mexicaanse paddo's

acidsmak

Experimenterende gebruiker
Even een vraagje. ik heb vorige week mexicaanse paddo's op en nou is mijn vraag: kan ik die morgen weer nemen?
heb ooit ergens gelezen 2 weken er tussen voor zekerheid maar heeft iemand hier ervaring mee??
gr Wim

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
het best kan je een maand wachten.

Tolerantie
Tussen alle paddosoorten bestaat een tolerantie. Dit betekend dat je een dag flink kunt trippen, twee dagen later dezelfde (of hogere) dosis neemt maar er niets van merkt. Je kunt de tolerantie omzeilen door ongeveer 2 weken tussen je trips te houden. Soms kun je na 1 week alweer flink trippen, allerbeste is wel om ongeveer een maand te wachten. Er bestaat overigens kruistolerantie tussen paddo’s en LSD.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
mocridhe zei:
Waarom zou je ook zó snel achter elkaar willen trippen? Just curious - want ik ben altijd wel even bezig met alles in me opnemen naderhand, enzo.

JA vier weken geleden zweefde ik weer ergens in het universum, volgende keer wacht ik wel ff mee :grin: ! Kan nooit goed zijn omdat soort ervaring te kort achter elkaar te doen, ik had dan wel twee porties achter elkaar op dezelfde avond, dan heb je wel het wel weer ff gehad :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Kan wel gewoon hoor, ik heb ook een periode gehad dat ik elke weekend tripte, werkt prima. De vraag is alleen of je dat wil ivm overdreven dromerigheid enzo :þ

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ligt voor mij ook grotendeels aan de intensiteit van de trip. Na een licht tripje heb ik soms de volgende week alweer zin, en na een hogere dosering wacht ik liever een maandje.

acidsmak

oke nou ik ga vanavond een poging wagen!! :hearteyes:
Wat is trouwens de beste manier om passiebloem te gebruiken?

Pikachu

Wijs gebruiker
acidsmak zei:
oke nou ik ga vanavond een poging wagen!! :hearteyes:
Wat is trouwens de beste manier om passiebloem te gebruiken?

Volgens mij gewoon opeten voor je de paddo's doet, pas wel ENORM op met de dosis want te veel is levensgevaarlijk.

acidsmak

nee ik neem zeker niet te veel passiebloem!!
en in combi met half xtc pilletje?is dat teveel van t goede?eerst halfje en als de werking van de paddo's afneemt dan de passiebloem??

shokora

Wijs gebruiker
acidsmak zei:
nee ik neem zeker niet te veel passiebloem!!
en in combi met half xtc pilletje?is dat teveel van t goede?eerst halfje en als de werking van de paddo's afneemt dan de passiebloem??

:')

Jongen, ga eerst eens zelf wat leren voordat je dit soort combinaties gaat maken. Bedenk wel, dat je het hier hebt over psychoactieve stoffen, en geen speelgoed. Een verkeerde combinatie kan behoorlijk fout aflopen, en met MDMA + MAOI zit je dan aardig in de richting om behoorlijke problemen te krijgen...

Mocridhe zei:
Waarom zou je ook zó snel achter elkaar willen trippen? Just curious - want ik ben altijd wel even bezig met alles in me opnemen naderhand, enzo.

Het ligt echt aan de intensiteit van de vorige trip. Ik had bij mijn eerste paddotrips altijd weer 1 of 2 weken daarna zin om weer te trippen. Maar als je eenmaal wat hoge dosissen gaat pakken en helemaal van de wereld af bent, wacht je daarna wel even wat langer :P Ik heb al sinds 28 februari niet meer getript op paddo's :( (alleen 2C-B)

acidsmak

nou heb 't gister gedaan en 't was helemaal geweldig en totaal nergens last van en ook geen gevoel dat t fout ging of dat ik me niet lekker voel!
't was zelfs 10 x beter dan al mn vorige trips.

shokora

Wijs gebruiker
Ik weet niet helemaal of het correct is, ik ben geen neurochemist, maar het probleem met een MAOI + MDMA is het volgende. MDMA zorgt er voor dat er veel meer serotonine dan normaal wordt afgegeven aan de synapsspleet. Deze serotonine wordt vervolgens weer 'afgebroken' door de MAO enzymen (monoamino-oxidase). De MAOI zorgt er voor dat MAO wordt ge'inhibit (nederlands werkwoord?!), waardoor de serotonine dus niet voldoende wordt afgebroken. Hierdoor krijg je een extreem hoog serotonine niveau in de synapsspleet, wat tot neurotoxische effecten leidt.

Als iemand het beter/makkelijker uit kan leggen, please do so.

acidsmak

ik nam passiebloem erbij om de mexicaanse te versterken (dan krijg ik t zelfde effect als truffels en die hebben ze ff voorlopig hier niet)
dus om voor meer zekerheid te kiezen volgende keer iets meer dan 1 portie mexicaanse, half pilletje en geen passiebloem.
maakt t trouwens iets uit als ik passiebloem neem als pilletje is uitgewerkt?
hoe visueler hoe mooier maar is t ook zo dat hawaiaanse t meest visueel zijn? (ik weet dat t per persoon verschilt maar over t algemeen)
heb alleen mexicaanse en truffels gebruikt...

acidsmak

mocridhe zei:
omdat ik vorige week met iemand zat die adhd hier zat dus was me echt veel te druk dus vond de trip tegenvallen dus ik bleef hongerig achter :P

acidsmak

zoals ik al zei ik had de week ervoor met iemand gezeten die zwaar druk is dus vond t niet zoveel aan maar afgelopen zaterdag teer ik nog wel even op hoor :stoned:

Bovenaan