methadon/ symoron

valt mij op de vele onwetendheden over symoron? :confused: symoron oftewel methadon is er in veel soorten hedendaags en niet al1 de bekende 5 mg tabletten :rolleyes:
bij brijders stichtigs en verslavingzorg worden tevens gebruik gemaakt van de gele tabletten 20 mg en de groene van 40 mg :kots: mede door dit t om t sikken van de vele 5 mg symoronpillen te vergemakkelijken en tegen doorverkoop :wink:
ook zij er vele soorten vloeibare methadon de groene,roze,troebel witte en doorzichtige variant.
het verkrijgen van wie nou wat voor soort krijgt is bij elke methadonverstrekkingspost verschillend :openmouth: elke verslavingszorg is hiein anders toch is mijzelf opgevallen dat er nu steeds meer gebruik word gemaakt van de 20 en 40 mg tabletten en lijkt de vloeibare variant een beetje te verdwijnen :grin: dit wilde ik even melden aan degene voor die dit nog niet wisten :P
met groetjes van mij! :)

Flameon

Badass junkie
sorry heb geprobeerd om je bericht te lezen maar ik ben er niet in geslaagd. Punten, comma's, alineau's is geen overbodige luxe andersishetzolastiglezenendankanikjegeenantwoordgevvenopjevraag.

:wave:

Flameon

Badass junkie
hihihi ..... er zijn idd twee verschillen.
Methadon is vloeibaar, symoron is in tabletvorm.
Methadon wordt het meest verstrekt. Is goedkoper en minder in trek voor de verkoop

rubberduck zei:
valt mij op de vele onwetendheden over symoron? :confused: symoron oftewel methadon is er in veel soorten hedendaags en niet al1 de bekende 5 mg tabletten :rolleyes:
bij brijders stichtigs en verslavingzorg worden tevens gebruik gemaakt van de gele tabletten 20 mg en de groene van 40 mg :kots: mede door dit t om t sikken van de vele 5 mg symoronpillen te vergemakkelijken en tegen doorverkoop :wink:
ook zij er vele soorten vloeibare methadon de groene,roze,troebel witte en doorzichtige variant.
het verkrijgen van wie nou wat voor soort krijgt is bij elke methadonverstrekkingspost verschillend :openmouth: elke verslavingszorg is hiein anders toch is mijzelf opgevallen dat er nu steeds meer gebruik word gemaakt van de 20 en 40 mg tabletten en lijkt de vloeibare variant een beetje te verdwijnen :grin: dit wilde ik even melden aan degene voor die dit nog niet wisten :P
met groetjes van mij! :)
Ik neem aan dat je de gele 10 en groene 20 mg tabletten bedoelt bij Brijder ipv 20 en 40 mg? Ik zit ook bij Brijder, en al sinds begin december krijg ik deze tabletten, ik denk dus dat je een foutje in de dosis maakt :wink: En ze hebben trouwens bij Brijder ook nog andere tabletten dan 10 en 20mg, namelijk 5 en zelfs 2 mg. En de Methadonsiroop lijkt inderdaad vrijwel volledig of zelfs compleet uit de handel te zijn in Nederland, in ieder geval bij de grote verslavingsinstellingen zoals Bouwman, de GGD, Brijder etc. Ow, en bij Bouwman hebben ze trouwens weer andere tabletten, namelijk 5, 10, 20, 40 en zelfs 60mg! tabletten. Vooral de 40 en 60mg tabletten vind ik erg relaxt, ik koopte ze vroeger vaak via een bekende voor spotprijzen en shotte ze graag (ik ben van de illegale naar legale verslaving gegaan, spuiten inbegrepen, al doe ik dat nou maar af en toe, eens per 1 a 2 weken).

labradoor

Belezen gebruiker
.ze willen nu ook via de apotheek via recept gaan verstrekken zodat je niet meer bij hun je meet hoef te halen.het wordt allemaal vrijer.
naar mijn mening zijn die groene van 20mg de hoogste in 1 pil.

Labrador: zoiets heb ik inderdaad ook al een paar keer ondertussen gehoord, dat de meet bij de apotheek af te halen is. Bij Brijder zijn de groene 20mg tabletten de sterkste verkrijgbaar inderdaad. Maar de sterkste Methadon tabletten verkrijgbaar in Nederland zijn van de Bouwman, die hebben zelfs 40 en 60 mg tabletten.

speeseend

Wijs gebruiker
En de retard-capsules niet te vergeten. Deze maakt de apotheek zelf, waardoor de dosis variabel is en kan oplopen tot wel 150mg.

Bovenaan