Methoxetamines

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Hoi iedereen,

Ik was dus op een rave en ik wou een zegeltje wisselen tegen een dikke lijn ketamine.
Het zag er ook echt uit als suiker kristal (s-ket) en heb dan een lijn genomen op een cd hoesje (hele dikke lijn diagonaal) en de inwerking leek op dat van ketamine maar had al zeer snel door dat dit niet het geval was en voor ik het wist sloeg de methox in als een bom.
Ik had geen enkel besef van niks meer, ze hadden me gerust kunnen bestelen zonder dat ik het zou gemerkt hebben want ik had geen enkel denkvermogen meer en werd precies wakker om de x-aantal tijd op een andere plek waarna ik me afvroeg hoe ik hier kwam of waarom ik daar was.
Dit alles heeft in totaal 7 uur geduurd eer ik terug iets of wat kon functioneren, dit heeft natuurlijk heel mijjn feestje verpest maar uiteindelijk is dit mijn eigen fout geweest.

Zijn er mensen die weten welke dosis gepast is en een fijne ervaring hadden? Kan methox uberhaupt wel gebruikt worden op een rave? Ik hoop dat er nog iemand is die deze drug gehad heeft en mij eventueel een antwoord zouden kunnen geven.
Dank bij voorbaat.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Methoxetamine is echt veel potenter dan ketamine, dus zeker als je denkt dat het keta is neem je al snel teveel. Zo rond de 20 a 30mg methoxetamine op een feest is nog wel te doen denk ik. Voordeel is dat je methoxetamine aanzienlijk meer energiek is als ketamine, wat het dus ergens wel geschikter voor een feest maakt. Daarbij duurt het ook nog eens 3 keer zo lang, dus bijdoseren is niet nodig en ook niet aan te raden.

Maar heb jij een keta tolerantie? Want een dikke lijn keta lijkt me op een feest ook al niet echt ideaal eerlijk gezegd.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Methoxetamine is echt veel potenter dan ketamine, dus zeker als je denkt dat het keta is neem je al snel teveel. Zo rond de 20 a 30mg methoxetamine op een feest is nog wel te doen denk ik. Voordeel is dat je methoxetamine aanzienlijk meer energiek is als ketamine, wat het dus ergens wel geschikter voor een feest maakt. Daarbij duurt het ook nog eens 3 keer zo lang, dus bijdoseren is niet nodig en ook niet aan te raden.

Maar heb jij een keta tolerantie? Want een dikke lijn keta lijkt me op een feest ook al niet echt ideaal eerlijk gezegd.
Ja ik heb een zeer hoge tolerantie want iedereen verklaart me gek als ze mijn lijnen zien, niet alleen lichamelijk maar vooral geetelijke tolerantie precies. ik kan het echt niet uitleggen, bedankt voor de informatie en ik wil het nu zeker nog wel eens proberen zeker omdat je zegt dat het energieker is. Het is gewoonweg geen leuke ervaring geweest aangezien ik niet wist welke drugs ik nam maar ze hadden me toch even mogen waarschuwen vind ik en het niet als keta verpatsen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja ik heb een zeer hoge tolerantie want iedereen verklaart me gek als ze mijn lijnen zien, niet alleen lichamelijk maar vooral geetelijke tolerantie precies. ik kan het echt niet uitleggen
Dan weet ik niet precies hoeveel methox je nodig zou hebben, want die 20 a 30 was op mijn eigen ervaring zonder keta tolerantie gebaseerd. Maargoed, methox leent zich dus misschien nog wel beter voor feesten, mits je niet teveel gebruikt.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Chill, dan ga ik het nog eens proberen als ik het toevallig tegenkom aangezien dit vrij zeldzaam is hier.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
25-30mg is waarschijnlijk wel een prima dosering in die context, voorbij de 40mg wordt praten e.d. al snel een stuk lastiger.

Bovenaan