Methamfetamine

Supervlieg

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Klopt zeker.. Er zijn ook wel een aantal verslaafden die het zoals jij dus in één klap geworden zijn. Alleen achter deze mensen zit bijna altijd een verhaal..

Ik bedoelde er meer het deel van de verslaafden mee die het geworden is door onwetendheid, hoewel bijna iedere gebruiker onwetend is. Zelfs op een forum als deze zijn veel te veel mensen zoals dat, ook leden die al lange tijd lid zijn. Je zou toch verwachten dat je tussen zo'n groep verslaafden waar iedereen publiekelijk en open spreekt over zijn of haar verslaving in ieder geval genoeg informatie opdoet om te snappen hoe een verslaving tot stand komt en waarom het zo moeilijk is om er mee te stoppen..

Jammer maar helaas! :wave:

Daarom heb ik het maar even herhaald.. Kan het niet vaak genoeg zeggen, misschien draaf ik ook wel een beetje door.

En inderdaad, wat ik eigenlijk dus ook probeerde te zeggen is dat je altijd rekening moet houden met een verslaving omdat dat verhaal jou ook kan overkomen.

En om er even een einde aan te breien, we hebben allebei een punt in mijn ogen.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
JewCookie zei:
Fat Freddy's cat zei:
Supervlieg zei:
Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..

knulletje... hahaha :mrgreen:

Ik raad net iedereen af drugs te gaan gebruiken. snap je punt niet helemaal... Enige wat ik hier idioot vind is dat jullie net doen of je van eens meth proberen dood gaat terwijl velen van jullie zelf idioot grote hoeveelheden speed consumeren...beetje hypocriet...

Waarom praatten vele verslaafden 'vroeger' op precies dezelfde manier als jij?

Kan je één verslaafde noemen die in één klap verslaafd geworden is?

Of één verslaafde die na een paar keer gebruiken zegt 'ik ga verslaafd worden over een aantal maand en dagelijks gebruiken, terwijl ik er eigenlijk van af zal willen komen?

Waarom altijd zo makkelijk praten over dingen waar je niks van af weet...?

Snap helemaal niks van wat je bedoelt... Ben je aan het trippen of zo?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
JewCookie zei:
Fat Freddy's cat zei:
Supervlieg zei:
Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..

knulletje... hahaha :mrgreen:

Ik raad net iedereen af drugs te gaan gebruiken. snap je punt niet helemaal... Enige wat ik hier idioot vind is dat jullie net doen of je van eens meth proberen dood gaat terwijl velen van jullie zelf idioot grote hoeveelheden speed consumeren...beetje hypocriet...

Waarom praatten vele verslaafden 'vroeger' op precies dezelfde manier als jij?

Kan je één verslaafde noemen die in één klap verslaafd geworden is?

Of één verslaafde die na een paar keer gebruiken zegt 'ik ga verslaafd worden over een aantal maand en dagelijks gebruiken, terwijl ik er eigenlijk van af zal willen komen?

Waarom altijd zo makkelijk praten over dingen waar je niks van af weet...?

Snap helemaal niks van wat je bedoelt... Ben je aan het trippen of zo?

Het lijkt me idd verstandig dat je er ver van weg blijft met zon reply.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
van wat?
je bent echt vaag, kerel... :confused:
We proberen je duidelijk te maken dat je niet makkelijk moet denken over dingen die verslavend zijn, omdat je geen idee hebt hoe dat proces in zijn gang gaat. Het is het allemaal niet waard!

Meth is een van de meest verslavende en most killing drugs op de markt. Begrijp je het nu?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Net was er op National Geagrafic een docu'tje erover, "The Word's Most Dangerous Drug" genaamd. Het zag er aardig ziek uit en hoewel het vast weer wat overdreven zal zijn zou ik er toch maar van af blijven!

Er werd gezegt dat er 3,5 keer meer dopamine vrij komt dan bij coke, aardig sterk goedje dus.

Bscw

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Net was er op National Geagrafic een docu'tje erover, "The Word's Most Dangerous Drug" genaamd. Het zag er aardig ziek uit en hoewel het vast weer wat overdreven zal zijn zou ik er toch maar van af blijven!

Er werd gezegt dat er 3,5 keer meer dopamine vrij komt dan bij coke, aardig sterk goedje dus.

Kan wel wezen maar elke drugs killed wel.
Als iemand denkt klaar te zijn een meth exp.
op te doen, dan raakt ie na 1 keer vast niet
hard verslaafd ofso.

:stoned:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Bscw zei:
Adrenochroom zei:

hard verslaafd ofso.

Als jij straks in de goot ligt ben ik de laatste die je eruit helpt. Hoe obvious kan het nog zijn dat er niet te sollen valt met deze drugs. Er zijn tal van argumenten gegeven waarom je meth NIET moet doen. Ik heb echter nog geen zinnig tegenwoord gehoord van jou waarom je het dus wel zou moeten doen.

Heb ik 1 laatste vraag voor je.

Waarom wil je weten hoe het voelt?

Stel het voelt heeeerlijk wat wss het geval zou zijn. Dat is fijn op dat moment. Je hebt dus kennis gemaakt met dat gevoel en je zal het altijd in je achterhoofd houden. En juist op de momenten dat shit tegenzit zal er vroeg of laat de drang naar dat gevoel terugkomen. En dat zijn juist de momenten dat je het niet moet doen.

Maargoed, ik zou graag nog meer redenen willen horen waarom je het risico zou willen lopen je leven en dat van anderen te verwoesten.

Bscw

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Adrenochroom zei:

hard verslaafd ofso.

Stel het voelt heeeerlijk wat wss het geval zou zijn. Dat is fijn op dat moment. Je hebt dus kennis gemaakt met dat gevoel en je zal het altijd in je achterhoofd houden. En juist op de momenten dat shit tegenzit zal er vroeg of laat de drang naar dat gevoel terugkomen. En dat zijn juist de momenten dat je het niet moet doen.

quote]

Dat is met bijna elke drugs wel het geval
noem maar op: Coke, Speed, Wiet enz.

Bscw

Belezen gebruiker
Heb je eigenlijk wel eens
zelf Meth gebruikt?

Zo nee dan snap ik niet dat
je zo goed weet hoe het is(niet om onaardig te zijn ofso).

Peace :stoned:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Er zijn tal van argumenten gegeven waarom je meth NIET moet doen. Ik heb echter nog geen zinnig tegenwoord gehoord van jou waarom je het dus wel zou moeten doen.

Net of jij argumenten kan geven waarom je bv hash, wiet, coke, speed, mdma, opium, ghb en al die andere rommel wel zou moeten doen...

Ik kan van elk spul direct al een boel argumenten geven waarom je het niet moet doen, dus uw opmerkingen slaan gewoon op niks.

Uiteraard kan je meth beter niet doen, maar is het niet de bedoeling dat gebruikers en ex-gebruikers hier gewoon correcte info krijgen?

Jij gaat gewoon dingen verzinnen of iets napraten wat je gelezen hebt. Dat is op zich niet verkeerd, maar er zijn al honderden forums waarop er op die manier gereageerd wordt, daarom dat ik denk dat dit niet de bedoeling kan zijn op een drugsforum. Ik beantwoord zijn vraag uit mijn ervaringsstandpunt en zeg gewoon dat je aan meth niet verslaafd hoeft te worden als je het enkele keren probeert, niet meer of niet minder...

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Bscw zei:
zelf Meth gebruikt?

Ik denk dat hij ook gewoon die documentaire op national geographic en die posters gezien heeft en zo...

Bscw

Belezen gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Bscw zei:
zelf Meth gebruikt?

Ik denk dat hij ook gewoon die documentaire op national geographic en die posters gezien heeft en zo...

Zker gechokeerd:P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Supervlieg zei:
Er zijn tal van argumenten gegeven waarom je meth NIET moet doen. Ik heb echter nog geen zinnig tegenwoord gehoord van jou waarom je het dus wel zou moeten doen.

Net of jij argumenten kan geven waarom je bv hash, wiet, coke, speed, mdma, opium, ghb en al die andere rommel wel zou moeten doen...

Ik kan van elk spul direct al een boel argumenten geven waarom je het niet moet doen, dus uw opmerkingen slaan gewoon op niks.

Uiteraard kan je meth beter niet doen, maar is het niet de bedoeling dat gebruikers en ex-gebruikers hier gewoon correcte info krijgen?

Jij gaat gewoon dingen verzinnen of iets napraten wat je gelezen hebt. Dat is op zich niet verkeerd, maar er zijn al honderden forums waarop er op die manier gereageerd wordt, daarom dat ik denk dat dit niet de bedoeling kan zijn op een drugsforum. Ik beantwoord zijn vraag uit mijn ervaringsstandpunt en zeg gewoon dat je aan meth niet verslaafd hoeft te worden als je het enkele keren probeert, niet meer of niet minder...

Die heb ik al in tal van andere topics gegeven. Bovendien is dit totaal niet televant, elke drug is weer anders. Ik probeer drugs altijd van 2 kanten te bekijken, maar zet altijd de negatieve kanten voorop. Kwestie van de voordelen opwegen tegen de nadelen. Daarnaast ben ik niet degene die zijn schuld ontkent, jij wel.

Maargoed iemand anders mag het overnemen. Ik zit hier serieus mijn energie te verspillen midden in de nacht. Ik heb mn zegje gedaan, wacht totdat iemand anders het overneemt.

Trouwens misschien niet geheel onrelevant, hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik ben 35, mijn eerste amfetamineërvaring is alweer 17 jaar geleden, maar de laatste 5 jaar gebruik ik nog zelden drugs (buiten benzo's waar ik aan verslaafd ben... :( )
Laatste keer meth is ongeveer 6-7 jaar geleden in Maryland.

De man van een tante van mij die daar woont op het platteland is al een eind in de 70 en die lust ook wel eens een lijntje meth. Maar nou denk ik wel dat hij op die leeftijd een uitzondering is dat geef ik toe.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Je bent er gewoon gevoeilig voor of niet.. de meesten mensen wel dus.

Ikzelf kan ook iets super lekker vinden, zoals eventjes aan de Speed, maarja als het weer begint uit te werken kan ik altijd nog logisch nadenken zodat ik niet nog meer pak, en het gewoon op z'n beloops kan laten.. Daarna goed eten en lekker veel slapen. Omdat ik weet dat ik ook nog andere belangrijke dingen in het leven heb zoals Werken en school.

Het moet gewoon leuk recreatief blijven! :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik miss controlefreak heb echt discipline beyond normal, MAAR ik had de laatste weken ook een beetje last van sticky fingers wat speed betreft dus ik veronderstel dat dit altijd toch een kleverig goedje zal blijven!!!

het is gewoon te lekker!!!...

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P

Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?

Ik loop een beetje achter ook volgens mij.. :wave:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..

Doodkapje

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
Dissonant zei:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..

kijk dat is nu net het hele probleem = van mdmakristallen voel ik niet erg veel, en van xtcpillen word ik loom en liefjes... er gaat niks boven een knaller van een speedbom voor mij... hypereuforie, energie enzo :P

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Doodkapje zei:
ik miss controlefreak heb echt discipline beyond normal, MAAR ik had de laatste weken ook een beetje last van sticky fingers wat speed betreft dus ik veronderstel dat dit altijd toch een kleverig goedje zal blijven!!!

het is gewoon te lekker!!!...

Ik had zelf het geluk heel mijn leven competitievoetbal te spelen op een degelijk niveau. Verdient lekker wat bij en dan kan je het je niet permitteren echt te gaan overdrijven en maar te nemen wanneer je er zin in hebt.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
stop eerst zelf gewoon met speed voor je anderen gaat veroordelen over hun gebruik (niet kwaad bedoelt, gewoon een tip)

Ik ga vrij verantwoordelijk om met drugs al zeg ik het zelf. En ik denk dat ik het waarschijnlijk best bij 1 keer kan houden. Maar toch doe ik het niet aangezien ik genoeg heb aan wat ik nu gebruik.

Maar meneertje topicmaker hier is 15, kom ik net tegen in een voorsteltopic. Ik krijg er gewoon kippenvel van dat iemand zo jong als hij, nog in zijn puberteit en nog geen idee heeft van wat hij wil met zijn leven aan de meth gaat zitten.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Fat Freddy's cat zei:
stop eerst zelf gewoon met speed voor je anderen gaat veroordelen over hun gebruik (niet kwaad bedoelt, gewoon een tip)

Ik ga vrij verantwoordelijk om met drugs al zeg ik het zelf. En ik denk dat ik het waarschijnlijk best bij 1 keer kan houden. Maar toch doe ik het niet aangezien ik genoeg heb aan wat ik nu gebruik.

Maar meneertje topicmaker hier is 15, kom ik net tegen in een voorsteltopic. Ik krijg er gewoon kippenvel van dat iemand zo jong als hij, nog in zijn puberteit en nog geen idee heeft van wat hij wil met zijn leven aan de meth gaat zitten.

Ja en juist dan moet je er gewoon vanaf blijven omdat je hersenen e.d. nog volop in ontwikkeling zijn. Ook XTC en "normale" Speed gewoon links laten liggen.

Maarja je bent jong en je wil wat he.. :rolleyes:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Het zal de puberteit wel wezen :P

Nee maar goed, topicstarter, je moet goed begrijpen dat drugs niet alleen maar leuk is. Er zit een groot risico aan vast, die misschien als volwassen persoon te behappen is, maar zeker als je nog in je ontwikkeling zit (of je het nou wilt of niet) moet je er gewoon ver weg van blijven. Later zul je me dankbaar zijn.

Bscw

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Het zal de puberteit wel wezen :P

Nee maar goed, topicstarter, je moet goed begrijpen dat drugs niet alleen maar leuk is. Er zit een groot risico aan vast, die misschien als volwassen persoon te behappen is, maar zeker als je nog in je ontwikkeling zit (of je het nou wilt of niet) moet je er gewoon ver weg van blijven. Later zul je me dankbaar zijn.

Aight zal ik doen.
Dan maar lekker snacke.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Iemand die documentaire op MTV gezien? Het was eerder een reallife soap en typisch MTV, maar ik vond er wel herkenbare dingen inzitten. Ook interessant dat het vanuit een neutraal perspectief gefilmd werd en niet zo flink overdreven als de meeste commercials.

Armani7

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over methamfetamine:
Is het schadelijker of minder schadelijk dan
Crystal Meth en raden jullie me aan het en
keer te testen ben beetje benieuwd.
't schijnt 2 keer zo hard te zijn als amfetamine.

RESPECT :stoned:

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:

Bail

Experimenterende gebruiker
Domste drug ooit meth =/
De crash is zo erg dat je na eenmalig gebruik ervoor kiest om ermee door te gaan of nooit meer te gebruiken.

Bscw

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:

Alsjeblieft zeg alsof benzo zo gezond is :grin:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Dissonant zei:

kijk dat is nu net het hele probleem = van mdmakristallen voel ik niet erg veel, en van xtcpillen word ik loom en liefjes... er gaat niks boven een knaller van een speedbom voor mij... hypereuforie, energie enzo :P

daar sluit ik me bij aan

Doodkapje

Wijs gebruiker
boterkoek17 zei:
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Dissonant zei:

daar sluit ik me bij aan
:hearteyes:
Vriendjes worden? pb maar dan!!!

Armani7

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

volges mij toch gezonder als meth :grin:

Bscw

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

volges mij toch gezonder als meth :grin:

Waar zie je het nut van in om een benzopil te slikken?

Bscw

Belezen gebruiker
erwin krol zei:
Een benzootje na meth is niks mis mee, om de boel een beetje te sussen.

dat wel.
maar zomaar en benzo slikken
of om stoer te zijn of watdan ook is niet slim.

peace :stoned:

Bovenaan