• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mexicaanse paddo's

eXeCuze

Bewuste gebruiker
het was voor mij en mijn maat de eerste keer dat we paddo's gingen doen en hadden van 2 hele mexicaanse porties soep gezet. toen we eenmaal de soep ophadden begon het lanzaam te werken steeds sterker. ik stond samen met die maat van me voor een heeeeel mooi schilderij van een bos met een meer erin wat was dit mooi zeg prachtige kleuren een volle gloed en als we bewogen bewoog het schilderij mee. even daarna keek ik naar de muur waar het schilderij aanhing en die begon te bewegen. toen we eenmaal een beetje aan de tripwereld gewent waren (dachten we) gingen we naar buiten. we kwamen buiten en dat was onbeschrijfelijk er komt dan zoveel op je af zoveel dat we een dik kwartier voor het huis van de buurman hebben staan staren als 2 levenlose mensen zo voelde we ons namelijk ook alsof we niet meer in ons eigen lichaam zaten. tijdens het staren hadden we alleen niet door dat de buurman ook naar ons zat te kijken. toen we hier achter kwamen schrokken we en liepen we door die maat van mij keek nog om en zag de buurman naar binnen gaan waar nog een paar andere vrienden van ons. ondertussen was de zware mindfuck al controle aan het overnemen. we werden helemaal para we dachten de ergste dingen zo erg dat we op ten duur langs elkaar stonden en we tegen elkaar zeiden : ik snap er nix meer van. en daar stonden we dan helemaal nix wetend gek worden buiten in een onbekende buurt we zaten egt op het randje om helemaal bad te gaan. totdat opeens een vriendin van ons aan kwam gefietst en vroeg waar we mee bezig waren. dus wij het verhaal over de buurman uitgelegt en wat bleek de buurman was helemaal niet langs geweest dus gingen we maar weer naar binnen. toen ik binnenkwam voelde ik me meteen opgelucht en begon ik pas echt te genieten van de trip.
al bij al vond ik het een freaky maar tog leerzame ervaring. ik ben zeker van plan om vaker te gaan trippen alleen dan wat minder als een hele portie de man :grin:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik had nog een vraagje die zware mindfuck gaat die na een paar keer paddo's gebruikt te hebben weg ? omdat je dan de tripwereld begint te begrijpen ??? want deze wereld vond ik nogal vrij creapy maar als die mindfuck weg is wil ik hem wel eens ontdekken :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik heb pas 2 keer op paddo's getript, maar de 2e keer ging 't al wat gemakkelijker. Oefening baart kunst, me dunkt.

azgaza

Badass junkie
eXeCuze zei:
ik had nog een vraagje die zware mindfuck gaat die na een paar keer paddo's gebruikt te hebben weg ? omdat je dan de tripwereld begint te begrijpen ??? want deze wereld vond ik nogal vrij creapy maar als die mindfuck weg is wil ik hem wel eens ontdekken :grin:

Ja het wordt zeker helderder, ik heb zelf 12 keer paddo's gedaan, de eerste keer wist ik niet eens meer wie ik was (was een hele portie hawaiiaanse, dat wel) en wist ik ook niet meer wat dag en nacht waren, of welke dag het was, volledig weg dus.
Mijn laatste trip, 12 trips verder dus; was wéér een portie hawaiiaanse, deze keer was het alsof ik het effect grotendeels beheerste, ik kon 'spelen' met de onlogische gedachtepatronen en ze in vormen kneden, alhoewel het visueel net zo sterk was als de eerste keer.
De gedachtes worden echt niet meer vreemd, ze blijven net zo onlogisch en verstoodr, maar je kan ze steeds beter beheersen, omdat je ze begrijpt, het heeft een vast patroon en je kan er uiteindeiljk op inspelen.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik zelfs mijn eerste totale chaos trip de hele trip lang alleen maar fantastisch vond, en dat ik dus geen moment het idee had van 'dit is eng' of iets in die richting, ik vond het altijd erg vermakelijk.

Maar dus kort samengevat: Je leert je trips te beheersen, alhoewel nooit volledig natuurlijk.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
het was idd zeer chaotisch en tijdens mijn hoogtepunt wou ik dat het voorbij was maar toen zat ik weer eenmaal rustig binnen en was mijn hoogtepunt voorbij begon ik steeds meer te genieten :grin: de tripwereld bevalt me wel alleen moet ik hem nog even door krijgen :grin:

paupie

Bewuste gebruiker
heel herkenbaar. Ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat het me gewoon teveel was allemaal (niet dat ik echt bad ging ofzo maar toch), maar het komt dan altijd weer goed. In elke trip heb je pieken en dalen.

-spaceman-

Badass junkie
als beginner moet je leren; dat je je niet verzet tegen de trip maar als een toeschouwer moet toekijken wat er gebeurd! Laat het gewoon allemaal gebeuren! :wink:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:

Ik vind zelf dat de kans op een mindfuck afhangt van de situatie, als je gewoon op een chille plek zit waar niemand je stoort heb je minder kans dan dat je door een (vaak extra druk lijkende :P) woonwijk heen loop te banjeren :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik was ook een beetje bang om me helemaal te laten gaan met die gedachtes omdat ik bang was om te diep in gedachtes te raken dat ik zou blijven hangen ofzo maar nu weet ik wel dat dat onzin is en ik me lekker moet laten weg space :P nu hadden wij het idee om volgende week weer te gaan trippen en wouden we een halve pakken zullen we dan wel genoeg voelen of is het beter om weer een hele te pakken en de trip gewoon aan te gaan ??

azgaza

Badass junkie
Radeon915 zei:
eXeCuze zei:

Ik vind zelf dat de kans op een mindfuck afhangt van de situatie, als je gewoon op een chille plek zit waar niemand je stoort heb je minder kans dan dat je door een (vaak extra druk lijkende :P) woonwijk heen loop te banjeren :wink:

Toch is er met een groot aantal trips wel een soort van 'vrede met de paddorealiteit' merkbaar, je kan er dan gewoon veel beter mee omgaan.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Wat ik altijd belangrijk vind na 6 trip ervaringen is dat je niet gestoord kan worden door andere mensen, dus rustige omgeving telefoon uit enz.
Verder moet je je inderdaad mee laten gaan je zult er nooit in blijven het is allemaal maar tijdelijk. Ik stond eerst met een maat in de keiharde regen boven op een heubel en we hadden niet eens meer door dat het best hard regende. (zeiknat na afloop :grin: )

Verder zou ik even een maandje wachten met je volgende trip.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zoals ik al vele malen gezegd heb: Trippen moet je leren.
Ik kan je duizend en een adviezen geven over wat beter is en wat niet, maar uiteindelijk ontdek je het allemaal vanzelf, je leert het meest door te ervaren. De beste en belangrijkste tip voor de trip: Go with the flow, laat je meeslepen, ga niet tegen de draad in wrijven.

Bovenaan