Methylone + Mephedrone combinatie?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hi Df-ers!

Heb een grammetje methylone en mephedrone,

Is dit lekker te combineren?

Ik kan het me we lvoorstellen; Methylone met meer een rustige mdma space, en mephedrone als oppeppertje.

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
HEy,

HEb het niet gecombineerd, maar eerst bommetje van 250mg Mephedrone genomen en nadat deze was uitgewerkt +- 3uur later, 290mg Methylone genomen wat zorgde voor een uberspace was echt behoorlijk vaag en was na +- 4 uur uit gewerkt, terwijl een vriend van me 150 Mephedrone en 250 Methylone in een bommetje had genomen en er erg vaag van werd maar wel 4uur lang een heerlijke rush heeft gehad, dus Methylone en Mephedrone is zeker te combineren maar kijk wel uit je bent echt je eigen proefkonijn :grin:

Ps: volgende dag niet brack maar wel een lichte dip aanwezig, maar minder erg als oldsgool mdma.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb ook ooit eens eerst mephedrone genomen, en later methylone. Ik vond dit een prima ervaring, en vooral: geen cravings van de meph achteraf. Ook geen kater, wel dipje inderdaad.

W.F.L.

Badass junkie
Bij mijn weten wordt er zelfs een mengeling aangeboden van Mephedrone/Methylone onder de naam Bubbles ofzo. Dus ik vermoed dat dat prima kan.

Axxess

Bewuste gebruiker
Hey Marco,

Het word tijd dat je de radio op 3fm zet.

Doe je huiswerk en zoek eens naar methylone, en als je dan toch bezig bent zoek eens naar mepedrone.

Mickey76

Newbie
Mededeling ((in het bijzonder voor Axxess)):Moet toch ff zeggen dat ik niet geloof dat t ooit tijd zal worden om je radio op 3fm te zetten..

Maar heb de afgelopen weekjes zowel methylone als mephedrone uitgeprobeerd. 1e x erg onderschat: was gelijk 2 hele nachten wakker en dat zat niet helemaal in de planning... Maar zoals al vermeld in eerdere reacties meph is de oppepper, voor mij beetje too much. Nou heb ik de eerste paar x ook wel 'íets' meer genomen dan noodzakelijk... Maarja kom op .... plantenvoeding toch?!

Ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen maar voor mij pakt die methylone beter uit zonder meph. Mephedrone onderdrukt bij mijeen beetje het 'fijne' gevoel van methylone. En van Meph ga ik echt gruwlijk strak staan en bij methylone helemaal niet! En bij meph heb ik ook een hele sterke drang naar meer. Bij Methylone heb ik dat helemaal niet.

Methylone werkt bij mij relaxed; ik blijf 'allert'/wakker en een erg goed/relaxed gevoel. Mephedrone doet rare dinge met me :$ Vertrouw het niet helemaal op de lange termijn.. Werd er n beetje te onrustig van.

Als je het voor de 1e x gebruikt: doe aub rustig aan kwa hoeveelheid! Ik heb zelf geen weegschaal voor deze sjit, maar het is wel 'krachtig'spul, zowel meth als meph :P Das ook wel relaxed, ik heb nu al paar avonden schik gehad van iets meer dan 1 g meth :mrgreen: Maar wat meestal aangegeven wordt hier van 100-250mg das echt meer dan genoeg! Als je een weekje vrij bent kun je wel n paar echte lijnen leggen maar anders zou ik het gewoon met hele kleine beetjes doen.

Nog ff over de wijze van inname: Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat zowel methylone als mephedrone erg lang in je 'systeem' blijven hangen. Heb t allebei ook n x in een glaasje water gedaan en daarna (natuurlijk) opgedronken, maar heb het idee dat het dan echt heel lang door je lijf blijft gieren :$ Mijn voorkeur heeft in dit geval dan ook de neus.

Bovenaan