methcatinone

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ben je van plan zelf er wat van te snoepen? :grin:

Is dit niet hetzelfde stofje als je sommige van die Neo0Doves, Sub Coca en dergelijke zit? Of is dat een andere vorm van catinone weer :/

Snuifdoos

Belezen gebruiker
In een ver buitenland heb ik eens een wit, bitter poeder gekocht wat ze cat noemden. Ik denk dat het dat was. Ik had achter amfetamine gevraagd, maar dat kon niet gemakkelijk geregeld worden in dat land, en cat was het beste wat hij kon doen. Het had een mild oppeppend effect. Speed-achtig, maar veel minder sterk. Ook weinig of geen kater. Het was te soft voor me, maar ok, ik weet niet eens zeker of het methcatinone was, en ik weet niet in hoeverre, en met wat het versneden was.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
Ben je van plan zelf er wat van te snoepen? :grin:

Is dit niet hetzelfde stofje als je sommige van die Neo0Doves, Sub Coca en dergelijke zit? Of is dat een andere vorm van catinone weer :/

jah, wie weet. Om eerlijk te zijn ,ik heb het al proberen te maken maar mijn laatste stap in het proces was mislukt.. Door vooral equipment troubles en ook wel een foutje van mezelf.. Maar moest ik het kunnen vastkrijgen zou ik het zeker wel eens proberen, wie niet waagt niet wint..

En zoals snuifdoos zegt: de effecten die beschreven staan worden ook zo omschreven in de literatuur, minder langdurig, minder sterk als pep, en ook minder kater achteraf. :P

Bovenaan