Methadone Pillen

grotegek

Experimenterende gebruiker
Ik heb vandag en paar Pillitjes gekregen van iemand, maar die zegt dat is methadone pillen, Maar ik heb maar symoren gezien,

Deze zijn niet rond, maar met 5 kanten, snap je net zo Hexagon ding en daar staat 40 op een kant en geen break lijn aan de ander kant,

Ken iemand hier deze pillen?

Dankje
en
GroteGek

speeseend

Wijs gebruiker
Hexagoon is een zeshoek - zes kanten. Pentagoon is met vijf hoeken - vijf zijden.

Anders dan ronde Methadon pillen heb ik nog niet gezien.
Gr.,

Eend

speeseend

Wijs gebruiker
In gebrekkig Nederlands geeft onze GroteBek dat ook aan. Vrij vertaald: "Symoron, dat is het enige Methadon-pilletje dat ik ken".

Yoro

Bewuste gebruiker
het lijkt bij die grote gek wel op het oplossen van een kruiswoord raadsel :wink:
Ik had zijn vraag toen ik het de eerste keer las ook niet goed begrepen hoor.

De methadon pillen die ik altijd voor de vakantie meekrijg zijn ook altijd van het merk Symoron.
Dit zijn inderdaad die ronde pillen die jij en de eend ook kennen.

Bij mijn weten bestaan er geen vijfhoekige pillen die methadon bevatten.
De eend kent ze niet, en ik ook niet.
Maar ik ben geen expert, misschien dat anderen dit rare pilletje van jou herkennen?!

Even voor de duidelijkheid:

De naam van het pilletje is onbekend.
Het is een 5-hoekig pilletje met aan 1 zijde het getal 40 erin gedrukt. De andere kant van het pilletje is vlak, zonder breeklijn. Klopt dit grote gek?
En welke kleur heeft het pilletje?

Misschien dat iemand anders met deze omschrijving je pilletje herkent, succes!

:wave:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik heb wel eens 40 mgs methadons op de kop getikt, maar ik was toen zo stoned dat ik niet eens meer weet of ze hoekjes hadden ik weet wel dat ze gwoon van symoron waren.

er zijn dus andere dan die 5 mg dingen ...

grotegek

Ik heb vandag de stuk plastic gezien dat die pillen komt in, die zijn voor zeker methadone pillen, die zijn van 6 hoekjes, bijna zelfd maar als symoren, maar dan 6 kantjes en met best grote 40 daar op voor kant, en achter kan geen break lijn..

Maar ik heb voor zeker gezien dat die zijn methadone ... maar is toch kut, want ik moet minder per dag als een van die tablets zelfs als half is te veel, maar blijkbaar gaat de Novadic in Eindhoven niet meer vlooibaar methadone uit geven, alleen maar pillen..

Mischeen ken ik die dingen ruilen met iemand ik ken voor symoren, zou veel fijner zijn.. ik kijk wel..

Zou wel fijn zijn als iemand ken meer informatie vinden van deze pillen op Internet, als jullie ziet ben niet zo goed met nederlands typin..
Dankje
en
GroteGek

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
Naar je arts gaan en pillen van 5 mg vragen? Die zijn het meest vergeven in nld, bijna iedereen krijgt deze. Ook als ze doseringe van 150 mg hebben, dan slikken ze maar dertig pilletjes :)

Naar een methadon afgifte punt voor 5 euro een strip van 10 x 5 mg symoron kopen?

naar een afgifte punt gaan en drankje kopen van een arme zielige junk die maar wat graag zn meet inruilt voor bruin :)

Of nederlands leren dan kun je het ze zelf gaan vragen bij het CAD :)

Yoro

Bewuste gebruiker
De vierde optie is natuurlijk nog de beste, maar dan moet je wel hééél veel geduld hebben :wink:

grotegek

Oke, eerste wil ik ff zeggen, Ik woon hier pas 2 jaar en komt uit en engels talig land, Ik weet mijn nederlands is niet perfect, maar ik probeer mijn beste, en jullie ken mij toch verstaan,..

En, Ik heb gehoord dat de clinic hier heeft vlooibaar methadone weg gedaan en heeft iddereen aan deze pillen gezegt, en ik weet dat ik ken altijd bij andre mensen kennen zoeken, maar ik ben ook niet zo en fan van meerdre contacts maaken in deze land voor die dingen, ik wil liefs weg blijven van plekjes en mensen die zijn nog echt verslaafed aan bruin, (ben ik ook maar nou vat ik de rommel methadone, maar ik wel beter mijn leven control baar houden) en ben constant aan lager brengen want ik ben meer verslaafed voor bruin dan methadone,..

En ik heb al en afprake gehad met mijn arts, die heeft gezegt basically tough shit niks ik ken doen, je moet met zo en zo praten om de 20th, en dat ga ik ook doen, maar ik ben meer opzoek naar temgisic, maar wat ik heb al probeered is niet geluckt, de 20th is mijn laaste optie..

Sorry als jullie woordt vervaaled bij mij, But Im trying to speak to you in your own language, that has to count for something

en
GroteGek

Yoro

Bewuste gebruiker
grotegek zei:
Sorry als jullie woordt vervaaled bij mij, But Im trying to speak to you in your own language, that has to count for something

It sure does :)
I was just f*cking with ya :wink:
Not bad at all for someone who only lived here for 2 years :grin:
My mother lives here for 30 years now and still speaks worse than you do :wink:
So no offence man!

Jammer en vooral erg vreemd dat ze daar alleen nog maar pillen voorschrijven.
Hier waar ik woon is het precies andersom...
Daar schrijven ze alleen vloeibaar voor, en willen ze juist weer geen pillen voorschrijven.
Temgesic is hier wel verkrijgbaar, maar ook niet gemakkelijk.
Dat geven ze niet graag voor ambulant gebruik.

Anyway, good luck with your search, and with your addiction
Hope you succeed!

grotegek

No , No worries no offence took,

Its just that my head is seriously wrecked, I really feel so fucking stupid for starting to take opiates again, When I lost someone in my family I feel back into the old trap, But my biggest mistake was taking lots of fucking Phy(methadone) cause now my sickness will take months, and the fact that I have 100's mgs of methadon but its in 40mgs pills, and i only want to take 10mgs a day, im afraid im going to push my habit up to 40mgs a day, Im thinking that im best off swaping back to heroin for a month or three, and trying to keep my habit low and then doing the old cold turkey, Maybe more intense but it dont last as long as the shitty methadone,...

Even better would be Temgesic, monday I have a meeting with a women from Novadic who hopefully can put my on the right track to getting one box of temgisic, I can do the sickness, I can handle the stress, Its just the Placebo effect of knowing I took something,. Anything to ease my legs at night,.. Temgesic done it before and I stayed clean for more then 4 years. So wish my luck guys..

And theres rumors that I stole drugs from someone on this forum before, I would like to clear this up right here and now, First day i came to his place, Bought a gram and half, ended up giving him more then half of it cause he was sick and had a much bigger habit then I did, and when he came to my place I moved away from the police by the shop cause they knew me, and when i came back he was gone,,

I have spoken to him on many occasions since, it has been cleared up. fixed, he remembers the fact I looked after him when I was sick and even though he didnt get his cash for the second half gram, He lost nothing since he gained a half gram from me or more the first day..
Those who know who and when im talking about, ask him yourself if you dont believe me..

Thanks
en GroteGek

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
perhaps you could trade those 40 mgz with someone who uses the 5 mgz ?

and isnt it possible to dilute them a little bit ? What if you liquefy one pil in 40 ml water. In theory every ml of water would be one milligram.

that would probably only work if you heat the water a little so that the crushed pill can dissolve better and if you make sure it is really totally dissolved before you drink it each time, in theory it should be possible.

:wink:

speeseend

Wijs gebruiker
Waarom maak je geen kwartjes? Dat doe ik zelfs met die pillen, zo groot als een candarelletje. Het is dus best mogelijk om te vierendelen :wink:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
omdat veel mensen schijnen te denken dat als er geen breeklijn op zit pillen toch gebroken kunnen worden. Dat kan natuurlijk op zich wel, alleen je kan er niet vanuit gaan dat het goed gaat.
Die breeklijn staat er op om te laten zien dat het gebroken kan worden ... dat als je ze breekt je uit kunt gaan van een redelijk gelijke hoeveelheid aan beide kanten van de breuklijn ....

dus een gewone methadonpil in 2 breken is ongeveer 2 x 2.5 ... maar ze kunnen dan niet garanderen dat er boven en onder ongeveer 1.25 zit en daarom zit er dus geen tweede breuklijn. Dat heeft te maken met de fabrikage van die pillen

zo gezien zou het bij grote gek dus kunnen zijn dat je vier kwartjes hebt die niet elk 10 mg zijn, maar de ene 2 en de ander 4 en weer een ander 34 en misschien weer een ander wel nul.

gewoon omdat de concentratie werkzame stof op verschillende plekken in die pil kan enorm kan verschillen ... kan verschillen .... het hoeft niet :)

vandaar dat ik de hard way zou doen met oplossen en rekensommetjes :)

met de nadruk op zou doen :tongueout:

Arie wentelt zich in zn cleanheid :rock:

speeseend

Wijs gebruiker
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt Arie, maar het klinkt erg sterk of stoned :stoned:

Volgens mij geeft de breeklijn niets aan over de verdeling van de werkzame stof. Dit is namelijk door elkaar gemixt in één grote bak. De kans dat het ietwat verschilt, die is aanwezig. Maar mg. verschil op 10 mg. bijvoorbeeld, is naar mijn mening onmogelijk.

Die breuklijn zit er volgens mij enkel op om het breken te vereenvoudigen. Het is dus een kwestie van goed mixen om de juiste verdeling te behouden en dat is iets wat niet al te moeilijk is / meer geld kost :wink:

Natuurlijk is het zo dat het breken in steeds kleinere stukjes ervoor zorgt dat de verschillen steeds groter worden vanwege het ''onnauwkeurig'' breken. Maar dit maakt het voor 't afbouwen allemaal een stuk prettiger, vind ik.

Yoro

Bewuste gebruiker
ArieKanariE zei:
/me zorgt alvast voor een extra schoon plekje om mee te wentelen :tearsofjoy:

:) thanks! ik ziet het al bijna voor me, 2 wentelende mafketels :tearsofjoy:
Maar wel clean, en dan kan ik pas echt lachen!

Over de breeklijndiscussie heb ik zelf niets zinnigs te zeggen.
Ik weet het ook niet hoe dat precies zit, maar ben toch wel nieuwgierig hoe dat nou precies zit.
Wel of niet gelijkmatig verdeeld, met of zonder breeklijn, en hoe groot de verschillen dan kunnen zijn. :confused:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
mjah ik ben nou ook wel benieuwd eigenlijk .

wat eendje zegt zegt mn ma die verpleegkundige is ook, maar dat verhaal aan mij heb ik ooit eens aan moeten horen bij boumanhuis. En dat herinner ik me natuurlijk nog wel :wink:

SAMBALBIJ

(citeer)Oke, eerste wil ik ff zeggen, Ik woon hier pas 2 jaar en komt uit en engels talig land, Ik weet mijn nederlands is niet perfect, maar ik probeer mijn beste, en jullie ken mij toch verstaan,..

maar in elk geval probeert hij wel in het nederlands te schrijven, er zijn maar genoeg amerikanen/engelsen die er geen enkele moeite voor doen om nedrlands te sreken omdat ze dr gemakshalve maar van uit gaan dat de gemiddelde nederlander toch wel engels kan omdat ze dat op school geleerd hebben :smoke:

labradoor

Belezen gebruiker
je heb tegenwoordig ook pillen van 20mg groen en van 10mg geel.symeron is alleen in 5mg witte tabletten.

Misschien een beetje late reactie, maar ik wil toch even wat dingen ophelderen....

Symoron is alleen verkrijgbaar als, witte, ronde 5mg tabletten. Welke verslavingskliniek deze verstrekken weet ik zo niet, maar het is in ieder geval wel een van de grotere verslavingsinstituten in de Randstad. Bij Brijder hebben ze 2, 5, 10 en 20mg tabletten, de 20mg tabletten zijn groen, de 10mg zijn geel en de overige 2 sterktes weet ik niet, ik heb ze nooit gehad. Deze tabletten zijn van generieke makelij en worden door een Nederlandse apotheek gemaakt. Bij Bouwman hebben ze 5, 10, 20, 40 en 60mg tabletten (en waarschijnlijk ook 2mg, maar dat weet ik niet zeker), deze zijn allemaal wit, maar wel in verschillende vormen en afmetingen. De 5mg tabletten zijn klein en ruitvormig, de 40mg zijn iets groter dan gemiddeld en zeshoekig en de 60mg zijn van normale grote en zijn rond. Hoe de 10 en 20mg er uit zien weet ik zelf niet, maar ze bestaan in elk geval wel. Ook deze tabletten van Bouwman zijn generiek en worden door een Nederlandse apotheek gemaakt.

crestiksa

Newbie
i am on 90 mg of methadone and live in the US I havent heard of my clinic using tablets.... did you feel different just that day or a few days, maybe it was just your mind playing tricks on you... ya know what i mean?

BillyBilo

Badass junkie
Suboxone, de amerikaanse versie is vijfhoekig, maar wel oranje geloof ik.

edit:

Ook wit, waarschijnlijk suboxone dus. buuperdiebuuuup

Bovenaan