1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Methadon afgebouwd hoe snel herstellen?

Discussie in 'Opiaten' gestart door poppy, 21 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. poppy

poppy Experimenterende gebruiker

Hallo
    Om een lang verhaal kort te maken ik heb vandaag mijn laaste 1 mg methadon gehad kom van de 40 af en voel me zo rusteloos en slap en energieloos en kan amper slapen ik vroeg me af of er mensen zijn die tips hebben om hier goed door heen te komen
    Groetjes poppy

Mezelf vindt dit leuk.
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ik kan je daar niet bij helpen maar ik wil je wel succes wensen! Het is al vet knap van je dat je van 40 naar nu 0 bent gegaan. Hou vol!
    Hoe lang was je verslaafd aan de hero en daarna de methadon?

Mezelf vindt dit leuk.
  3. poppy

Het begon bij oxycodon toen naar fentanyl en uiteindelijk heroine eerst ook suboxone gehad en alles bij elkaar ongeveer 2 jaar

4. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Kan je ook niet helpen helaas maar wens je veel sterkte toe!
    Ook ontzettend knap dat je al op dit punt bent gekomen. Goed doorzetten en dan kom je er zeker wel!

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ojee... Jij ook. Helaas gebeurd dat steeds en steeds meer in Nederland. Verslaafd aan zware opiaten zoals Oxycodon en Fentanyl.
    Op het forum zijn er al flink wat discussies en posts over gevoerd en geschreven. We hebben “voors” en “tegens” over het gebruik van die pijnstillers.

Nogmaals, echt super knap dat je nu al zo ver bent met afkicken! Ik heb (gelukkig) geen ervaring met dat soort middelen maar ik lees veel dat de afkick hell is. Keep strong!

6. hansje1963

hansje1963 Belezen gebruiker

Weet dat er in klinieken steeds meer pijnstillers verslaafden opgenomen worden, weet ook dat er aan de bel getrokken wordt hierover maar er lopen inmiddels zo'n 500.000 aan oxycodon verslaafden rond in Nederland, en de nodigen die niet geregistreerd zijn,, spierpijn etc kan weken duren maar dat verschild van persoon tot persoon, veel water drinken en bewegen kan verlichting geven.

7. poppy

Bedankt mensen momenteel ben ik een week eraf en merk idd dat bewegen wel helpt het gaat met pieken en dalen maar voel me steeds normaler

De Dunne vindt dit leuk.
  8. hansje1963

Hoi, het ligt er aan hoe lang je methadon hebt gebruikt, na jaren gebruik kan het maanden of langer duren, zelf ben ik na langdurig gebruik overgestapt op subutex wat enigzins milder is maar evengoed klachten geeft na het staken van gebruik. Succes!

9.  
  10. Hoi jammer dat ik dit nu pas lees omdat Clonidine heel goed helpt tegen ontwenningsverschijnselen zoals rusteloos etc. Het is niet verslavend en eigenlijk bedoeld voor bloeddruk, migraine overgangsklachten. Ik heb die van mij online zonder recept besteld.

Bijgevoegde bestanden:

11. hansje1963

Pas wel op met clonidine want dat is een bloeddruk verlager, win hier ook genoeg informatie over in want bij overdosering kan je in coma raken! Lichte doseringen, 0,025mg zijn hier prima voor maar neem er niet teveel! Overigens kreeg ik daar wel lamme benen van en erg veel dorst maar het werkt goed tegen de onrust in de benen.

12. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Dit is super knap! Respect!
    Van de methadon af!
    Chapeau! Het kan dus tóch!
    Dat geeft hoop...

13. neboe

neboe Experimenterende gebruiker

ik loop al jaren met wel niet gebruiken in me kop. laatste vijf jaar maandelijks een keer. maar de rest van de
    maand ben ik stuk geen energie kan mezelf nergens meer voor interesseren , nu na 47 jaar heroine gebruik
    heb ik 4 maanden terug de knoop door gehakt en gestopt. methadon tot twee x 5mg afgebouwd.

he super van je om van die troep af te blijven hou vol ga ik ook doen jaap

14. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Respect heer "Neboe"....Respect!

15. Woke-up-sticky

Woke-up-sticky Belezen gebruiker

Hoeveel Mg methadon zat je dan oorspronkelijk?

16. poppy

Hallo mensen ik wil nog een keer verslag doen ik ben nog altijd eraf en t heeft ongeveer een maand geduurd heb veel bewogen en gesport koste me ontzettend veel energie bij de behandeling waar ik ben geweest maar ben er van overtuigd dat dat het heeft versnelt ! En ik ga nooit meer terug naar de opiaten hel

17. transformated

transformated Bewuste gebruiker

Methadon is 1 van de moeilijkste om af te bouwen, suboxone is 1 van de beste om mee af te bouwen in mijn ogen. Blij dat je het zo goed doet:)

Azarius vaporizers and accessories
Laden...