meth

thommetje

Experimenterende gebruiker
Ik ga zaterdag meth proberen, ik had gehoort dat het een soort sterke speed is die ook nog voor een trip zorgt, maar wat is dan precies het verschil tussen amfetamine en methamfetamine?

uhu

eerst leze dan testen
redelijk dom dat je weet dat je zaterdag een drug gaat testen
waar je nix van kent !
bekijk btw oop eens op youtube het filmpje met geluidsfragment over een koppel dat is doodgevroren door de meth omdat ze de koude niet voelde (denk ik )
face's of meth is ook een mooi zicht anders :wink:

beter van de meth blijven...

Fucking rund.. blijf met je poten van de meth af.

Ga je eerst eens goed inlezen.
Dan nog een keer.
Dan nog een keer.

En ga dan maar eerst eens goed overwegen of je meth wil proberen.

Het verschil tussen speed en meth niet weten, en dan meth willen proberen.. holy shit.

thommetje

ik ben er niet zo bang voor want ik ga het doen met een ervaren gebruiker die ook weet hoeveel ik er van moet pakken en niet meer en hij houd een oogje op men:P

Funky Monkey

Badass junkie
Meth is een amfetamine die 10x makkelijker in de hersenen kan komen, hierdoor is hij 10x zo sterk en blijf je dus ongeveer 3 dagen wakker. Verder gaan je reseptoren 10x zo hard naar de klote en blijft je lichaam maar gaan en gaan op die dopamine. Je zult deze 3 dagen bijna niet kunnen eten (tenzei je het met grof geweld naar binnen propt) en je voeld je veel vrolijker dan met speed. Verder kan je er goed paranoia van worden, maar het schijnt een heel lekker gevoel te zijn. De kater schijnt gigantisch te zijn, maar als je een echte vent bent kom je daar makkelijk overheen!

Goeie trip, helm op en gordels om en hop, hop, hop het gas erop! :mrgreen:

Ik zie net op je partyflock dat je pas 16 bent.

Je bent niet alleen een fucking rund, maar ook een idioot en een triangeljosti die nog alle moeite heeft om de triangel uberhaupt te raken en daarvoor bijles neemt.

Kerel je speelt met je leven en je hebt het niet eens door.

Niet alleen zou je van de meth af moeten blijven maar ook van de speed.

Funky Monkey

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Meth is een amfetamine die 10x makkelijker in de hersenen kan komen, hierdoor is hij 10x zo sterk en blijf je dus ongeveer 3 dagen wakker. Verder gaan je reseptoren 10x zo hard naar de klote en blijft je lichaam maar gaan en gaan op die dopamine. Je zult deze 3 dagen bijna niet kunnen eten (tenzei je het met grof geweld naar binnen propt) en je voeld je veel vrolijker dan met speed. Verder kan je er goed paranoia van worden, maar het schijnt een heel lekker gevoel te zijn. De kater schijnt gigantisch te zijn, maar als je een echte vent bent kom je daar makkelijk overheen!

Goeie trip, helm op en gordels om en hop, hop, hop het gas erop! :mrgreen:

Dat is het niet precies, maar zoals Lake al als voorbeeld gaf: Google is uw vriend!

Kortom: RTFM!! :hearteyes:

uhu

thommetje zei:
nog steeds geen antwoord wat nou precies het verschil is:confused:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina

voor de rest maakt het mij geen klote uit of je het doet of niet ,
denk dat er genoeg mensen je dit afgeraden hebben op 10 min tijd

neem een foto van u voor ge het doet zaterdag.
neem er volgende week dinsdag nog 1tje en post ze alle2 maar
wil u bek wel eens zien :grin:

Haha je moet het niet overdrijven he. Van 1 weekend meth gaat je gebit niet compleet naar de klote.. bij Oprah en die Faces of Meth dingen zijn ze ook goed in propaganda en bangmakerij.

Neemt niet weg dat je gewoon er van af moet blijven, vooral als 16-jarige onwetende.

thommetje

maar ik ga zeker nie veel nemen beginnen met een heel klein beetje en 2 uur wachten als alles tegenvalt nog een klein beetje net zoals ik eerst deed meh speed

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Als je toch al zo snugger bent om meth te gaan snuiven, wees dan aub niet zo superintelligent om het te gaan roken. Anders zal het spul heel korte metthen met je maken. huhuh.

De info op wikipedia is trouwens niet volledig en niet helemaal correct. Gebruik de zoekfunctie op dit forum.

veel geluk op school maandag!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hwhahwa wat maken jullie je druk zeg ...

De kans dat het zuivere meth is ?? Die schat ik ongeveer op 1%.
Das de twijfel van het voordeel, voor de rest schat ik dat het gewoon een cafeine bal is ...

HYYIAAAAAA

:wave:

thommetje

ik ken degene die de meth maakt dus ik weet zeker dat het goede meth is
das ne maat van me en die vertrouw ik

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ja echt een toffe 'maat' als ie je op je 16e meth geeft...

KJENKER DOM BEN JE!

edit; even nuanceren....meth pakken op je 16 is KJENKER DOM...mja

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
thommetje zei:
ik ken degene die de meth maakt dus ik weet zeker dat het goede meth is
das ne maat van me en die vertrouw ik

Heel verstandig ja want de politie haat meth ... ik ook

Dus lieve poltie agenten .... go get him !!

:hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Het verschil tussen speed en meth? Iets als het verschil tussen feesten en daarna verrot zijn en 3 dagen wakker zijn en puur naar klote gaan plus een verslavingspotentie dat hoger is dan cocaine en nicotine bijelkaar!

Niet doen dus, dumbass. op www.tweaker.org staan allerlei verhalen waar mensen meth krijgen van hun 'beste vriend' of zelfs hun partner, en vervolgens de rest van hun leven verslaafd zijn. De afkick hiervan wordt soms na 3 maanden geen meth nog steeds zwaarder en zwaarder en zwaarder, tot je helemaal gek in je kop word!

Adreno

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Eén smiley zegt soms meer dan een pepklep verhaal:

Northawke

Wijs gebruiker
Als je na al die reacties nog niet begrepen hebt, dat het een stom idee is... Jongen, een beetje experimenteren is leuk, maar als dit echte meth is (waar ik m'n twijfels over heb), dan kan je net zo goed meteen een enkeltje drugsverslaving nemen.

Funky Monkey

Badass junkie
niks niet hypocriet... het uit hem praten helpt sowieso niet, misschien dat bashen hem wel tegenhoud. Het is gewoon tering zooi en beter blijf je daar vanaf. Zeker op je 16de... en dan ook nog dat "Ja is goed doe ik wel" zeggen terweil je zelf niet eens weet wat het inhoud. Als je een man van je woorden bent begin je lekker vroeg met je leven te vergooien...

Next!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hij geeft in het opnebaar toe dat zijn MAAT meth maakt.

Zo iemand moet je niet basjen maar bannen voor het leven.
Zijn maat trimt hem hopelijk goed in elkaar, of nog beter de poitie pakt ze allebei op.

:mrgreen:

Iemand die een jochie van 16 jaar Meth verkoopt verdient de ??? jawel de doostraf.
:hearteyes:
:wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ach ja, van mij mag dat joch lekker meth nemen. Hij is gewaarschuwd toch, de verantwoordelijkheid ligt voor de rest puur bij hemzelf. Al betwijfel ik of het wel om meth gaat, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn..... Maar ja, misschien toch wel ergens in de diehard underground, onze 16jarige vriend zal daar alles wel van "weten".

Nomore

Newbie
Blij dat je zo open bent.
Tip: kijk de discovery channel docu erover.. zeer verfrissend.
Dat spul vernietigd voorgoed de 'registratie' van kortgezegd 'genot' in de hersenen de zgn Dopamine- Norepinephrin en Serotonine receptoren ( google maar raak).

Bovenaan