meth

Uit mijn kennis van Meth-Pervitin kan ik je verzekeren dat als die shit uitwerkt, en je gaat nog weer wat bij neemen je je weer meteen goed voelt, maar dan ben je weer langer wakker en des te erger is het volgende keer na uitwerking. Dan ben je nog misselijker en erger naar de klote toe maar, ong. weer 2 mensen van de 10 hoeven na die uitwerking niet per se zo naar de kloten te zijn. Ik had er ook niet zo veel last van, je moet per se wat eten, bij mij was het best om chips met cola door me strot te gooien. Je doet je mond vol met chips kauw je dat aan kleine stukjes en spoel je dat met cola weg, zo eet je ineens wel hele zak op. Ik denk dat die misselijkheid altijd van die honger afkomt. Raad ook iedereen aan om iedere twee a drie uur wat te eeten door je strot te dauwen ook al ben je er bijna kotsend van, krijg je ook betere steming van als je buikje vol zit denk ik, bij mij was het zo. En dat mensen zeggen dat het zeer verslavend is, is helemaal waar ken mensen aan koke en hero die niet zo slecht aan toe zijn als Meth-Pervitine gebruikers. Groetjes ja en je ouders herkennen je na paar dagen niet meer, je lijkt da eigenlijk meer op een levende zombie dan hun lieve zoontje mits je vier dagen niet slaapt en bent onder invloed :wave:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
voor de jongen van 16:

Endymion

Experimenterende gebruiker
Toch maar eens opzoeken hoe je dat makkelijk in 2 uurtjes kan maken, efedrine is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Waarom is dat spul hier nog zo zeldzaam?

Gat in de markt lijkt me :grin:

Kmind

Belezen gebruiker
Deze week nog een reportage gezien op NGC over een of andere gevangenis waar ze drugsverslaafden met strafblad binnen gooiden.
Als ge dan naar die meth-addicts kijkt daar, denk ik soms eigenlijk dat wij ons meth erger voorstellen als het is :confused:

Trouwens voor alle begin is een eind.. :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Endymion zei:
Toch maar eens opzoeken hoe je dat makkelijk in 2 uurtjes kan maken, efedrine is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Waarom is dat spul hier nog zo zeldzaam?

Gat in de markt lijkt me :grin:

efedrine bedoel je ??
dat is zo zeldzaam omdat het verboden is,,
kutoverheid :wave:

Bovenaan