rubberduck
Newbie
valt mij op de vele onwetendheden over symoron?
symoron oftewel methadon is er in veel soorten hedendaags en niet al1 de bekende 5 mg tabletten
bij brijders stichtigs en verslavingzorg worden tevens gebruik gemaakt van de gele tabletten 20 mg en de groene van 40 mg
mede door dit t om t sikken van de vele 5 mg symoronpillen te vergemakkelijken en tegen doorverkoop
ook zij er vele soorten vloeibare methadon de groene,roze,troebel witte en doorzichtige variant.
het verkrijgen van wie nou wat voor soort krijgt is bij elke methadonverstrekkingspost verschillend
elke verslavingszorg is hiein anders toch is mijzelf opgevallen dat er nu steeds meer gebruik word gemaakt van de 20 en 40 mg tabletten en lijkt de vloeibare variant een beetje te verdwijnen
dit wilde ik even melden aan degene voor die dit nog niet wisten :P
met groetjes van mij!
bij brijders stichtigs en verslavingzorg worden tevens gebruik gemaakt van de gele tabletten 20 mg en de groene van 40 mg
mede door dit t om t sikken van de vele 5 mg symoronpillen te vergemakkelijken en tegen doorverkoop ook zij er vele soorten vloeibare methadon de groene,roze,troebel witte en doorzichtige variant.
het verkrijgen van wie nou wat voor soort krijgt is bij elke methadonverstrekkingspost verschillend
met groetjes van mij!