Miauw/3mmc

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Dat is met coke en xtc niet veel anders 😂.

Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..😑🥴 me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is 😂😂. Die meid maakt me echt jaloers met die skill

CuriousExplorer

DF-koning
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..😑🥴 me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is 😂😂. Die meid maakt me echt jaloers met die skill
15u wakker na 3mmc?

Dat spul werkt niet eens zo lang. 😂😂

CuriousExplorer

DF-koning
Haha ja dat weet ik. Me lichaam blijft altijd zo lang heel rusteloos waardoor ik heel slecht slaap en als ik een keer in slaap weet te vallen ben ik binnen een uur weer wakker
Ik ben meestal niet zo van het "laat je spul testen" roepen, maar weet je in deze zeker dat je pure 3mmc had?

15u is wel heel lang.

Bovenaan