Methylone & serotonine

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik heb wat methylone gekocht en zou deze graag deze week willen proberen...
maar zaterdag ben ik van plan om naar een goa te gaan, en daar wil ik mdma-kristallen pakken

werkt methylone ook op serotonine zoals mdma?
want als dat zo is dan laat ik de methylone wel voor later, wil natuurlijk ten volle genieten van de kristallen :) ...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
werkt 2c-i en/of 5-meo-mipt ook op serotonine?
want heb gister 2c-i gepakt en toen dat bijna uitgewerkt was heb ik (een lage dosis) kristallen gepakt, en hier totaal niks van gevoeld
terwijl vrienden die niets anders hadden gepakt knetterhard gingen van de kristallen?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
MissParanoid zei:
wat is methylone eigenlijk, ik heb er nog nooit van gehoord?
al gehoord van explosion?
methylone zat in deze explosion-buisjes die je in smartshop kon kopen (maar is nu illegaal)
methylone geeft een euforisch gevoel (beetje zoals xtc) en is ook wat stimulerend...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik koop het in poedervorm
of het hier verkocht wordt in pillen weet ik niet, heb ik alleszins nog nooit van gehoord...
vroeger werd het wel in de VS verkocht in pilvorm, onder de naam "ease", maar daar is het ook verboden en dan is de fabrikant ermee gestopt...

Bal0n

Badass junkie
Ik snap niet zo goed waarom je twijfelt methylone te pakken, omdat dat je MDMA ervaring zou beïnvloeden, maar wel gewoon MDMA pakt na een 2c-i trip?

slunse

Bewuste gebruiker
je kunt ook gewoon de kristallen laten en ten volle genieten van de methylone..?
een mg of 175 methylone doet niet onder voor een portie mdma hoor :)

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik snap niet zo goed waarom je twijfelt methylone te pakken, omdat dat je MDMA ervaring zou beïnvloeden, maar wel gewoon MDMA pakt na een 2c-i trip?
die mdma na de 2c-i was gewoon een probeersel, wou weten of ik er nog iets van zou voelen na de 2c-i, wat dus niet het geval was...
het was nog vroeg en ik had dus geen zin om nuchter te zijn, vandaar dat ik mdma probeerde...
heb dan maar een joint gepaft :stoned:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
slunse zei:
je kunt ook gewoon de kristallen laten en ten volle genieten van de methylone..?
een mg of 175 methylone doet niet onder voor een portie mdma hoor :)
kan natuurlijk ook maar uit wat ik heb gelezen over methylone blijkt dat het veel minder love-gevoel geeft dan mdma, ook iets minder euforisch en duurt ook minder lang
daarom zou ik op de goa dus liever mdma nemen...

c&m

Belezen gebruiker
die mdma kristallen ....los je dat op ?drink je het op ?,snuif je dat ?
hoor er een hoop over en dat het fantastisch is ??

nemen vaak orginal69 ook mdma in ..zou dat het hetzelfde gevoel geven???

Edwin29

Newbie
Jaa methylone is 10x beter dan mdma, tenminste niet zo over the top, maar wel heerlijk euphorisch en stimulerend.

En nog belangrijker de dag erna bijna geen kater !

J0rrit

Badass junkie
Edwin29 zei:
Jaa methylone is 10x beter dan mdma, tenminste niet zo over the top, maar wel heerlijk euphorisch en stimulerend.

En nog belangrijker de dag erna bijna geen kater !

voelt het ongeveer hetzelfde als mdma?en wat bedoel je met niet zo over de top precies?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
Bal0n zei:
die mdma na de 2c-i was gewoon een probeersel, wou weten of ik er nog iets van zou voelen na de 2c-i, wat dus niet het geval was...
het was nog vroeg en ik had dus geen zin om nuchter te zijn, vandaar dat ik mdma probeerde...
als je eerst pillen neemt en dan 2c-i of vloei tijdens uw 2c-i heb je toch in ieder geval het plezier van je leven.
heb me echt iedere keer te pletter geamuzeerd :mrgreen: :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
Bal0n zei:
als je eerst pillen neemt en dan 2c-i of vloei tijdens uw 2c-i heb je toch in ieder geval het plezier van je leven.
heb me echt iedere keer te pletter geamuzeerd :mrgreen: :mrgreen:
haha ok dat onthoud ik voor de volgende keer :wave:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Heb een keer op vrijdag explosion gehad, en op zaterdag pillen en het beviel me prima hoor.

Ik had het nagevraagd bij de shop die toen nog explosion verkocht, en volgens hen werkt het toch weer op een ander stofje in je koppie.

Edwin29

Newbie
Methylone werkt ongeveer 1/3 zo sterk in op je serotonine als XTC, dit wil zeggen dat na methylone gebruik je serotonine systeem niet zo uitgeput is als met XTC en je lichaam minder hard moet werken om het weer aan te vullen.

Dus je bent niet een halve week na gebruik nog depri of gaar of wat dan ook. :)

Maar de werking is niet 1/3 zo zwak als je zou denken misschien, methylone en dat zul je merken als je het een paar keer gedaan hebt heeft zijn eigen unieke eigenschappen.

Bal0n

Badass junkie
Vind je het heel gek dat het niet zoveel uithaalde? Je loopt de ene MDMA na de andere MDMA dosis te nemen ..

J0rrit

Badass junkie
Edwin29 zei:
Methylone werkt ongeveer 1/3 zo sterk in op je serotonine als XTC, dit wil zeggen dat na methylone gebruik je serotonine systeem niet zo uitgeput is als met XTC en je lichaam minder hard moet werken om het weer aan te vullen.

Dus je bent niet een halve week na gebruik nog depri of gaar of wat dan ook. :)

Maar de werking is niet 1/3 zo zwak als je zou denken misschien, methylone en dat zul je merken als je het een paar keer gedaan hebt heeft zijn eigen unieke eigenschappen.

hey maar de werking kan dan toch niet zo goed zijn? love-gevoel moet minder zijn want dat creeert serotonine, vaag worden ook want dat komt ook door over dosis serotonine toch

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Vind je het heel gek dat het niet zoveel uithaalde? Je loopt de ene MDMA na de andere MDMA dosis te nemen ..
de ene na de andere mdma dosis?
ik had na de 2c-i een kleine dosis mdma genomen, verder niets en het was al 2 maanden geleden dat ik nog mdma genomen had...

Edwin29

Newbie
Tja het "love" gevoel is inderdaad niet zo sterk(lees overdreven) maar daarintegen is het een zeer sterk afrodisiac en geeft methylone je een geheel eigen kader om tegen zaken aan te kijken.

En het ligt ook erg aan de dosis, hoe hoger je gaat hoe meer de xtc achtige kanten de overhand krijgen.

Maargoed voor mij niets anders meer :)

Bovenaan