meth int land?

psytrancer

Experimenterende gebruiker
Ik heb er nooit in geloofd, dacht altijd dat het praatjes waren om gerief te benoemen dat gewoon zuiverder was dan het doorsnee marktaanbod. Maar nu ben ik toch echt aant twijfelen.
Mijn local heeft nu een stash liggen, en echt waar, ik heb al veel soorten speed kunnen proeven, van verschillende bronnen, en zowel met veel gewenning als weinig, tegenwoordig praktisch geen gewenning meer aangezien ik overgeschakeld ben van dagelijks gebruik naar occasionneel. Maar nu, zijn stash, vers spul, pasta, maandag wat gaan halen, en getest. En ik moet zeggen, dit spul is echt te heftig. Eerst dacht ik dat het gewoon aan het feit lag dat ik geen gewenning meer had dat het zo sterk was, maar het ging nog net iets heel verder. Ik heb hoeveelheden redelijk klein gehouden, zeker in vgl met wat ik vroeger steeds als gewoonte had, mini-lijntjes, een viertal, met zeker twee uur ertussen, int begin leek het normaal, mentaal echt heftig, lichamelijk viel lijk nog mee, niet de strak-strak speed die ik in het verleden wel veel gehad heb, maar wel een bedrieglijk rustige rush, zo volledig opgaan in mijn handelingen, schrijven, chatten mailen, gans de nacht, geest echt in een hyper-overdrive aant geraken, woorden, zinnen, ideëen spoten uit mijn kop, totop een werkelijk compulsief niveau, dat, en hier komt het rare, maar liefst 20 uur op vol niveau heeft aangehouden, we zijn nu 36 uur na mijn laatste lijn, en vandaag liep ik nog heel de dag gepept, niet zo zwaar, maar zeer duidelijk merkbaar.
Dit is spul waarvan ik met 1/5 van mijn normale hoeveelheid 3X langer het effect voel, en ook veel intenser dan anders, ik ken speed, en heb er al goeie gehad, ma dit voelde echt als een versnelling hoger dan den zuiversten die ik ooit al gehad heb. Lijkt dit op meth?
In ieder geval, tis te heftig, wordt bijna gevaarlijk, te gebruiken met mate, en meer dan zeer kleine hoeveelheden heb je dus niet nodig.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
klinkt al goeie zuivere pasta ....

als je dealer al niet weet wat ie je meegeeft dan mag je serieus gaan twijfelen aan alles wat uit die mans zijn handen komt.

Testen is je enige uitslag op 100% zekerheid.

Meth Amfetamine is niet zo gezond voor je , net als Angel Dust cq PCP.

Groetjes

Stonie

psytrancer

lysergine25 zei:
klinkt al goeie zuivere pasta ....

dat dacht ik eerst ook, maar tgeen dat mij doet twijfelen, het vorig gerief van mijn local is getest in een labo, en bleek 78% zuiver amphetamine te zijn, ik ben daar ook redelijk lang wakker van geweest. Het verschil is wel dat ik daarvan 1,5g had gedaan, en hiervan 4 mini-lijntjes, en die laatsten hadden een zwaarder en langerdurend effect.

Da kan niet gewoon zeer zuivere pasta zijn, ook al was het 100%, wadda nie kan, da valt niet te snuiven, soit, een verschil in zuiverheid is het zeker niet.

Als ik zeg dat ik denk dat dit anders is mag je er zeker van zijn dat dit niet gewoon heel goeie pasta is, da ken ik, dan zou ik een post zetten van "hele goeie pasta" ofzo, don't teach me bout plain speed

psytrancer

lysergine25 zei:
Prima maar als je dealer het niet weet waarom zouden wij het dan wel weten ?

:hearteyes:

omdat mijn dealer het binnen gebracht heeft in het labo, maar de resultaten even op zich laten wachten.

Omdat ik ervan uitga dat mensen met ervaringen op dit gebied (te ver gezocht op een drugsforum?) mijn vermoeden miss kunnen bevestigen.

Je zal mij zeker nooit een post weten zetten als ik een gewone pep-ervaring gehad heb, zoals sommigen soms, je kan evengoed melden dat je zonet nog een sigaret opgestoken hebt .

Ik wil gewoon weten of het mogelijk is dat er echte meth in pastavorm rondgaat in België en/of Nederland, en of dit verschil in sterkte en duur kan te wijten zijn aan een andere speedsoort of wat.

Jullie hebben de ervaring en de kennis, enlighten me!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken geen meth, dus ik kan je niet helpen.
Als het al getest word dan moet je gewoon even geduld tonen zal wel lastig zijn met die mega speed in je lijf.

:hearteyes:

Ja dit is een drugsforum maar niemand kan zo op afstand zeggen wat jij heb lopen snuiven, dat je dat niet snapt.

Groetjes en ik ben nu ook wel erg benieuwd.

Stonie

zaagmans

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk idd Metafemtamine. Ik kan het nu ook krijgen. heb nu 10 samples, maar die ga ik niet gebruiken! Overigens is het geen pasta, maar echt een soort kristallen, net ijsschaafsel.

zaagmans

Bewuste gebruiker
alberthoffman zei:
echte rotzooi... beter hou je het op de speed..

Ja dat is vast beter. Het is troep, metamfetamine, maar jij laat je weer leiden door de bangmaak-beelden uit amerika. Je kunt het, net zo als alle andere drugs, best wel een keer proberen en dan is er niks aan de hand.

Funky Monkey

Badass junkie
Alle amfetamine zijn net zo slecht als elke andere, je voelt er gewoon je honger niet meer door, de moeiheid en je denkt dat je lichaamelijk vit bent. En als je maar lang genoeg door gaat begin je jezelf te verteren. :mrgreen:
En ik denk dat je nog beter een keer meth kan proberen dan hero :wink:

Temptation

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Waarschijnlijk idd Metafemtamine. Ik kan het nu ook krijgen. heb nu 10 samples, maar die ga ik niet gebruiken! Overigens is het geen pasta, maar echt een soort kristallen, net ijsschaafsel.

zo heb ik ook een keertje spul gehad. het leek op sneeuwvlokken maar dan wel keihard en idd megabangelijk sterk spul maar ik vond het gewoon fantastisch!!! ook effe vermelden dat ik na drie dagen gebruik een enorme psychotische paranoide aanval heb gekregen :rolleyes: .
als ik de kans krijg nog eens mijn handen op dat spul te leggen dan doe ik het onmiddelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

bring on the meth...

alberthoffman

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
alberthoffman zei:
echte rotzooi... beter hou je het op de speed..

Ja dat is vast beter. Het is troep, metamfetamine, maar jij laat je weer leiden door de bangmaak-beelden uit amerika. Je kunt het, net zo als alle andere drugs, best wel een keer proberen en dan is er niks aan de hand.
heb je gelijk in. ik zie die docu's en spreek vrienden uit amerika en die shit is verslavender dan de speed die wij kennen denk ik.
Mensen hun lichaam gaan eraan kapot, mensen krijgen rare plekken op een hun lichaam etc etc.
Niet echt iets wat ik nu zo zou gaan inslaan ofzo.
Offtopic:
Check die film Spun eens die is wel grappig :wink:

Delirium

Badass junkie
Snuifdoos zei:
Probeer het eens te roken, da's de meth-test . Meth kan je roken, amfetamine niet =)

Als na het roken je longen geperforeerd zijn is het gewone amfetamine. Zo niet, dan heb je meth :grin:

ruud128

de kans is groot dat het dexedrine is volgens mij. Als het opmerkelijk beter is dan andere speed dat je vroeger had.
dit is namelijk 4x beter dan normale amfetamine alleen moeilijker te maken en dus niet zo vaak te verkrijgen.
Weet ervan dat dat in nederland in omloop is of toch zeker geweest is. :grin:

Grtz

laslo

Newbie
meth

goeie mogguh mensen,
het is weer zo ver ik heb niet geslapen:grin:
ik zit in de les iedreen is moe en brak en ik ben weer is over vrolijk en ik ben over actief oww w8................AUW dat brand.
nou ja ffies een antwoord ik ken iemand die heeft voor een half jaar meth gerookt in NL dus ik ga der van uit dat het er nog steeds is.
maar ik raad het sterk af want een jaar na dat hij gestopt was had hij nog steeds 1 sweer iop zijn bek :openmouth:

dosis

Newbie
heb laatst mijn speed laten testen
(32%) redelijk en verder geen andere troep
echter werd me verteld dat er ook een grondstof for meth in zat
geen idee welke, ook geen werkzame stof

Bovenaan