meth

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
we bashen hem meer omdat ie zijn METH PPODUCENT op hant aan de hoogste boom mijn god wat is dit 16 jarige kind nog dom stom en naif.

Zo iemand mag helemaal geen drugs nemen !!

METH IS VOOR DE DIEHARDS 21 jaar ++++

Nomore

Newbie
Marla Singer zei:
, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn.....

t spul is te produceren uit de simpelste apotheekers en zelfs drogist spulletjes ..da's de pest kost geen bal.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Nomore zei:
Marla Singer zei:
, ik heb me eens laten wijsmaken dat de middelen/stoffen om meth te kunnen produceren hier in Nederland zeeeeeeeeeeeeeeer schaars zijn.....

t spul is te produceren uit de simpelste apotheekers en zelfs drogist spulletjes ..da's de pest kost geen bal.

In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nomore zei:

dit is ook een drollen opmerking, drugs maak je NOOIT zomaar ff ....

:wave:

azerty1987

Belezen gebruiker
efedrine hcl wat uiterst geschikt is is heel makkelijk aan te komen...

en iedereen weet dat meth niet het moeilijkste drugs is om te produceren...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
maar ik zou het niet weten hoe ..... dus je zal je toch goed moeten inlezen en de grondstoffen moeten bemachtigen.

Nomore doet ons geloven dat het net zo simpel is als een ei bakken.
wiet kweken is nog makkelijker dan meth maken ..... is ook zo'n drollem opmerking.

:hearteyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Nomore doet ons geloven dat het net zo simpel is als een ei bakken.
wiet kweken is nog makkelijker dan meth maken ..... is ook zo'n drollem opmerking.

:hearteyes:

Zeg t ze stone....en als je wil back-ik-je-nog-wel-up-ook

:beer:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Northawke zei:
Als je na al die reacties nog niet begrepen hebt, dat het een stom idee is... Jongen, een beetje experimenteren is leuk, maar als dit echte meth is (waar ik m'n twijfels over heb), dan kan je net zo goed meteen een enkeltje drugsverslaving nemen.

Dit is gewoon dikke onzin. Methamfetamine is inderdaad troep, maar je bent er echt niet meteen verslaafd aan, net zoals alle andere drug. Een keer Yaba gedaan in Thailand. Dat is ook meth en ja, daarna ben je vertieft, maar na een paar dagen ging alles weer goed

Pervitin

Newbie
Meth = methamfetamine = Pervitin (check me naam)

Je kunt het best wel een keer gebruiken als je sterk in je schoenen staat. Ik heb het een keer in tsjechie gebruikt (Daar makkelijk te krijgen, in NL is het zeer schaars en moeilijk te krijgen).

Het is een veel sterkere soort speed, maar zoveel intenser dat het moeilijk te vergelijken is met speed.

Ik heb toen een paar nachten overgeslagen, was ni moe te krijgen, ook in die tijd compleet nix gegeten. Maar heb serieus (en dat is het ernstige eraan) de tijd van mn leven gehad terwijl ik eigenlijk nix heb gedaan. Het is zo gigantisch geweldig. En als het is uitgewerkt ben je zo gigantisch ziek, gigantische hoofdpijn, hele tijd duizilig enz. En de drang erna om het nog een keer te doen is gigantisch. Kheb weken bijna nergens anders aan kunnen denken, je wilt zoooo graag nog een keertje. Maar ik heb het niet opnieuw gebruikt. Als je dus niet echt sterk in je schoenen staat wat dat betreft kun je het beter niet doen. Als je al bij speed hebt dat je de verleiding niet kunt weerstaan om steeds weer te doen, niet aan meth beginnen.

Denk goed na voordat je eraan begint!

lappelover

Experimenterende gebruiker
Oke dit zei thommetje tegen mij :

Ik:
ben jij thommetje van drugsforum?

Hij:
nee hoezo drugsforum?

Ik:
ik dacht dat jij die kerel was die meth wou doen..?

Hij:
Haha ik ben ook niet helemaal braaf, ik rook ook wel eens een jointje en heel af en toe een lijntje speed haha.
Alleen meth??? Wat is meth?:P

Ik:
geef het nou maar gewoon toe XD
meth is Methamphetamine, of ice gemoend :wink:

Hij:
Ja okee ik ben diegene van drugsforum haha alleen toen zat iedereen me af te zeiken over die meth haha:P
Wie ben jij dan precies?

Ik:
haha zie je wel xD
maar heb je het nog gedaan?
en was het lekker?

Hij:
Ja ik heb het gedaan, en zoals ik zei ook niet zo veel als normaal, maar het was wel lekker. het is net superspeed waar je terwijl je in de plaats van helder juist een beetje wazig word. Maar het is wel vet en die maat van me die dat vaak doet die had me ook geadviseerd de eerste keer 1/4 te pakken als wat hij deed want dan weet je of je dat kan hebben:P

groetekes Thommetjeh

Ik:
oke, en nu wil je zeker nog een keer ? :P

Hij:
Nope, er zijn dingen die ik maar een keer doe:P

xpressurself

Bewuste gebruiker
tip: krab je gezicht effe open met behulp van een behangkrabber, naai je maag dicht en trek je haren uit je kop.. dan weet je ongeveer wat je kan verwachten van meth..

doe normaal en word geen perron nul junkie

Adrenochroom

Wijs gebruiker
xpressurself zei:
tip: krab je gezicht effe open met behulp van een behangkrabber, naai je maag dicht en trek je haren uit je kop.. dan weet je ongeveer wat je kan verwachten van meth..

Mensen zeggen dat ze 'normaal' moeten doen is een beetje lastig op een drugsforum he :wink:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
xpressurself zei:

Mensen zeggen dat ze 'normaal' moeten doen is een beetje lastig op een drugsforum he :wink:

ja oke daar heb je gelijk in, you get the point! :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ggaat niet net 2 lijntjes blender pep genomen dus daar gaan we nog een keertje !!!

11 DAGEN !!!!

:mrgreen:

xpressurself

Bewuste gebruiker
tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr...

koekiemonster

Ik vind dat je het moet doen, zorg wel dat je maar weinig pakt en dat het kristallen zijn, rest is altijd vergif

koekiemonster

xpressurself zei:
tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr...

pff speedchristelijk

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Deep Blue zei:
In amerika wel wel... maar bij mijn weten verkopen ze hier geen medicijnen die efedrine of pseudoefedrine bevatten. En zeker niet gewoon in de supermarkt.

alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....

je moet trouwens niet alles geloven wat die Amerikanen je proberen wijs te maken. Er zijn best ook wel 70'ers die nog een lijntje meth lusten, alleen zullen die dat niet posten op een drugsforum..

maar ik raad het ook af hoor, is natuurlijk een uiterst ongezonde gewoonte, daar twijfel ik niet aan :wave:

martienp

Newbie
Pervitin ( Meth ) is zeker makkelijk te maken maar niet in nederland

Heb 7 jaar in tsjechie gewoond en heb zelf heel wat pervitin gemaakt
duurt 4 uurtjes en klaar is kees ( of martien in dit geval )
en als je efedrine hebt dan ben je al met 2 uurtjes klaar

ik raad het niemand aan om het te doen want het is nogal een gevaarlijk proces
en als je gepakt word ben je gewoon het haasje
ik ben gepakt in tsjechie en heb 6.5 maand in voorarrest gezeten en heb nu nog anderhalf jaar voorwaardelijk aan mijn broek.

de bijwerkingen die ik hier op de forum lees heb ik nooit gehad
en ben er ook niet echt mee eens dat het verslavend is
maar ja dat is voor iedereen weer anders

ben er wel achter gekomen als je aan pervitin gewend bent dan stelt speed eigenlijk niet zoveel meer voor maar ja dat kan ook wel aan mij liggen

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
niet verslavend zeg je?? hmm word steeds gekker hier!!.. speed is al super verslavend..

@de topic starter... en?? hoe was je meth,, wast leuk?? ben je al naar de kanker?? of heb je het overleeft en wil je het nooit meer doen :confused: :confused: lijkt me de verstandigste optie iig

Hans

Wijs gebruiker
Ik hoor steeds meer verhalen over meth in mijn omgeving.

In plaats van:
'Dat spul is echt ziekelijk, dat moet je echt NOOOIt doen.'

Hoorde ik laatst:
'Dat heb ik een keertje gedaan.'

evil_kermit

Bewuste gebruiker
alphavit(efedrine) is nog maar goed 2 jaar verboden in België... en nu nog wordt het oogluikend toegestaan en is het gemakkelijk te krijgen als je wil. ga maar eens aan je apotheker zijn zelfgemaakte vetverbrander vragen. Hij zal niet zeggen wat erin zit als hij je niet kent. Waarom niet denk je? juist....

dit is corect MAAR ik laat ook zogezegd alfavit maken door men apothekeres maar daar zit geen efedrine meer in.is ten strengste verboden om nog te gebruiken en als ze het willen bestellen kunnen ze zich aan bezoek verwachten.

gebruik ook graag speed en soms te veel maar ja,maar meth staat toch ook op men verboden lijstje hoor.jij bent 16 hehe your brain is going to die first :grin: ,je hersens zijn nog in volle ontwikkeling dus dat gaat zeker fout.ofwel heeft hij hier gewoon gepost om een beetje aandacht te krijgen. :openmouth:

Kan jullie wel vertellen, wie meth gebruikt vaker dan twee a drie keer krijgt een boze stemmetje in ze hoofd dat ie het weer moet doen. Kan jullie zeggen dat ik het lang genoeg heb gesnoven en dat het geen speeltje voor kinderen is. Als je 0,2 a 0,3 gram van Meth-Pervitin opsnuift val je drie dagen echt niet in slaap mischien na die 72 uur val je in slaap maar als je derde dag 0,2 bijpakt slaap je in totaal zeker 5 dagen niet van 0,5 gram. Verslaving treedt er ongevieer bij 8 personen van de 10 na eerste gebruik. Anders ben ik al drugs vrij door mijn vriendin die vier jaar de moeite heeft gedaan om mij uit die kring te krijgen. Al die mensen waarmee ik snoof zijn op deze dag nog steeds veslaafd. Pas na paar jaar gaan je tanden ontiegelijk rotten en dat ineens. Eerste drie jaar heb je van rotte tanden geen last maar dan begint het pas, je eet een broodje en denkt dat er een steentje in zat spug je het uit en je ziet dat het afgebrokkelde tand is en dat gaat steeds meer gebeuren dan. Ik wens die jongen een mooie trip maar hij zal wel zelf erachter komen als die geld en dingen gaat stelen om zich goed te kunnen voelen en verliest familie vrienden enz. Pas maar op met wat je doet ken bijna niemand die Meth-pervitin maar bv. 1x in de maand doet, in begin mischien wel maar na half jaar zit je al op dagelijkse portie en je doet ales en echt alles om je lijntje te krijgen.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Tsjechie Tsjech zei:
Kan jullie wel vertellen, wie meth gebruikt vaker dan twee a drie keer krijgt een boze stemmetje in ze hoofd dat ie het weer moet doen. Kan jullie zeggen dat ik het lang genoeg heb gesnoven en dat het geen speeltje voor kinderen is. Als je 0,2 a 0,3 gram van Meth-Pervitin opsnuift val je drie dagen echt niet in slaap mischien na die 72 uur val je in slaap maar als je derde dag 0,2 bijpakt slaap je in totaal zeker 5 dagen niet van 0,5 gram. Verslaving treedt er ongevieer bij 8 personen van de 10 na eerste gebruik. Anders ben ik al drugs vrij door mijn vriendin die vier jaar de moeite heeft gedaan om mij uit die kring te krijgen. Al die mensen waarmee ik snoof zijn op deze dag nog steeds veslaafd. Pas na paar jaar gaan je tanden ontiegelijk rotten en dat ineens. Eerste drie jaar heb je van rotte tanden geen last maar dan begint het pas, je eet een broodje en denkt dat er een steentje in zat spug je het uit en je ziet dat het afgebrokkelde tand is en dat gaat steeds meer gebeuren dan. Ik wens die jongen een mooie trip maar hij zal wel zelf erachter komen als die geld en dingen gaat stelen om zich goed te kunnen voelen en verliest familie vrienden enz. Pas maar op met wat je doet ken bijna niemand die Meth-pervitin maar bv. 1x in de maand doet, in begin mischien wel maar na half jaar zit je al op dagelijkse portie en je doet ales en echt alles om je lijntje te krijgen.

Dit is de beste informatie over meth tot nu toe. Dit is de informatie waar ik naar zoek aangezien ik ook nog een keer meth wil proberen. Ik vind de mentaliteit van de DF'ers wel grappig om eerlijk te zijn. Iedereen die een drug wil doen die zij zelf niet willen doen word aangevallen tot 3 pagina's verderop. Dit is een drugs forum, respecteer dan ook de mentaliteit van de verschillende soorten drugsgebruikers.

Paddoboy

Belezen gebruiker
haha ik wist niet dat ze hier ook meth gebruiken
dacht alleen dat het voor low life amerikanen waren
maar goed
heb onlangs een national geographic docu gezien het noemde:
the most dangerous drugs on the planet ofzo

zegt al genoeg vind ik :wink:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Maar is het ook zo dat je de afkick kan onderdrukken. Ik bedoel..
Het put je dopamine erg uit en als het uitgewerkt is ben je misselijk en voel je je echt kut.

Als je dan nog is neemt verdwijnt dan dat slechte gevoel ?
Want je dopamine sloop je toch na een tijd dan.

Debris

Bewuste gebruiker
Re:

Zou die zichzelf nou serieus nemen?

"Ik ben 16, weet totaal niks van drugs en ga een van de meest gevaarlijke drugs ooit uitproberen."
:confused:

uhu zei:
neem een foto van u voor ge het doet zaterdag.
neem er volgende week dinsdag nog 1tje en post ze alle2 maar
wil u bek wel eens zien :grin:
Waarschijnlijk zal er een kaak uithangen en een paar tanden ontbreken.
Daarnaast zal 'm wss nog wel een paar dagen bloed proeven.

Bovenaan