0t0lerance
Bewuste gebruiker
Welke variant leent zich beter voor microdosering, of zit er, op de formule na, geen wezelijk verschil in?
De zegels zijn onderweg, het zal even experimenteren worden met de grootte van de knipsels. Daar maak ik me niet zo druk om verder. Ben wel heel erg benieuwd wat het zal doen met m'n gemoedstoestand. Heb jij toevallig ook al eens wat ervaring opgedaan met microdoseren? Onlangs een presentatie op TED erover bekeken, ben wel benieuwd wat voor uitwerking het op mij heeft.De molaire massa van 1cP is wat hoger, wat dus neerkomt op iets hoger doseren. Maar bij microdoseringen dat verschil nihil. Heb zo 123 de getallen niet bij de hand.
edit: oh haha het is maarliefst 3%
Ja ik MD met enige regelmaat. Ben er niet echt een beter mens van geworden ofzo maar ik krijg er wel vaak goede ideeen van. Maar ik neem de laatste tijd wel liever wat meer (30 à 45ug) en dan maak ik er gewoon een leuke dag van dat ik probeer met een “subperceptuele dosis” een normale (werk)dag te hebben. Dat doe ik dan niet één keer in 3 dagen maar 1 keer per een á twee weken.De zegels zijn onderweg, het zal even experimenteren worden met de grootte van de knipsels. Daar maak ik me niet zo druk om verder. Ben wel heel erg benieuwd wat het zal doen met m'n gemoedstoestand. Heb jij toevallig ook al eens wat ervaring opgedaan met microdoseren? Onlangs een presentatie op TED erover bekeken, ben wel benieuwd wat voor uitwerking het op mij heeft.
Ah, maar, heb je dan geen last van verwijdde pupillen? Ik moet wel kunnen blijven nadenken, m'n kop erbij houden met t werk (IT) en met videobellen normaal overkomen.. geen idee of dat dan nog kan. Maar indien je het niet afziet aan je ogen, dan lijkt het mij ook wel erg gaaf (voor een dag in t weekend o.i.d). Verder ben ik benieuwd, ik wacht het rustig afJa ik MD met enige regelmaat. Ben er niet echt een beter mens van geworden ofzo maar ik krijg er wel vaak goede ideeen van. Maar ik neem de laatste tijd wel liever wat meer (30 à 45ug) en dan maak ik er gewoon een leuke dag van dat ik probeer met een “subperceptuele dosis” een normale (werk)dag te hebben. Dat doe ik dan niet één keer in 3 dagen maar 1 keer per een á twee weken.
Er zijn uitzonderingen, maar op een MD van 10 à 15ug zul je geen verwijde pupillen krijgen. Zelfs bij 30 heb ik ze nog niet, bij 45 wel maar dan begeef ik me toch niet onder de werkenden. Je kop erbij houden lukt me soms wel maar eigenlijk meestal niet echt, maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon. Ik bedoel ik kan nog wel werk doen en overleggen met collega’s, maar ik ga ook niet met een paar bier op aan het werk terwijl dat best zou lukken.Ah, maar, heb je dan geen last van verwijdde pupillen? Ik moet wel kunnen blijven nadenken, m'n kop erbij houden met t werk (IT) en met videobellen normaal overkomen.. geen idee of dat dan nog kan. Maar indien je het niet afziet aan je ogen, dan lijkt het mij ook wel erg gaaf (voor een dag in t weekend o.i.d). Verder ben ik benieuwd, ik wacht het rustig af
Duidelijk, dat gaat 'm dan sowieso niet worden.Er zijn uitzonderingen, maar op een MD van 10 à 15ug zul je geen verwijde pupillen krijgen. Zelfs bij 30 heb ik ze nog niet, bij 45 wel maar dan begeef ik me toch niet onder de werkenden. Je kop erbij houden lukt me soms wel maar eigenlijk meestal niet echt, maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon. Ik bedoel ik kan nog wel werk doen en overleggen met collega’s, maar ik ga ook niet met een paar bier op aan het werk terwijl dat best zou lukken.
Nouja iedereen verschilt he. In Silicon Valley lusten ze er wel pap van. Maar probeer het gewoon eerst eens op een zondagochtend als je verder niks hoeft. Niet ‘s middags btw, tenzij je standaard erg laat gaat slapen 🙂Duidelijk, dat gaat 'm dan sowieso niet worden.
Ervaar precies hetzelfde. Het geeft me meestal even een heel goede dag en die positiviteit werkt de volgende dag ook nog wat door, maar het maakt je niet permanent een beter mens of zo. Daarvoor zul je toch echt gewoon hard aan jezelf moeten werken. En dat is in mijn ogen geen probleem.Ja ik MD met enige regelmaat. Ben er niet echt een beter mens van geworden ofzo maar ik krijg er wel vaak goede ideeen van. Maar ik neem de laatste tijd wel liever wat meer (30 à 45ug) en dan maak ik er gewoon een leuke dag van dat ik probeer met een “subperceptuele dosis” een normale (werk)dag te hebben. Dat doe ik dan niet één keer in 3 dagen maar 1 keer per een á twee weken.
Nouja iedereen verschilt he. In Silicon Valley lusten ze er wel pap van. Maar probeer het gewoon eerst eens op een zondagochtend als je verder niks hoeft. Niet ‘s middags btw, tenzij je standaard erg laat gaat slapen 🙂
Ja ik vind dit dus echt heerlijk 😀. Trippen ook leuk hoor maar dat trekt nogal een wissel op het bestaan. Of het zo nog microdoseren heet weet ik niet, daar verschillen de meningen over.Momenteel 1/5 van een 100 zegel aan het uitproberen, merk dat dit mij niet onopgemerkt blijft. Vanochtend al m'n ogen uitgekeken bij een wandeling.. thuis even op de bank gezeten naar de zon kijkend met mn ogen dicht, merkte wel dat de kleuren feller waren en de patroontjes met ogen dicht al scherper worden (enkel in de zon, nu met alle bewolking zie ik geen verschil met birNu wat muziek aan t luisteren en merk dat er wel een extra randje aan zit. Verder struikel ik een enkele keer over mn woorden (alhoewel ik dat normaal gesproken ook doe, maar valt me nu op omdat ik erop let). Dit is nog wel een stukje verwijdert van het gevoel van high worden, pupillen normaal, maar viel me wel op dat zo'n miniscuul stukje papier al zo'n invloed kan hebben. Inmiddels 7 uur onderweg, lijkt al wel fractie minder te worden, ben benieuwd hoe lang ik er nog iets van voel voordat ik het niet meer door heb.
Dit is mn eerste LSD ervaring, heel zwart/wit denk ik dat dit tegen het randje aan zit. Je merkt wel dat je heel lichtjes onder invloed bent. Stel ik zou niet weten dat ik LSD op heb dan zou ik mij wel afvragen waarom ik mij zo voel.. alsof je op je vakantie bestemming arriveerd en je even je ogen goed de kost geeft. Ik heb eveneens een klein stukje auto gereden, ging prima ondervond niks raars.. echter bij de supermarkt moest ik toch wel even nadenken in welke volgorde ik wat ging halen, shit lijstje weg.. toch een tikkie vriendelijker, geduldiger. Bij het koken, rond een uurtje of 5 a half 6 was het wel gedaan, merk er nu niks meer van. Maar het is zeker heel aangenaam, voor het werk zou ik dat randje er wel af halen.. over 3 dagen ga ik voor 1/8 van een zegel, kijken of ik dan nog iets door heb.Ja ik vind dit dus echt heerlijk 😀. Trippen ook leuk hoor maar dat trekt nogal een wissel op het bestaan. Of het zo nog microdoseren heet weet ik niet, daar verschillen de meningen over.
Nee, ik heb er geen behoefte aan om mij onder invloed te voelen, maar het is wel fijn als er een dosering is waarbij ik mijn gemoedstoestant iets kan sturen (bijvoorbeeld op de chaotische dagen). Lijkt me heerlijk om mij wat minder geprikkeld te voelen zo nu en dan..
Dank voor de tip. Ik word wel geprikkeld (ben van mijzelf niet chaotisch, maar kan slecht tegen drukte om mij heen) maar had niet gelijk te drang om ergens tegenin te gaan, voelde me niet chagrijnig worden. Wellicht pas ik dat later nog bij, aangezien dit de eerste ervaring was. Ik hoop tenminste dat het helpt met het opbrengen van wat meer geduld en niet zo snel uit mn slof schieten. Vandaag merk ik dat ik gewoon weer 'de oude' ben..Ik heb veel geëxperimenteerd met md. Voor een werkdag is 8-12 ug echt de max.
Bijna alle keren wordt mijn gemoedstoestand er beter op, maar bij hogere doses (12-20 ug) kan ik me juist geprikkeld/emotioneel gaan voelen. En als ik dan chaotisch ben, wordt dat alleen maar uitvergroot.
Ik vind dat eigenlijk ook geen microdose meer en gebruik dat dan liever voor een vrije dag om lekker door de natuur te wandelen bijv. Maar ik vind de bodyload dan soms wel te overheersend en ga dan liever voor 100 ug+
Zover ik begreep zou je niet door mogen hebben dat er iets anders is. Ik ga morgen voor 1/8 wat c.a. 12,5 zou moeten zijn ik ben wel benieuwd of ik er iets van zal merken.. mijn inziens zou deelnemen aan het verkeer geen probleem moeten zijn (dat ik ging rijden terwijl ik wél iets voelde was niet verstandig, ik zou het niet nog een keer doen ook al was het een paar honderd meter)Qua werken vind ik “the day after” juist wel beter. Misschien moet ik ook maar eens naar <15ug doses voor werk. Alleen stap ik echt niet in de auto op een MD. Gelukkig veel thuiswerken nu![]()
Ja nu ik weet waar dat spul echt toe in staat is (250ug) vind ik “er niks van voelen” ook wel een soort van jammer. 12.5 ga je ook nog merken hoor. Maarja dat is wel een beetje de max die je uit een ✂️ kan halen idd 🙂Zover ik begreep zou je niet door mogen hebben dat er iets anders is. Ik ga morgen voor 1/8 wat c.a. 12,5 zou moeten zijn ik ben wel benieuwd of ik er iets van zal merken.. mijn inziens zou deelnemen aan het verkeer geen probleem moeten zijn (dat ik ging rijden terwijl ik wél iets voelde was niet verstandig, ik zou het niet nog een keer doen ook al was het een paar honderd meter)
Ja, ik heb met een pincet en klein hobbyschaartje de boel netjes opgeknipt, priegelwerkje. Sowieso vond ik de ervaring érg aangenaam, mentaal blijf je helder, wat ik erg fijn vind. Echter maak ik mij wel zorgen over de ban op research chemicals.. ik bezit 10 blotters en zit eraan te denken er een stuk of 50 te bestellen.. goed voor een aantal jaren microdoseren. Volgens mij moet dit wel enige tijd goed blijven met aluminiumfolie en gripzakje.. of is het verstandiger rustig af te wachten en hier geen voorraad van in huis te halen. Ik heb helaas geen vacumeerapparaat om de boel luchtdicht op te slaan..Ja nu ik weet waar dat spul echt toe in staat is (250ug) vind ik “er niks van voelen” ook wel een soort van jammer. 12.5 ga je ook nog merken hoor. Maarja dat is wel een beetje de max die je uit een ✂️ kan halen idd 🙂
Lysergamides (en tryptamines) maken vziw nog geen deel uit van de ban. Daarnaast moet je je afvragen of je structureel drugsgebruik een aantal jaren vooruit moet plannen. Maar goed het blijft vacuümverpakt volgens mij erg goed (in de vriezer). Het driehoekje dat ik gisteren heb opgegeten zat al bijna een jaar gewoon in een grip zakje in m’n portemonnee en werkte nog prima.Ja, ik heb met een pincet en klein hobbyschaartje de boel netjes opgeknipt, priegelwerkje. Sowieso vond ik de ervaring érg aangenaam, mentaal blijf je helder, wat ik erg fijn vind. Echter maak ik mij wel zorgen over de ban op research chemicals.. ik bezit 10 blotters en zit eraan te denken er een stuk of 50 te bestellen.. goed voor een aantal jaren microdoseren. Volgens mij moet dit wel enige tijd goed blijven met aluminiumfolie en gripzakje.. of is het verstandiger rustig af te wachten en hier geen voorraad van in huis te halen. Ik heb helaas geen vacumeerapparaat om de boel luchtdicht op te slaan..
Haha ja zeker doen eerst 100. Ik vond 250 net zo leuk als niet zo leuk. Heb wel een tripreport ervan op de plank liggen maar dat is nog niet echt een goed verhaal om lekker te lezen.Vanochtend een hoekje 12.5 gebruikt, echter voel ik er niets van.. dit zou dan een goede dosis zijn voor tijdens het werk. Enigsinds voelt het wel als een teleurstelling aangezien je toch op 'iets' hoopt, maar opzich goed om te weten welke dosis geen waarneembaar effect heeft (en subjectief wel iets doet).
Die 250 waar je het over hebt lijkt me ook hardstikke leuk ooit eens te proberen, maar ik zal eerst eens een dosis van 100 proberen aangezien ik geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.
O wacht had ik niet een poos geleden gesuggereerd dat je misschien eens op een tripweekend moest gaan? Kan nog steeds 😁. Maar ik heb ook een gezin dus ik snap de spagaat wel.Ja, echter heb ik geen juiste set & setting (gezin), dat werd onlangs wel weer duidelijk; Samen met een goede vriend 3mmc.. ondanks zorgvuldige voorbereiding en planning kreeg de avond een paar twists waardoor een fijne avond veranderde in een shit-hoe-lul-ik-me-hieruit avond. Maargoed, dat ter zijde, volgende keer ga ik voor de 25. Zijn er vaste dagen waarop je microdoseert? Ik zit eraan te denken het op de woensdag en een dag in het weekend te houden.
Ja dat klopt! Uiteraard voorgesteld, maar ontving nul op het rekest. Juist, ik ben mij nog elke dag aan het inlezen over LSD, wat voor een bijzonder goedje het is. De mogelijkheden tegen o.a depressie, alcoholverslaving, angst voor de dood (terminale patienten), rookverslaving.. drugsverslaving. Bijzonder dat iets wat betempeld wordt als illegaal zo veel potentie heeft.. het voorbeeld dat de farmaceutische industrie er geen oren naar heeft omdat het tè goed werkt, te lang en er geen geld aan verdient kan worden spreekt wel boekdelen (om zelfde reden is er diabetes medicatie, medicatie voor hart- vaatziektes ipv voorlichting over de oorzaak hiervan en waarom deze ziektes voedingsgerelateerd zijn). Sowieso erg blij dat dit op mijn pad is gekomen.O wacht had ik niet een poos geleden gesuggereerd dat je misschien eens op een tripweekend moest gaan? Kan nog steeds 😁. Maar ik heb ook een gezin dus ik snap de spagaat wel.
Ik heb wel een poosje het 1 dag, 2 rustdagen, 1 dag ritme gevolgd. Zo komen alle dagen aan bod wat ik zelf wat fijner vind dan vaste dagen. Maar nu heb ik helemaal geen vast ritme meer. Hooguit 1 keer per week, meestal minder.