A
Anonymous
Gast
Je legt mijn standpunt helemaal verkeerd uit, je bent te koppig jongeman..
meth666 zei:als je het niet eens heb laten testen, hoe weet je dan dat het sterke meth is, miss was die shit zo tering verdunt dat er maar 1% meth in zat 20% amphetamine en 79%cafeine.
je kan mij niet wijsmaken dat jij niet echt veel boeineds voelt van goede methamphetamine.

meth666 zei:Er is ook nog een aziatische versie van amphetamine, deze heet jaba.
David Bueno zei:Die hele meth-hype / paniek is de grootste propaganda van de DEA ooit!
Ja, het is rotzooi, ja je kan er verslaafd aan raken, maar je ligt echt niet na 1x gebruiken met korsten op je lichaam in de goot. (heb het 2x gebruikt, 1x roken, 1 x snuiven, en het effect was gewoon hetzelfde als van goeie pep, behalve dan als je iets rookt dat je sneller meer effect hebt..)
En beide vormen werken pschyoactief, ik wordt van beide euforisch....(en geil) en als je teveel neemt wordt je van beide vormen para...
Verder is het gewoon sterke amphetamine die door de methylgroep wat beter inwerkt op de hersenen...
j/ksakerhets_tandstickor zei:fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier.
Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d.
Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem)
Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen....
zommes zei:Wat Pharmafreak zegt, klopt gewoon, JIJ laat je beinvloeden door de drugs, de acties die je daarna neemt, worden nog steeds door jou genomen, niet door een methmannetje in je hoofd ofzo.