Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb een plaatje van de chemische structuur van die zooi gevonden. Er is zelfs nog geen wikipedia-pagina voor dat spul. Ben wel benieuwd. Het schijnt net meth te zijn.
Ha je bent me voor, ik wou deze RC ook aankondigen hier.
Ik ga m zeker proberen, zeer binnenkort verkrijgbaar heb ik gelezen.
Ik dacht eigenlijk dat alle amfetamine-analogen automatisch illegaal waren?
Door de zwavel verbinding in het aromatisch-systeem (de ring), plus het feit dat het geen 6 ring, maar een 5 ring is, is het officieel geen amfetamine-familie meer.
Ach als het op potentie zal aankomen zal het wel niet sterker zijn als aminorex maar ben toch nog steeds geinteresseerd, 35 GBP? Dat valt nog mee, methoxetamine blijft duur :P
Hier had ik al van gehoord, lijkt me een interessante stof. Maar ook een zeer krachtige stof, kan bijna niet anders als ze het vergelijken met methamfetamine.
Het is inmiddels verkrijgbaar en er zijn enkele reports te lezen op internet, het lijkt onwijs tegen te vallen. Milde stimulatie wat niet erg lang aanhoud. Ik sla deze even over tenzij er als nog veel positieve reports verschijnen.
Het is inmiddels verkrijgbaar en er zijn enkele reports te lezen op internet, het lijkt onwijs tegen te vallen. Milde stimulatie wat niet erg lang aanhoud. Ik sla deze even over tenzij er als nog veel positieve reports verschijnen.
Het structurele verschil tussen methiopropamine en crystal meth is groter dan het verschil tussen meth en speed. Ook gelet op het verschil in potentie tussen speed en meth kan ik me er wel iets bij voorstellen, al heb ik nooit echt inzicht gehad in welke structurele aspecten van een stof precies doorslaggevend zijn voor de psychoactieve werking.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.