Maar hij had zich goed gevoelt en hij wou nog, en meer. 'k Heb hem toen 30 mg gegeven. Hij voelde zich weer lekker chill en niet meer gekotst. Maar je moet er niet veel van verwachten. Zo sterk is dat effect niet. Als je het sterker wilt moet je er een jointje op roken. Dan kom je al dichter bij het heroïne gevoel.pipodeclown zei:Helaas is methadon verslavender dan heroine, daarom wilde de verslavingszorg mij ook geen methadon verstrekken. Ik krijg het wel eens van mijn vriendin, ik slaap er goed op.
pipodeclown zei:Helaas is methadon verslavender dan heroine, daarom wilde de verslavingszorg mij ook geen methadon verstrekken. Ik krijg het wel eens van mijn vriendin, ik slaap er goed op.
zommes zei:pipodeclown zei:Helaas is methadon verslavender dan heroine, daarom wilde de verslavingszorg mij ook geen methadon verstrekken. Ik krijg het wel eens van mijn vriendin, ik slaap er goed op.
Methadon is juist niet verslavender dan heroine.
idd heb ook altijd geweten dat afkicken van methadon vele malen erger is als bruine als je echt addicted bent...zommes zei:pipodeclown zei:Helaas is methadon verslavender dan heroine, daarom wilde de verslavingszorg mij ook geen methadon verstrekken. Ik krijg het wel eens van mijn vriendin, ik slaap er goed op.
Methadon is juist niet verslavender dan heroine.

matthijs zei:De verslaving aan methadon is wel degelijk zwaarder dan een heroineverslaving. Het zal minder verslavend werken omdat de kick gewoon minder is.
Beetje duidelijker aub.023User zei:Maar metha, is inprincipe hetzelfde maar zorgt ervoor dat je er niet ziek van word? Of zit ik nou fout.
023User zei:Oké, ik heb nog wat side-info gevraagd aan een gast die ik ken..
Maar metha, is inprincipe hetzelfde maar zorgt ervoor dat je er niet ziek van word? Of zit ik nou fout.
Craving zal na de stop van een methadonverslaving minder erg zijn dan die van na het stoppen met bruin (DENK IK), want als je bruin spuit of rookt van voel je direct het effect en gaan je hersens dit automatisch koppelen aan het gevoel (= Pavlov-reactie). Volgens mij gebeurt dit niet als je het oraal neemt (zoals bij methadon)
getitd0n3 zei:Yep als je een opiaat oraal inneemt word het eerst door de lever omgezet tot morfine voor het de hersenen bereikt.