En je kookt het toch uit :grin:

Druppeltje zei:
verslaafd? tja,
beetje misschien(of bestaat er geen beetje verslaafd-tis wel of niet he )

Inderdaad :P

Druppeltje zei:
zenuwen...
ik poep er meer uit dan er die dag aan eten is ingegaan ..
vind wel raar: van de zenuwen poepen?!

Dat kan best, maar je moet toch behoorlijk ver gaan als je al zoveel zenuwen krijgt van het feit dat er coke gehaald wordt dat je naar de WC moet :openmouth:

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Ik ken het! Heb daar ook regelmatig last van. Het heeft denk ik te maken met het feit dat je weet dat je dadelijk dan lekker gaat ontspannen. Albert West ging vroeger als hij niet kon schijten eerst even biljarten, dan ging het vervolgens vanzelf. :rockband: :sunglasses:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb dat altijd met pep. God, ik heb op zo'n manier zelfs een keer in mijn broek gescheten omdat ik het niet meer kon houden!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
ja W.F.L. ik kook het uit. dus die manitol heeft d'r nix mee te maken,
en is dat zo, hoezo "ver gaan om zenuwen te krijgen". tja wat is ver gaan?

vroeger (heh wat lijkt dat lang geleden zeg : vroeguhh..uhu) had ik dat ook ja, als er weer tijd voor speed was,
Maar laatste tijd (lees: eigenlijk altijd al,sinds we het roken) is het altijd raak, hup eerst de wc bezoeken.
pfff nie normaal, en dat komt dus only door de 'zenuwen'?????

enja keb ooit de wc niet meer gehaald toen ik nodig moest duszz werd dat me broek wassen voor ik de coke kon wassen :( schaam schaam schaam

W.F.L.

Badass junkie
Mwah, ik vind het zelfs niet zo. Tuurlijk is de flash en het gevoel wel lekker, maar die immense craving en het gevoel achteraf overschaduwt dat een beetje vind ik. Tenzij met GHB erbij, dan is het denk ik wel het chillste wat ik gedaan heb zo'n beetje, maar probleem is dat ik dan niet veel meer doe dan staren. :P

Nee, doe mij maar een lijntje. Over zoveel tijd. :grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Mwah, ik vind het zelfs niet zo. Tuurlijk is de flash en het gevoel wel lekker, maar die immense craving en het gevoel achteraf overschaduwt dat een beetje vind ik. Tenzij met GHB erbij, dan is het denk ik wel het chillste wat ik gedaan heb zo'n beetje, maar probleem is dat ik dan niet veel meer doe dan staren. :P

Nee, doe mij maar een lijntje. Over zoveel tijd. :grin:

Gelijk heb je wel,,,,daarom ook makkelijk de keuze niet te doen....dat vergodgetene craving!! domme ik: k wist niet eens dat er een woord voor bestond.
maarja, als het dan toch ineens voor me op tafel ligt...tjah waarumm dan nie wha :rolleyes:

Ghb heb ik nooit genomen. (wel zeer sterk vermoeden, het eens gehad te hebben-> wa raaaaar)

tot zover, leuk forum trwns!

W.F.L.

Badass junkie
micky zei:
Vaak wist ik een week van te voren al dat ik in het weekend weer ging gebeuren, ik leefde er naar toe bij de gedachte van de eerste trek liepen de rillingen over m'n rug. donderdag en vrijdags raakte ik spontaan aan de schijterij, m'n lichaam was zich blijkbaar al aan het voorbereiden. dit gebeurde altijd terwijl ik toch normaal en gezond at.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
micky zei:
Vaak wist ik een week van te voren al dat ik in het weekend weer ging gebeuren, ik leefde er naar toe bij de gedachte van de eerste trek liepen de rillingen over m'n rug. donderdag en vrijdags raakte ik spontaan aan de schijterij, m'n lichaam was zich blijkbaar al aan het voorbereiden. dit gebeurde altijd terwijl ik toch normaal en gezond at.

whahah oeioei.. heb je ut over mij :grin:
:tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Haha, nee, dat was een andere gebruiker hier op het forum, had kennelijk hetzelfde probleem. :grin:

Kappen is misschien een idee? Die shit is niet goed voor je :P

:grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Haha, nee, dat was een andere gebruiker hier op het forum, had kennelijk hetzelfde probleem. :grin:

Yep dat dacht ik al,
everyone wie rookt heeft dit probl.(uiteindelijk), want in het begin was dit zooo niet aan de orde.

Kappen is misschien een idee? Die shit is niet goed voor je :P

:grin:

yea ik weet t.
tegen beter weten in, rook ik die shit nog steeds..

en ja...k zit nu op moment weer in dubio, zal ik of zal ik niet!!!

Lizz

Belezen gebruiker
Die shit is juist wel goed voor jou...

Als de dealer dan komt en je zit op de pot, dan hang je erin....

Flameon

Badass junkie
Spanningen, zenuwen .... daarvan ga je grote behoeftes doen!
Of iets in je coke wat opwekkend is voor je darmen,troep dus :grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Spanningen, zenuwen .... daarvan ga je grote behoeftes doen!
Of iets in je coke wat opwekkend is voor je darmen,troep dus :grin:

ja zal zenuwen zijn blijkbaar.

want ik heb het al als de coke er nog niet is,
tis soms zo erg dat als ik er aan denk; ik al naar de wc moet..

en nee,
al jaren dezelfde shit...en zeeeer goeie!! geen troep want das me het geld zo NIET waard!!!

Bovenaan