Metselaar moet zelf 'lul' uithakken

JewCookie

Wijs gebruiker
Metselaar moet zelf 'lul' uithakken

Uitgegeven: 27 april 2006 15:57
AMSTERDAM - De metselaar die het woord 'lul' in een Woerdense villamuur verwerkte, heeft dit er dinsdag moeten uithakken. De verwijderde bakstenen zijn vervangen door stenen in andere kleuren, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. In de muur valt nu geen letterpatroon meer te ontdekken.

De commotie om de merkwaardige bezienswaardigheid ontstond afgelopen weekend. Een buurman attendeerde de bewoner van het desbetreffende huis op het feit dat in lichtgetinte bakstenen het woord 'lul' prijkte. Volgens de directeur van het betrokken aannemersbedrijf, R. Uijtewaal, was dit "puur toeval". Een wraakactie van een van de metselaars achtte hij uitgesloten.

A

Anonymous

Gast
Er staat wat je wilt zien. Een computernerd(no offence, jullie hebben vaak wel een dik loonstrookje :P ) zal eerder lol zien dan lul.

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
Er staat wat je wilt zien. Een computernerd(no offence, jullie hebben vaak wel een dik loonstrookje :P ) zal eerder lol zien dan lul.

ik moest heel lang kijken voordat ik er uberhaupt lul of lol in kon zien hehe....

JewCookie

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
BobG zei:

ik moest heel lang kijken voordat ik er uberhaupt lul of lol in kon zien hehe....

bril?:P mja idd als je goed kijkt, kan je er ook lol in zien,,,,

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
hahahahahah, ik ben zo dom :openmouth: :grin:
toen ik die titel las dacht ik:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

haha.. dat was effe verward zijn..

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
:beer: Je lacht je dood als je collega dit laat zien, haha! Zeker een jointje gerookt op die stijger.

Dags

Bewuste gebruiker
Leuk idee, zonde alleen dattie het zo makkelijk gedaan heeft,a alsie nou iets bruters had gedaan, zoals het logo van zijn favo voetbal club, of een iets langer woord(luldebehanger, lullo???), en groter en minder duidelijk(jeez dit kan je niet missen) had het denk ik wel gewerkt............ :mrgreen: , maarjah dat bedenk ik dan weer en ik kan helaas niet metselen :angry:

A

Anonymous

Gast
Me~plantu~isme~moat zei:
wow, een metselaar die zijn eigen lul ingecementeerd heeft, en hem erweer uit moeten kappen heeft.

Dat schoot mij ook eerst te binnen.

minn

Badass junkie
BobG zei:
Me~plantu~isme~moat zei:

Dat schoot mij ook eerst te binnen.

dat dacht k ook!

A

Anonymous

Gast
In het 'zeg wat je denkt forum' wel :grin:

Sorry erg flauw verveel me namelijk de pestpleuris.

Obyt

Experimenterende gebruiker
Haha, moest ik een huis moeten metselen voor zo'n dikke nek, zou ik ook zoiets doen hoor ...

Bovenaan