Methylone-afgeleide in smartshops?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb sinds kort methylone geprobeerd. Om het kort te houden; ik vond het geweldig. Ik heb recent gezien dat ze in smartshops iets verkopen wat "op mdma en methylone" moet lijken; geen herbal iets, echt een designer. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een keer een buisje gezien, en het lijkt ook sterk op methy. Ik ga het binnenkort misch ook halen als het wat is.

TrippyShit

Badass junkie
Dat is Melatonine wat je bedoeld volgensmij :P
Methylone is een stof verwant aan mdma. Het verschil zat hem geloof ik in een extra zuurstof atoom in de molucuul. Dit werd als luchtverfrisser in de smartshop verkocht met de tekst. Niet vooral oraal gebruik. Doe je het toch dan niet meer dan 1 buisje :P Kan de kristalvorm krijgen, die ga ik zeker weten een keer proberen. Het lijkt erg op mdma. Alleen minder vaag, wat ik opzich het enige nadeel vind :P En minder/niet brak de volgende dag. Zulke dingetjes. Leuk spulletje lijkt me.

Bedoel je trouwens niet neo-doves of hoe dat ook heet. Weet niet of dit in buisjes zit maar dit moest ook een mdma verwante stof zijn volgensmij..

tomz0r

Badass junkie
Ik zou geen risico's nemen met die RC's en gewoon voor MDMA gaan. Veel groter effect en er is veel meer over bekend.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Neo doves zit mephedrone in en dat is geloof ik nog niet echt hier doorgedrongen :)

Zoo7 is pleite uit de meeste shops, misschien dat het 4-Fluo was, dat wordt in sommige shops verkocht.

Toch raad ik je aan gewoon ff te zoeken naar een goede supplier, methylone en afgeleiden daarvan zijn nog verkrijgbaar als je even goed zoekt, 4-fluo al helemaal...

honingolie

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Toch raad ik je aan gewoon ff te zoeken naar een goede supplier, methylone en afgeleiden daarvan zijn nog verkrijgbaar als je even goed zoekt, 4-fluo al helemaal...

Idd, en vaak stukken goedkoper :wink:

Bovenaan