Methamfetamine

Armani7

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:
Een benzootje na meth is niks mis mee, om de boel een beetje te sussen.

dat wel.
maar zomaar en benzo slikken
of om stoer te zijn of watdan ook is niet slim.

peace :stoned:

ik krijg ze om medische redenen :)

Ja dat ken ik ja, omdat je de apotheker anders het ziekenhuis in mept zeker ? :P :smoke:

nja ik krijg ze wel legaal maar gebruik ze eigenlijk niet om de medische redenen :grin: of om op speed te slapen of gewoon omdat bromazepam leuk is :grin:

Armani7

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

Ow zo dan heb je wel mooi je leven mee verneukt
medicijnen lossen niet je problemen op:wink:

ik neem die voor te slapen en niet elke dag enkel alsk echt niet kan slapen

N4S

Experimenterende gebruiker
Dom noem ik de gedachte van "ik wil meth proberen" google even en je ziet de (geen gezeverde) gevolgen van meth: tanden rot, ingevallen kaken, wonden op het aangezicht(door het denken dat er beestjes in je vel zitten en die eruit moet krijgen desnoods met een tang)... kortom, een mooie jongevrouw van 20 ziet er na een maand meth gebruiken uit als een oude 70er, echt wel gruwelijk dit spul!!!

Stay away from it!!! :wave:

zommes

Badass junkie
Nederland is geen drugsland, we zijn hier toleranter in de omgang met drugs. Amerika is een drugsland, daar is de verslavingsproblematiek en het gebruik zo gigantisch dat het wel een drugsland genoemd kan worden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik krijg een spammailtje op partyflock waarin staat dat de receptoren meteen beschadigen en nooit meer genezen.
Daarom duurt de cristal meth zolang.

quote:'Hoi, dit berricht is bedoelt voor alle deelnemers die straks, onze christal-epidemie onbewust zullen verderzetten ... en ook ter bestrijding van de criminaliteit als gevolg hiervan!

mn naam is benjamin ervaren gebruiker - muziekant

chrystal-meth onderscheidt zich van alle andere drugs, daar ze de hersenen (receptoren)direct en definitief vernietigt (dus bij eerste gebruik al onherstelbare schade en blijvende gedragslittekens) ... ik herhaal: dit is niet zo bij andere drugs. (vandaar ook de langdurige werking wanneer je dit middel de eerste malen gebruikt).

Beschouw deze drug niet als n ander soort amphetamine zoals speed ,coke,ext,...

Met sterkende groet ! Joy Live
Benjamin
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Persoon negeren
"

Iemand iets daarop te zeggen ?

Wat is nou de exacte schade die cristal meth aanricht in je hersenen ?

Geen geouwehoer aub over amerikaanse fotos van junks die uitelkaar vallen. Daar geloof ik niet in ....

Stonie ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bron: Wikipedia.

Methamfetamine ('meth') is een amfetamine. Het heeft een extra methylgroep en werkt sterker dan "gewone" amfetamine. Methamfetamine werkt op het centrale zenuwstelsel. De gebruiker voelt zich tijdelijk onvermoeibaar en euforisch. Nadat de meth is uitgewerkt volgt een crash: de gebruiker voelt zich neerslachtig en moe.

Methamfetamine is verkrijgbaar in poeder-, kristal- en basevorm. In het illegale circuit wordt methamfetamine meestal in de hydrochloride zout-vorm verkocht.

Er zijn verschillende medische toepassingen voor dit middel. Voorbeelden van gebruik zijn atleten, studenten of (straaljager)piloten die onder grote druk toch goed willen of moeten presteren. In de Tweede Wereldoorlog gebruikten beide zijden het middel. Ook in de recente conflicten in het Midden-Oosten wordt meth gebruikt door soldaten. Methamfetamine wordt ook gebruikt als vermageringsmiddel (omdat interesse in eten verloren gaat). Ook bij extreme vormen van ADHD en ADD wordt het gebruikt. Een merknaam voor methamfetamine is desoxyn.

Methamfetamine kan in hoge doseringen hersenschade veroorzaken, maar onduidelijk is nog of het in lage doseringen (zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn) schade toebrengt. Negatieve effecten van gebruik komen vooral voort uit het gebrek aan slaap, zoals geirriteerd zijn, paranoia, slecht zien en waanbeelden. In heel extreme gevallen kan het ook de dood veroorzaken.

Methamfetamine kan zeer verslavend werken op sommige mensen. Een gebruiker kan ook in een vicieuze cirkel raken als hij zijn vermoeidheid door gebruik van methamfetamine probeert op te vangen.

De werking berust op het beïnvloeden van de hoeveelheid dopamine in de hersenen.

DreamWeaver

Badass junkie
lysergine25 zei:
Ik krijg een spammailtje op partyflock waarin staat dat de receptoren meteen beschadigen en nooit meer genezen.
Daarom duurt de cristal meth zolang.

quote:'Hoi, dit berricht is bedoelt voor alle deelnemers die straks, onze christal-epidemie onbewust zullen verderzetten ... en ook ter bestrijding van de criminaliteit als gevolg hiervan!

mn naam is benjamin ervaren gebruiker - muziekant

chrystal-meth onderscheidt zich van alle andere drugs, daar ze de hersenen (receptoren)direct en definitief vernietigt (dus bij eerste gebruik al onherstelbare schade en blijvende gedragslittekens) ... ik herhaal: dit is niet zo bij andere drugs. (vandaar ook de langdurige werking wanneer je dit middel de eerste malen gebruikt).

Beschouw deze drug niet als n ander soort amphetamine zoals speed ,coke,ext,...

Met sterkende groet ! Joy Live
Benjamin
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Persoon negeren
"

Iemand iets daarop te zeggen ?

Wat is nou de exacte schade die cristal meth aanricht in je hersenen ?

Geen geouwehoer aub over amerikaanse fotos van junks die uitelkaar vallen. Daar geloof ik niet in ....

Stonie ....

Het is wel zo dat je het kan vergelijken met een boom die gesnoeit word. Inderdaad, er word wat vernietigt, maar dat groeit weer terug (niet precies op dezelfde manier op plek, maar het gebeurt wel)

Bscw

Belezen gebruiker

Bscw

Belezen gebruiker
zommes zei:
Nederland is geen drugsland, we zijn hier toleranter in de omgang met drugs. Amerika is een drugsland, daar is de verslavingsproblematiek en het gebruik zo gigantisch dat het wel een drugsland genoemd kan worden.

Mooie uitspraak:wink:

:stoned:

Blizy

@Bscw> woow jou foto is egt relaxed!

@supervlieg> stel je tog niet zo aan, wie denk je dat je bent dat je iedereen zo nodig moet tegen houden? god or so?! laat mensen lekker de fout in gaan.. hun keuze.

anyway,
ik heb eigenlijk hier in de omgeving geen meth kunnen krijgen..
iemand anders meer succes?

Armani7

Bewuste gebruiker
Blizy zei:

@supervlieg> stel je tog niet zo aan, wie denk je dat je bent dat je iedereen zo nodig moet tegen houden? god or so?! laat mensen lekker de fout in gaan.. hun keuze.

anyway,

maak het dan gewoon even zelf :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Blizy zei:

anyway,
Waarom is dit forum er nog dan?

Supervlieg

Wijs gebruiker
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

Meth wel.

Nee zeg ik dat?
Nee maar ik wel.

blind.be

Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

??, als je slaapproblemen hebt is het beter om een benzo te pakken dan dagen als een zombie rond te lopen en je werk niet kunnen doen

Armani7

Bewuste gebruiker
blind.be zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

??, als je slaapproblemen hebt is het beter om een benzo te pakken dan dagen als een zombie rond te lopen en je werk niet kunnen doen

idd :)

Blizy

Armani7 zei:
Blizy zei:

anyway,

hoe maak je het dan "even" zelf? :P

Armani7

Bewuste gebruiker
Blizy zei:
Armani7 zei:
Blizy zei:

anyway,

hoe maak je het dan "even" zelf? :P

ik denk niet dat ik dat hier mag uitleggen maar hoe je meth moet maken heb je snel op google gevonden :grin:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
blind.be zei:

Dit moet ik wel tegenspreken...
eens je begint met benzo's heb je er altijd meer en meer nodig en na een nacht lekker slapen op benzo's ben je eigenlijk evengoed een zombie.

blind.be

minder hoor
tuurlijk je slaapt er niet goed mee maar je slaapt wel.
is altijd beter dan helemaal niet slapen

Armani7

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
blind.be zei:

eens je begint met benzo's heb je er altijd meer en meer nodig en na een nacht lekker slapen op benzo's ben je eigenlijk evengoed een zombie.
hangt allemaal van de stof af

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
Fat Freddy's cat zei:
blind.be zei:

noem dan eens een benzo op waar je van slaapt en niet suf bent 's anderendaags???
Wist niet dat die bestonden en gebruik al 15 jaar benzo's. Ik hoop echt dat je gelijk hebt!

Armani7

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Armani7 zei:
Fat Freddy's cat zei:
blind.be zei:

noem dan eens een benzo op waar je van slaapt en niet suf bent 's anderendaags???
Wist niet dat die bestonden en gebruik al 15 jaar benzo's. Ik hoop echt dat je gelijk hebt!

nu ja ben ook wel een beetje suf uiteraard de dag erna, maar allesinds beter dan te gaan werken met 1-2 uurtjes slaap

Bscw

Belezen gebruiker
blind.be zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

Daar heb je en punt,
maar je hoeft je slaapproblemen
niet meteen met en pil op te lossen.

probeer eerst jezelf ff mentaal en fysiek ff gezond te maken
en dan te kijken of je kan slapen
En 't is trouwens niet gek dat hij slaapproblemen heeft als die zoveel
drugsjes gebruikt. Maarja eigen keus. Challaz :wave:

Bscw

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
erwin krol zei:

dat wel.

Meth wel.

Nee zeg ik dat?
Nee maar ik wel.

Nou, ik niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je moet die onzin niet geloven ....

zo zie je eruit als je wiet, hero, coke ,xtc, of lsd gebruikt volgens de USA.

:hearteyes:

geox

Bewuste gebruiker
Code:
http://video.google.com/videoplay?docid=1502228652577988941&q=Crystal+Meth+duration%3Along+is%3Afree+genre%3ADOCUMENTARY&total=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Dit is de reportage van NGC van een paar maand terug.
Trouwens geen propganda maar harde feiten imo

Ik heb trouwens gehoord van iemand die al jaren speed dealt dat veel labos alleen maar Methamphetamine gaan produceren omdat het veel goeiekoper en gemakelijker is, die gast verkoopt het ook al..

Bovenaan